Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Tegen Twente welTegen amateurs he! tegen Heerenveen was het helemaal niks.
8-0 dat zijn toch dubbele cijfers. Een 8 en een 0.Niet eens dubbele cijfers? Prutsers.
#BoszOut!!
Da’s natuurlijk onzin. Je kijkt ernaar en je ziet de meerdere 1 tegen 1 kansen van HFC op Drommel en dat het middenveld hier en daar gatenkaas is.Phoe, toen ik de stand zag dacht ik dat het een prima resultaat was. Maar als ik dit alles lees is het gewoon pure mazzel dat PSV niet met 0-5 is opgerold door HFC.
Eens kijken wat Ajakkes morgenavond doet tegen Telstar...eens kijken of die Neuzen er meer dan 8 weten te maken, zonder tegendoelpunten..Niet eens dubbele cijfers? Prutsers.
#BoszOut!!
Tuurlijk bro, Brobbey heeft vooralsnog zijn doelpunten opgespaard en gaat morgen Alves uit de boeken schieten, je weet toch.Eens kijken wat Ajakkes morgenavond doet tegen Telstar...eens kijken of die Neuzen er meer dan 8 weten te maken, zonder tegendoelpunten..️
Kan ik je alvast verklappen: nee, dat zal ze niet lukken.Eens kijken wat Ajakkes morgenavond doet tegen Telstar...eens kijken of die Neuzen er meer dan 8 weten te maken, zonder tegendoelpunten..️
Ja, ook HFC heeft kansen gehad. Alsof je nooit iets weggeeft. Dat is een illusie.1e kans ook gewoon voor HFC nee dit was bedenkelijk verdedigen.
Net even de samenvatting bekeken op ESPN, maar best shocking hoe makkelijk HFC met regelmaat door de defensie van PSV wist te komen, en het door een amateuristisch hotseknots verdedigen van PSV dan telkens net goed afliep.1e kans ook gewoon voor HFC nee dit was bedenkelijk verdedigen.
De papieren vliegtuigjes en de uitfans zijn voor de regie belangrijker dan het voetbal.![]()
Inderdaad, uiteindelijk is het de kortste route naar een prijs, ongeacht de waarde die je toekent aan die prijs![]()
En doooorrrrrr ... naar de volgende ronde.
Begrijp wel wat je zegt. Hij kwam ook een keer uit terwijl dat niet moest.Dat waren reddingen die de meeste keepers uit de eredivisie ook gemaakt zouden hebben, zo uitzonderlijk heeft Drommel echt niet gekeept vanavond.
Zo is het precies en dat heeft Bosz slim bekeken. Zo'n potje moet je 1) gewoon winnen en 2) zonder blessures doorkomen. Dan moet je niet vol in de duels gaan en dat hoeft ook niet, dus kun je de tijd beter gebruiken om er wat patronen in te slijpen. Ik had tijdens de wedstrijd ook al het idee dat ze gewoon driehoekjes en positiespelletjes stonden te oefenen, als een 11-tegen-11-partijtje tijdens de training. Kansen creëren had dus niet eens prioriteit, maar je weet dat die er toch komen als je het balletje gewoon rond laat gaan tegen zo'n tegenstander. Dat er dan achterin eens een gaatje valt neem je op de koop toe en is ook geen enkel probleem, omdat je zelfs met een of twee tegengoals toch wel gaat winnen. Het doelsaldo doet er verder niet toe. En als je dan toch nog maar liefst acht keer scoort tegen een team uit de hoogste amateurklasse, heb je het gewoon goed gedaan. Prima bekeken en uitgevoerd dus.Dit is gewoon een oefenwedstrIjd waarin je patronen wilt trainen. En dat ging bij tijd en wijlen niet goed.
En Bosz heeft nog nooit die prijs gewonnen, als ik mij niet vergisInderdaad, uiteindelijk is het de kortste route naar een prijs, ongeacht de waarde die je toekent aan die prijs![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn afgelopen zaterdag al getest toch?8-0 gewonnen. Prima. Zondag de echte test.
Klopt. En zondag is de volgende test.Ze zijn afgelopen zaterdag al getest toch?