Inderdaad, prima partij van PSV. Kan alleen maar positief over geoordeeld worden dacht ik zo.Zo is het precies en dat heeft Bosz slim bekeken. Zo'n potje moet je 1) gewoon winnen en 2) zonder blessures doorkomen. Dan moet je niet vol in de duels gaan en dat hoeft ook niet, dus kun je de tijd beter gebruiken om er wat patronen in te slijpen. Ik had tijdens de wedstrijd ook al het idee dat ze gewoon driehoekjes en positiespelletjes stonden te oefenen, als een 11-tegen-11-partijtje tijdens de training. Kansen creëren had dus niet eens prioriteit, maar je weet dat die er toch komen als je het balletje gewoon rond laat gaan tegen zo'n tegenstander. Dat er dan achterin eens een gaatje valt neem je op de koop toe en is ook geen enkel probleem, omdat je zelfs met een of twee tegengoals toch wel gaat winnen. Het doelsaldo doet er verder niet toe. En als je dan toch nog maar liefst acht keer scoort tegen een team uit de hoogste amateurklasse, heb je het gewoon goed gedaan. Prima bekeken en uitgevoerd dus.
Ja, leuke uitslagen. Ik heb van alle 4 deze monsterscores genoten.![]()
PSV STATS (@psvstats.nl)
𝗗𝗲 𝗴𝗿𝗼𝗼𝘁𝘀𝘁𝗲 𝗯𝗲𝗸𝗲𝗿𝘇𝗲𝗴𝗲 𝗶𝗻 𝗲𝗶𝗴𝗲𝗻 𝘀𝘁𝗮𝗱𝗶𝗼𝗻 𝗶𝗻 𝘃𝗲𝗲𝗿𝘁𝗶𝗴 𝗷𝗮𝗮𝗿! ➡️ https://psvstats.nl/nl/biggames/0/0/TCUP/1/h/0/25/1/1bsky.app
En ook van de 8-1 tegen de Graafschap en de 8-1 tegen Eindhoven in de jaren 70 waar je dit lijstje mee kunt aanvullen.

Ja, triest.In de Eredivisie was het spel al 2x stilgelegd door die vliegtuigjes en hier moedigen ze het aan bij ESPN
Maar dit is dan ook de zender waar "analisten" de mening verkondigen dat Bakayoko zich moet laten vallen als hij in de 16 wordt vastgehouden omdat je dan wel een penalty krijgt.
Ook zo'n "goed voorbeeld" voor de jeugd.
En wat een triest dieptepunt van deze zender die systematisch zorgt dat het geluid van het gezang en de aanmoedigingen van de Oost tribune niet in de huiskamer te horen zijn.
De kijkers moesten eens het idee krijgen dat er veel sfeer heerst in het Philips Stadion.
Nu wel met camera en microfoon in het uitvak gaan staan waar een kakker wat stompzinnige kreten mag slaken.
Kan er niet een manier gevonden worden om naar ESPN te kijken met alleen het stadiongeluid en dus zonder het voor PSV zo vaak negatieve commentaar?