PSV - Internazionale | Woensdag 3 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Op het moment dat ik mocht kopen waren er alleen kaarten in JJ en CC beschikbaar. Ik klikte op JJ, vergat aan te geven dat ik 2 kaarten wilde, klikte dus weer terug en toen was JJ ook weg en alleen CC nog beschikbaar. Geen seconde geaarzeld en die kaarten gekocht. Ik dacht echt dat ik de laatste 2 kaarten van het hele stadion had. :lol:
10 minuten later zag ik opeens dat er weer van alles beschikbaar was...
Er zijn gisteren 1000 extra kaarten beschikbaar gekomen.
 
Er zijn 2 dingen die ik niet begrijp:
1. Die kaarten waren lukraak verdeeld over het stadion, in vrijwel alle vakken waren plaatsen beschikbaar. Blijkbaar wil de UEFA van alles wat hebben?
2. Ik was nummer 1642 in de rij en kon nog gewoon 2 kaarten kopen !

Zou het kunnen dat velen zowel op hun telefoon, als hun PC, laptop en tablet in de rij gaan hangen om de kans op succes te vergroten?
 
Er zijn 2 dingen die ik niet begrijp:
1. Die kaarten waren lukraak verdeeld over het stadion, in vrijwel alle vakken waren plaatsen beschikbaar. Blijkbaar wil de UEFA van alles wat hebben?
2. Ik was nummer 1642 in de rij en kon nog gewoon 2 kaarten kopen !
Ja, ehhhh, hallo?! Ik kopieer alleen dat linkje naar die pagina. Ik weet ook niet van de hoed en de rand.:zien:
 
Dat zou zomaar kunnen. En bedankt voor de tip voor de volgende keer!
Heb een collega hier die beweert dat je plek in de rij niet door loting wordt bepaald maar door het moment waarop je naar de "wachtpagina" gaat. Dus zo vroeg mogelijk laptop openklappen, in de rij, screensaver uitzetten en dan sta je vooraan als de zogenaamde loting begint.
 
Heb een collega hier die beweert dat je plek in de rij niet door loting wordt bepaald maar door het moment waarop je naar de "wachtpagina" gaat. Dus zo vroeg mogelijk laptop openklappen, in de rij, screensaver uitzetten en dan sta je vooraan als de zogenaamde loting begint.

Wekker 5.00 zetten. Alle laptops, telefoons en Ipads openklappen en gaan met die banaan. Dat ga ik proberen bij wedstrijden tegen Barca mochten hier extra kaarten beschikbaar voor komen
 
I missed this extra ticket release .... : fear:

I'm on a European groundhopping tour with a friend. If anyone can help with a ticket (?!), or advise how I could get one or two, then that would be amazing. Hoping to make this game vs. Inter ground number 529.

Cheers!
 
PSV
PSV lost their opening match 4-0 at FC Barcelona to extend their winless run in the Champions League to nine matches (W0-D4-L5). Their last victory in the competition was a 2-1 group stage home win over CSKA Moskva on 8 December 2015.
PSV can start a CL season with consecutive defeats for the first time since 2008/09, when they followed a 3-0 home defeat against Atlético Madrid with a 3-1 loss at Liverpool.
PSV are winless in four CL home matches (W0-D2-L2). They can now remain winless in five home matches in a row for the first time in the Champions League.
PSV have failed to score in each of their last three CL matches and can remain goalless in four in a row for the second time, after a run of four matches without a goal from October 2001 - September 2002.
Only AEK (0) attempted fewer shots on target in the opening matchround than PSV (1).
No team attempted fewer passes (245) or completed fewer passes (176) than PSV on matchday 1.
PSV had only 25% ball possession in their 4-0 loss at Barcelona, fewest of all teams in the opening matchround.

Wat een beschamend trieste statistieken zijn dit zeg.
 
I missed this extra ticket release .... : fear:

I'm on a European groundhopping tour with a friend. If anyone can help with a ticket (?!), or advise how I could get one or two, then that would be amazing. Hoping to make this game vs. Inter ground number 529.

Cheers!
Try this page.;)(Y)
 
Zal stijf uit verkocht zijn..ben best benieuwd hoe PSV te ervan af brengt. Forsa PSV daiii..lol. :HB:
 
De wedstrijd die je sowieso moet winnen. Inter is de zwakste van de overige 3, als je deze verliest thuis, dan kun je de overige 4 wedstrijden vrijuit voetballen.
 
Spaghettivreters aan de zegekar binden. Ik heb altijd de overtuiging gehad dat in Nederland het morele verval begon toen einde jaren zeventig de macaroni zijn intrede deed.

We aten het thuis met smac en ketchup. Sindsdien heb ik me in Nederland nooit meer echt thuis gevoeld.
 
Mark en de jongens zijn tot op het bot gemotiveerd om de eerste zege in de CL binnen te slepen, na de kansloze wedstrijd tegen Barcelona....wel hoop ik dat Mark eerder wisselt indien het allemaal niet naar wens gaat en dus niet pas in de laatste tien minuten Guti, Mauro of Malen gaat inbrengen......ik denk en hoop op een eindstand van 3-1.....Forza PSV, Viva PSV,.....PSV ki Jai Hoh....!!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan