PSV - Koninklijke HFC | Dinsdag 17 december | Eindstand: 8-0

Ik houd mijn hart vast als Drommel de vaste keeper blijft voor de Bekerwedstrijden...dan komen we niet verder dan de kwartfinale...wat ontzettend matig gekeept vandaag, dus tegen een tegenstander uit het linkerrijtje van de Eredivisie zal het flink mis gaan voor PSV.

Ik snap niet dat mensen tevreden zijn. Deze ploeg staat in het betaalde voetbal 46 plaatsen onder ons en we hebben zeker 10 grote kansen weggegeven. Weer was het druk zetten echt heel slecht. Zondag ga je met deze intensiteit dik klop krijgen. Maar goed kinderhand is snel gevuld we zijn een ronde door.
Zondag wordt het een hele andere wedstrijd.
Bekerwedstrijd tegen amateurs moet je winnen. Hoe dat maakt niets uit. 8-0 is dan een grote geflatteerde uitslag.

Ik snap niet dat mensen tevreden zijn. Deze ploeg staat in het betaalde voetbal 46 plaatsen onder ons en we hebben zeker 10 grote kansen weggegeven. Weer was het druk zetten echt heel slecht. Zondag ga je met deze intensiteit dik klop krijgen. Maar goed kinderhand is snel gevuld we zijn een ronde door.
Zondag staat er een ander team. En ik ga ervan uit dat men ook wat feller is

Vond ik ook.

Wat voor intensiteit verwacht je met spelers die terug komen uit een blessure aangevuld met b-garnituur tegen een stel amateurs? Uitspelen, niet geblesseerd raken en weer door naar de volgende.

PSV heeft gewoon gedaan wat het moest doen. Het maakt de afgelopen dramawedstrijden niet goed. Zondag kan PSV de vorige wedstrijden (gedeeltelijk) goed maken.

Ik houd mijn hart vast als Drommel de vaste keeper blijft voor de Bekerwedstrijden...dan komen we niet verder dan de kwartfinale...wat ontzettend matig gekeept vandaag, dus tegen een tegenstander uit het linkerrijtje van de Eredivisie zal het flink mis gaan voor PSV.
Onzin, Drommel keeper ok, paar hele goede reddingen, en zn doel schoon gehouden

Om het maar positief te draaien: ik ga er vanuit dat men zondag zelf ook wel beseft dat de tegenstander een ander soort intensiteit vraagt.

Om het maar positief te draaien: ik ga er vanuit dat men zondag zelf ook wel beseft dat de tegenstander een ander soort intensiteit vraagt.
Is ook makkelijker hè, met 'n kolkend stadion en een aansprekende tegenstander.
Feyenoord in eigen huis is iets anders dan 'n stel goedwillende amateurs.

Voorheen echter wonnen we dit soort potjes met 2 - 0. Nu, na 2 wedstrijden niet gescoord te hebben, peren we er wel even 8 in.
Gewoon een prima avond.

Oh oh hopelijk is Dest rap terug en blijft Flamingo heel de verdediging is zeek wankel. Ernst aan de bak zou ik zeggen. Geven gewoon di 10 dikke kansen weg tegen amateurs

Terug
Bovenaan Onderaan