PSV - LASK Linz | Donderdag 24 oktober | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
We zullen zien. Ik kan nog niet zo negatief zijn voordat er een seconde gespeeld is. Kan een leuke en goede wedstrijd worden, maar kan ook een zaadpot worden. Ondanks de slechte potten en matige resultaten dit jaar, toch veel zin in de wedstrijd
 
Wel weer 3 verdedigers op de bank. Hoe dan? Kan je toch beter Teze thuislaten en Afellay toevoegen?
 
Negatief of niet Hoetie, de opstelling kan mij niet bekoren en dus ga ik ook niet kijken.
Waarom geen Mitroglu? Weer die Sadilek.
Ik heb echt geen zin me iedere keer weer te laten verrassen door een onnozele ingeving van Mark van Bommel.

Da's toch prima, dat je je aan iets ergert? Ik erger me aan de lading kots (ja sorry, een ander woord heb ik er niet voor) die continu wordt uitgestort. 1 post - of zal ik zeggen postje- daarover en voila, een nieuw iemand om tegen aan te....ja zegt u het zelf maar. Ongebreideld je mening eruit gooien, en bij 1 post die op zo'n zelfde manier er tegen in gaat, zijn mensen opeens geraakt. Grappig.
Inhoudelijk: Nee, aan Sadilek erger ik me ook. Waarom Geen Mitro? Geen idee. Maar na zijn weergaloze eerste 2 wedstrijden heb ik hem weinig zien doen. Gakpo voorin, met Doan, Ihattaren en Bergwijn die veel van positie wisselen, daar zie ik wel wat in.
Schwaab? Tja, wat ik kan denken is dat ie dan alvast wat spelritme heeft, en er met Viergever toch een linksbenige CV staat.

Ik ga het in ieder geval zien.
 
Schwaab ipv Baumgartl. Bommeltje bommeltje...Zo haal je voor de 2e keer Baumi uit zijn wedstrijdritme. AZ of geen AZ.
 
Da's toch prima, dat je je aan iets ergert? Ik erger me aan de lading kots (ja sorry, een ander woord heb ik er niet voor) die continu wordt uitgestort. 1 post - of zal ik zeggen postje- daarover en voila, een nieuw iemand om tegen aan te....ja zegt u het zelf maar. Ongebreideld je mening eruit gooien, en bij 1 post die op zo'n zelfde manier er tegen in gaat, zijn mensen opeens geraakt. Grappig.
Inhoudelijk: Nee, aan Sadilek erger ik me ook. Waarom Geen Mitro? Geen idee. Maar na zijn weergaloze eerste 2 wedstrijden heb ik hem weinig zien doen. Gakpo voorin, met Doan, Ihattaren en Bergwijn die veel van positie wisselen, daar zie ik wel wat in.
Schwaab? Tja, wat ik kan denken is dat ie dan alvast wat spelritme heeft, en er met Viergever toch een linksbenige CV staat.

Ik ga het in ieder geval zien.
Vind het gewoon zonde omdat er betere opties zijn om de wedstrijd te beginnen.
In ieder geval have fun. Ook een mooie 5-0 overwinning zal mijn mening vooraf niet veranderen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan