Sailors
Basisspeler
Tegen amateurs he! tegen Heerenveen was het helemaal niks.Perisic twee prima doelpunten hoor, kan Bakayoko wel wat van leren zo koeltjes. Fysiek van Bakayoko & techniek van Perisic en je hebt een ster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Tegen amateurs he! tegen Heerenveen was het helemaal niks.Perisic twee prima doelpunten hoor, kan Bakayoko wel wat van leren zo koeltjes. Fysiek van Bakayoko & techniek van Perisic en je hebt een ster.
En de verkeerde opbouw ook maar6x onder een bal door gegaan maar dat zien we door de vingers
Tegen amateurs he! tegen Heerenveen was het helemaal niks.
Zondag wordt het een hele andere wedstrijd.Ik snap niet dat mensen tevreden zijn. Deze ploeg staat in het betaalde voetbal 46 plaatsen onder ons en we hebben zeker 10 grote kansen weggegeven. Weer was het druk zetten echt heel slecht. Zondag ga je met deze intensiteit dik klop krijgen. Maar goed kinderhand is snel gevuld we zijn een ronde door.
Zondag staat er een ander team. En ik ga ervan uit dat men ook wat feller isIk snap niet dat mensen tevreden zijn. Deze ploeg staat in het betaalde voetbal 46 plaatsen onder ons en we hebben zeker 10 grote kansen weggegeven. Weer was het druk zetten echt heel slecht. Zondag ga je met deze intensiteit dik klop krijgen. Maar goed kinderhand is snel gevuld we zijn een ronde door.
Ik houd mijn hart vast als Drommel de vaste keeper blijft voor de Bekerwedstrijden...dan komen we niet verder dan de kwartfinale...wat ontzettend matig gekeept vandaag, dus tegen een tegenstander uit het linkerrijtje van de Eredivisie zal het flink mis gaan voor PSV.
Vond ik ook.Ik snap niet dat mensen tevreden zijn. Deze ploeg staat in het betaalde voetbal 46 plaatsen onder ons en we hebben zeker 10 grote kansen weggegeven. Weer was het druk zetten echt heel slecht. Zondag ga je met deze intensiteit dik klop krijgen. Maar goed kinderhand is snel gevuld we zijn een ronde door.
Wat voor intensiteit verwacht je met spelers die terug komen uit een blessure aangevuld met b-garnituur tegen een stel amateurs? Uitspelen, niet geblesseerd raken en weer door naar de volgende.Ik snap niet dat mensen tevreden zijn. Deze ploeg staat in het betaalde voetbal 46 plaatsen onder ons en we hebben zeker 10 grote kansen weggegeven. Weer was het druk zetten echt heel slecht. Zondag ga je met deze intensiteit dik klop krijgen. Maar goed kinderhand is snel gevuld we zijn een ronde door.
PSV heeft gewoon gedaan wat het moest doen. Het maakt de afgelopen dramawedstrijden niet goed. Zondag kan PSV de vorige wedstrijden (gedeeltelijk) goed maken.Ik snap niet dat mensen tevreden zijn. Deze ploeg staat in het betaalde voetbal 46 plaatsen onder ons en we hebben zeker 10 grote kansen weggegeven. Weer was het druk zetten echt heel slecht. Zondag ga je met deze intensiteit dik klop krijgen. Maar goed kinderhand is snel gevuld we zijn een ronde door.
Ik mag het hopen!Zondag wordt het een hele andere wedstrijd.
Bekerwedstrijd tegen amateurs moet je winnen. Hoe dat maakt niets uit. 8-0 is dan een grote geflatteerde uitslag.
Onzin, Drommel keeper ok, paar hele goede reddingen, en zn doel schoon gehoudenIk houd mijn hart vast als Drommel de vaste keeper blijft voor de Bekerwedstrijden...dan komen we niet verder dan de kwartfinale...wat ontzettend matig gekeept vandaag, dus tegen een tegenstander uit het linkerrijtje van de Eredivisie zal het flink mis gaan voor PSV.
Om het maar positief te draaien: ik ga er vanuit dat men zondag zelf ook wel beseft dat de tegenstander een ander soort intensiteit vraagt.Ik snap niet dat mensen tevreden zijn. Deze ploeg staat in het betaalde voetbal 46 plaatsen onder ons en we hebben zeker 10 grote kansen weggegeven. Weer was het druk zetten echt heel slecht. Zondag ga je met deze intensiteit dik klop krijgen. Maar goed kinderhand is snel gevuld we zijn een ronde door.
Dat waren reddingen die de meeste keepers uit de eredivisie ook gemaakt zouden hebben, zo uitzonderlijk heeft Drommel echt niet gekeept vanavond.Hij heeft er voor gezorgd dat het bij 0 bleef... Waar heb je t over joh
Is ook makkelijker hè, met 'n kolkend stadion en een aansprekende tegenstander.Om het maar positief te draaien: ik ga er vanuit dat men zondag zelf ook wel beseft dat de tegenstander een ander soort intensiteit vraagt.
Nee na de wedstrijd moeten ze weer teruggekotst worden.Ik hoorde dat in de bus van HFC hete aardappels uitgedeeld worden.
Ja, toen we 7-0 Voorstonden en er rustig aan gedaan werdOh oh hopelijk is Dest rap terug en blijft Flamingo heel de verdediging is zeek wankel. Ernst aan de bak zou ik zeggen. Geven gewoon di 10 dikke kansen weg tegen amateurs
1e kans ook gewoon voor HFC nee dit was bedenkelijk verdedigen.Ja, toen we 7-0 Voorstonden en er rustig aan gedaan werd