PSV - Internazionale | Woensdag 3 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Italianen... sluw, vooral Inter. Verwacht geen open wedstrijd en hooguit één doelpunt verschil: 1-0 of 2-1.
Hoop dat Tottenham verliest, dat is sowieso voordelig: wint PSV dan staan er 3 op 3 punten, verliest PSV, dan staat het samen met Tottenham op 0.
 
Och heden, u bent toch niet van de anti-E-nummer-maffia? Indien dit het geval is, stop dan ook met het innemen van E948 ;)

Nee, hoor. Ik eet alles dat ik voorhanden krijg.

Hoewel ik macaroni met smac en tomatenketchup niet heel snel meer in mijn bek zou douwen.
 
Och heden, u bent toch niet van de anti-E-nummer-maffia? Indien dit het geval is, stop dan ook met het innemen van E948 ;)
Gheghe...ja, die E-nummers...kan iets volmaakt onschuldigs zijn of iets uitersts dubieus of ongezonds.

OT: ik verwacht een teleurstelling. Leuk fris en aanvallend spel maar dan toch een zure nederlaag. Beetje zoals vruuger tegen Anderlecht en Kaiserslautern. Maar dan met wat mooier spel.
 
Gheghe...ja, die E-nummers...kan iets volmaakt onschuldigs zijn of iets uitersts dubieus of ongezonds.

OT: ik verwacht een teleurstelling. Leuk fris en aanvallend spel maar dan toch een zure nederlaag. Beetje zoals vruuger tegen Anderlecht en Kaiserslautern. Maar dan met wat mooier spel.
Bij een te grote hoeveelheid is ook H2O dodelijk. Alles met mate en afwisseling.
Over afwisseling gesproken. We hebben al n keer verloren, gewoon maar winnen morgen!
 
Kaiserlautern, wat een klotepot was dat. Uitsmijter Gerets bij de hekken...Drama.
 
Gheghe...ja, die E-nummers...kan iets volmaakt onschuldigs zijn of iets uitersts dubieus of ongezonds.

OT: ik verwacht een teleurstelling. Leuk fris en aanvallend spel maar dan toch een zure nederlaag. Beetje zoals vruuger tegen Anderlecht en Kaiserslautern. Maar dan met wat mooier spel.
Ik verwacht ook een geniepige Italiaanse overwinning morgen in Eindhoven. Maar ik laat me graag positief door PSV verrassen!
 
Italianen... sluw, vooral Inter. Verwacht geen open wedstrijd en hooguit één doelpunt verschil: 1-0 of 2-1.
Hoop dat Tottenham verliest, dat is sowieso voordelig: wint PSV dan staan er 3 op 3 punten, verliest PSV, dan staat het samen met Tottenham op 0.
2 op 3 punten en 1 op 6 :sneaky:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan