Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ze komen als Koninklijke HFC en gaan terug als gewoon HFC.Het is dat jullie thuis spelen, anders voorzag ik een Herculesje.
Krakertje
Dat wordt wat extra Babadi, Driouech, Land, Obispo, Oppegard, Ledezma.Dé test waarin Pepi kan laten zien dat hij klaar is voor de basis
Toch wel de charme van zo'n beker. Amateurteams die stunten..Het is dat jullie thuis spelen, anders voorzag ik een Herculesje.
Dat zou een verbetering zijn van ons record. In de jaren 50 wonnen we voor de KNVB beker van Swift'36 uit Roermond met 12-1.
Ik ga er vanuit dat bepaalde spelers minuten gaan krijgen en zich hopelijk willen bewijzen? Een Obispo, babadi land etc die gaan niet inhouden bij 3-0Dat zou een verbetering zijn van ons record. In de jaren 50 wonnen we voor de KNVB beker van Swift'36 uit Roermond met 12-1.
Overigens denk ik niet dat het nu zo'n monsterscore gaat worden tussen al die moeilijkere wedstrijden in december in.
Als ik Bosz was zou ik bij wijze van straftraining de basiself van afgelopen zaterdag opstellen.Ik ga er vanuit dat bepaalde spelers minuten gaan krijgen en zich hopelijk willen bewijzen? Een Obispo, babadi land etc die gaan niet inhouden bij 3-0
Als het zo simpel was, dan zag je veel vaker dat soort grote uitslagen. Natuurlijk gebeurt het wel eens, maar meestal zijn het gewoon verschrikkelijke kutwedstrijden.Ik ga er vanuit dat bepaalde spelers minuten gaan krijgen en zich hopelijk willen bewijzen? Een Obispo, babadi land etc die gaan niet inhouden bij 3-0
Ja je zal maar tegen Hercules moeten spelen.Als het zo simpel was, dan zag je veel vaker dat soort grote uitslagen. Natuurlijk gebeurt het wel eens, maar meestal zijn het gewoon verschrikkelijke kutwedstrijden.
LIgt eraan wat voor amateurclub het is. Die uit de hoofdklasse en lager zijn vaak makkelijk te winnen. Maar de Koninklijke HFC komt uit de Tweede divsie. En Tweede divisie clubs zijn vaak gewoon beter dan veel Eerste divisie clubs, omdat spelers naast hun vergoeding ook nog kunnen werken, waardoor ze per saldo meer kunnen verdienen dan als full time prof in de Eerste divisie. En dus zijn dit gewoon lastige teams voor veel profclubs. Zelfs voor de grote clubs in de Eredivsie.Als het zo simpel was, dan zag je veel vaker dat soort grote uitslagen. Natuurlijk gebeurt het wel eens, maar meestal zijn het gewoon verschrikkelijke kutwedstrijden.
Kom op, we gaan toch heen uitvluchten verzinnen voor de nummer één van de Eredivisie? Dit moet gewoon gewonnen worden, het is ook nog thuis.LIgt eraan wat voor amateurclub het is. Die uit de hoofdklasse en lager zijn vaak makkelijk te winnen. Maar de Koninklijke HFC komt uit de Tweede divsie. En Tweede divisie clubs zijn vaak gewoon beter dan veel Eerste divisie clubs, omdat spelers naast hun vergoeding ook nog kunnen werken, waardoor ze per saldo meer kunnen verdienen dan als full time prof in de Eerste divisie. En dus zijn dit gewoon lastige teams voor veel profclubs. Zelfs voor de grote clubs in de Eredivsie.
Nummer 1 van de Eredivisie, leuk, maar PSV is geen topclub.Kom op, we gaan toch heen uitvluchten verzinnen voor de nummer één van de Eredivisie? Dit moet gewoon gewonnen worden, het is ook nog thuis.
Moeten ze dan niet meer belasting betalen en houden ze daarom dan onder de streep niet minder over?LIgt eraan wat voor amateurclub het is. Die uit de hoofdklasse en lager zijn vaak makkelijk te winnen. Maar de Koninklijke HFC komt uit de Tweede divsie. En Tweede divisie clubs zijn vaak gewoon beter dan veel Eerste divisie clubs, omdat spelers naast hun vergoeding ook nog kunnen werken, waardoor ze per saldo meer kunnen verdienen dan als full time prof in de Eerste divisie. En dus zijn dit gewoon lastige teams voor veel profclubs. Zelfs voor de grote clubs in de Eredivsie.
Inderdaad, een tobclub.Nummer 1 van de Eredivisie, leuk, maar PSV is geen topclub.