PSV - Internazionale | Woensdag 3 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Korte reactie vanaf Eindhoven centraal: Zoet was echt ouderwets drama. Tijd dat hij transfer krijgt waar hij zo lang om vraagt. Met Rosario en Malen heeft PSV goud in handen. Lozano heeft weinig potten kunnen breken. Al met al echt zuur dat je met lege handen staan. Ik had eerste helft echt gevoel dat we 3 punten zouden pakken.
Je vergeet Bergwijn nog. Op hoog niveau gewoon je ding doen en steeds goede keuze maken.
 
Had je dan verwacht dat PSV 11 spelers heeft die naar de absolute top kunnen groeien? [...]
Nee, maar ik mag toch wel spelers individueel analyseren op basis van wat ik gezien heb op Champions League-niveau? Het is juist heel positief dat we met Bergwijn, Rosario en Angeliño goud in handen hebben. Ik verwacht van PSV dat ze een kampioenswaardig elftal selecteren dat mee kan doen op Europa League-niveau.
 
Had je dan verwacht dat PSV 11 spelers heeft die naar de absolute top kunnen groeien? Als we er 1 of 2 hebben om de 5 jaar of zo, doen we het al heel prima. In deze ploeg is het alleen bergwijn in mijn ogen die naar een hoger nivo toe kan groeien, heel misschien Rosario of Malen, maar die komen echt pas kijken. Heel, heel misschien Lozano, maar ik ben bang dat die niet het juiste karakter heeft daarvoor, niet leergierig genoeg en te veel voor zichzelf bezig. Voor de rest is PSV gewoon hun top.
Volgensmij in de betere jaren van PSV haalde ook niet de hele selectie de top van Europa. Ook niet het meerendeel.
 
Nja, het kan gek lopen, maar Barca kan 2x van Inter winnen en PSV kan 2x van Spurs winnen (natuurlijk is Spurs veel beter). PSV heeft ook iets meer geluk nodig.
 
Nja, het kan gek lopen, maar Barca kan 2x van Inter winnen en PSV kan 2x van Spurs winnen (natuurlijk is Spurs veel beter). PSV heeft ook iets meer geluk nodig.
Ja idd. Kan ook goed mee zitten. En anders heb je in principe als nog mooie affiches. Zijn allemaal clubs waar tegen je hoopt te spelen in de champions league. Goed voor de ervaring sws.
 
Ja idd. Kan ook goed mee zitten. En anders heb je in principe als nog mooie affiches. Zijn allemaal clubs waar tegen je hoopt te spelen in de champions league. Goed voor de ervaring sws.

Vooraf dacht ik al dat we 4e zouden worden en dat 3e worden een erg goeie prestatie is. Ik vind dat PSV, ondanks de verliezen echt niet HEEL veel onderdoet.
 
Het probleem met Lozano is: Hij is een linksbuiten, net als Bergwijn. Misschien is 4-4-2 niet zo gek. De Jong of Pereiro eruit en Guti erin. Lozano via links en Bergwijn spits/rechts.

Dat Lozano vanaf links vele malen gevaarlijker is dan vanaf rechts is iedereen behalve Cocu (en nu helaas dus ook MvB) al heel lang duidelijk. Maar op een of andere manier blijven ze maar aanprutsen met Lozano vanaf rechts. Bovendien vormden Dumfries en Bergwijn een prima tandem op rechts, terwijl Lozano bijna minachtend omgaat met Dumfries.

MvB mag ook wel eens een amicaal gesprekje gaan voeren met Lozano over die krampachtige bewijsdrang en oogkleppen die hij daardoor krijgt.
 
Vooraf dacht ik al dat we 4e zouden worden en dat 3e worden een erg goeie prestatie is. Ik vind dat PSV, ondanks de verliezen echt niet HEEL veel onderdoet.
Ja vind ik ook niet. 4 - 0 is jammer cijfermatig. Als je met minder dan drie tegendoelpunten verliest tegen Barca thuis kan gewoon helaas. Spel was grotendeels prima. En Inter 1 - 2 verliezen thuis is ook geen gekke uitslag. Alleen baal ik wel van een aantal pech momenten in de wedstrijd.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Fack, jongens, ik baal toch echt. Hier had zoveel meer in gezeten met een goeie dag van Zoet en een iets scherpere scheids. Precies het gevoel toen ik Inter uit de koker zag komen. We gaan wss best goed spelen, maar Inter wint wel. Zo gehaaid. Zo moet de Eredivisie zich gevoeld hebben vorig jaar, want dit Inter leek prima op PSV uit bij Vitesse ofzo.
Maar ja, wat is gebeurd, is gebeurd. Blijkbaar gaan we Tottenham pakken. Prima. Alles geven. Kom maar op.

En ach Rosario. Volgens mij weet ik welke naam op het eerstvolgende shirt dat ik aanschaf komt.
 
Net de samenvatting gezien, dan beginnen de frustraties weer aardig op te komen.

Op FIFA wordt ik afgefloten voor buitenspel bij zo'n 1ste doelpunt. Maar bij de UEFA hebben ze natuurlijk andere regeltjes. Lekker geen VAR gebruiken, misselijke bobo's dat het zijn
 
Klopt. Met de kanttekening dat Ajax meer spelers heeft die ver kunnen gaan komen (de Ligt, de Jong, Tagliafico, Mazraoui en Ziyech), maar die hebben gewoon een waanzinnige generatie nu.
Wat een opportunisme hier. Wij hebben die 'waanzinnige generatie' de afgelopen maanden wel gewoon tot twee keer toe van de mat gespeeld.
 
Zoet helaas met twee fouten vandaag, overkomt hem helaas vandaag tegen Inter. Als we van de zomer geld hebben om twee goede centrale verdedigers te halen en een goede loting hebben dan doen we gewoon mee om te overwinteren in de CL. Het zat niet mee vandaag, niet iedereen haalde zijn niveau en van diegene die het wel haalde zijn sommige spelers helaas net niet goed genoeg voor dit niveau. Aan de andere kant goed dat we een aantal keer verliezen in de CL, dat houdt de spelers scherp voor de weekendwedstrijden.
 
Je vergeet Bergwijn nog. Op hoog niveau gewoon je ding doen en steeds goede keuze maken.
Ik ben echt fan van Bergwijn, en hoe hij stappen heeft gezet. Maar gisteren verprutste hij wel een belangrijke kans, volgens mij was dat op aangeven van LdJ?

En ook een andere kans toen hij niet goed af gaf. Ik snap niet dat iedereen dat vergeet of niet door heeft, en de mislukte acties van Lozano wel ziet.
Alles wat Bergwijn verder deed was wel erg goed. Dus we etaleren dit soort jonge spelers als hij en Rosario Bergwijn en dat is mooi
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Goedemorgen. Ik moet zeggen dat ik toch nog met een balend gevoel wakker werd. Dat gebeurt me eigenlijk niet gauw. PSV speelde helemaal niet slecht. Het was ook niet uitmuntend. Ik vond De Jong erg matig en ook Pereiro liet zich slechts enkele momenten zien. Lozano onderscheidde zich ook niet. Tijdens het tikken bedenk ik dat eigenlijk alleen Bergwijn als aanvaller voldeed. Jammer dat Guti geen speeltijd kreeg in plaats van De Jong.

Al met al mazzelt Inter met de scheids ook nog. Is hands buiten het strafschopgebied door de keeper niet standaard rood? Ik kan mij ooit nog een situatie met Waterreus herinneren? Daarnaast een buitenspelgoal. Tja...... Gelijkspel was minimaal terecht geweest. Maar uiteindelijk gaat het om de stand en zien we dat PSV cijfermatig te kort komt in deze hele zware CL-poule.
 
Ik ben nog laaiend boos na gisteren. Op deze wijze heb ik PSV de laatste jaren niet meer zien verliezen. Domme krentenbol van een scheids ook die alles weer verziekt... :mad:
 
Ik zal wel weer een calimero zijn, maar met een goeie scheids hadden zij 10 spelers gehad (en niet hun 1e keus keeper), en 1 tegendoelpunt minder. Dat maakt het extra zuur.
Neemt niet weg dat als Zoet normaal uitkomt, we ook 1 tegendoelpunt minder hadden gehad.

Verder wel lichtpuntjes wat betreft Rosario, Bergwijn en Malen...maar daar schiet je nu niet zo veel mee op.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan