PSV - Internazionale | Woensdag 3 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben zelf ook sporten van 20:30 tot 22:30 uur, dus ik zal misschien het einde nog kunnen zien.
 
Verbazingwekkend dat mensen gaan sporten tijdens een wedstrijd van PSV. Het is jullie goed recht hoor, no offense - maar dat zal bij mij niet gebeuren. Ik ben in staat veel te verzetten voor zo'n wedstrijden :S:
 
Debiele UEFA ook, laat toch niet beide matches uit de zelfde poel tegelijk spelen, heb je voor jan lul de 18:55 tijdstip weer :/
Nu missen we Tottenham/Barca wat ook een gruwelijke pot is
 
Count me in. Ik word vrolijk van het nieuws dat er vanavond bier wordt geschonken
Dit viel mij de vorige keer ook al op! Was al een tijdje niet meer geweest (ik weet het, shame on me etc), maar toen ik naar PSV-BATE ging verwachtte ik niet dat er ook bier geschonken zou worden. Positieve verrassing :giggle:
 
Inter’s Stefan De Vrij: “I Know PSV Very Well, We Have To Be Ready”
link

The former Lazio man was in good spirits when asked about tonight’s opponents PSV stating that: “I have pleayed here 4-5 times before at this stadium, I know our opponent well. This is the country where I was born and raised and it is always nice to take to the pitch here.”

Die heeft wel een herinnering aan PSV. :D Stefan de Vrij verloor met Feyenoord met 10-0 van PSV. :p
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan