PSV - Koninklijke HFC | Dinsdag 17 december | Eindstand: 8-0

Phoe, toen ik de stand zag dacht ik dat het een prima resultaat was. Maar als ik dit alles lees is het gewoon pure mazzel dat PSV niet met 0-5 is opgerold door HFC.
Da’s natuurlijk onzin. Je kijkt ernaar en je ziet de meerdere 1 tegen 1 kansen van HFC op Drommel en dat het middenveld hier en daar gatenkaas is.
Kan je toch niet blind voor zijn.
Ik zag bv Land een onwijze sliding inzetten omdat ze gewoon collectief te laat waren.

Dit is gewoon een oefenwedstrIjd waarin je patronen wilt trainen. En dat ging bij tijd en wijlen niet goed.

Eens kijken wat Ajakkes morgenavond doet tegen Telstar...eens kijken of die Neuzen er meer dan 8 weten te maken, zonder tegendoelpunten..🤔😏⚽
Tuurlijk bro, Brobbey heeft vooralsnog zijn doelpunten opgespaard en gaat morgen Alves uit de boeken schieten, je weet toch.

Eens kijken wat Ajakkes morgenavond doet tegen Telstar...eens kijken of die Neuzen er meer dan 8 weten te maken, zonder tegendoelpunten..🤔😏⚽
Kan ik je alvast verklappen: nee, dat zal ze niet lukken.

Donderdag wellicht, maar ook dan verwacht ik een kutwedstrijd.

1e kans ook gewoon voor HFC nee dit was bedenkelijk verdedigen.
Net even de samenvatting bekeken op ESPN, maar best shocking hoe makkelijk HFC met regelmaat door de defensie van PSV wist te komen, en het door een amateuristisch hotseknots verdedigen van PSV dan telkens net goed afliep.

470507543_1129691851853078_848843621189468005_n.jpg

En doooorrrrrr ... naar de volgende ronde.

Dit is gewoon een oefenwedstrIjd waarin je patronen wilt trainen. En dat ging bij tijd en wijlen niet goed.
Zo is het precies en dat heeft Bosz slim bekeken. Zo'n potje moet je 1) gewoon winnen en 2) zonder blessures doorkomen. Dan moet je niet vol in de duels gaan en dat hoeft ook niet, dus kun je de tijd beter gebruiken om er wat patronen in te slijpen. Ik had tijdens de wedstrijd ook al het idee dat ze gewoon driehoekjes en positiespelletjes stonden te oefenen, als een 11-tegen-11-partijtje tijdens de training. Kansen creëren had dus niet eens prioriteit, maar je weet dat die er toch komen als je het balletje gewoon rond laat gaan tegen zo'n tegenstander. Dat er dan achterin eens een gaatje valt neem je op de koop toe en is ook geen enkel probleem, omdat je zelfs met een of twee tegengoals toch wel gaat winnen. Het doelsaldo doet er verder niet toe. En als je dan toch nog maar liefst acht keer scoort tegen een team uit de hoogste amateurklasse, heb je het gewoon goed gedaan. Prima bekeken en uitgevoerd dus.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan