PSV in de (sociale) media

Van wat ik begreep ging het vooral over zijn toewijding, productiviteit en ook wat werk rondom het hele gebeuren rond Slegers. Sowieso valt mij op in podcasts e.d. dat veel collega's van hem behoorlijk weglopen met hem. Misschien hebben wij hier wel een subcultuurtje gegenereerd waarin we hem een beetje onderwaarderen?
Was vd week te gast bij de rood-witte podcast, was erg leuk.
 
Van wat ik begreep ging het vooral over zijn toewijding, productiviteit en ook wat werk rondom het hele gebeuren rond Slegers. Sowieso valt mij op in podcasts e.d. dat veel collega's van hem behoorlijk weglopen met hem. Misschien hebben wij hier wel een subcultuurtje gegenereerd waarin we hem een beetje onderwaarderen?
Van mij was het een serieuze vraag, zonder de negatieve forum connotatie. Gewoon oprecht benieuwd. Ik hoor hem ook wel eens bij de AD voetbalpodcast.
 
Van mij was het een serieuze vraag, zonder de negatieve forum connotatie. Gewoon oprecht benieuwd. Ik hoor hem ook wel eens bij de AD voetbalpodcast.
Ah, ok. Ik meen me te herinneren dat hij niet enkel fans heeft rondhangen hier ;), maar was verder niet specifiek tegen jou gericht.
 
Is Valentijn Driessen weer aan het stoken en rotzooien, nu over Peter Bosz, zo lijkt het?
 
PSV in de NYT

(Artikel zit achter een paywall, maar meestal kun je bij New York Times The Athletic 1 of 2 artikelen gratis lezen voordat je verplicht bent een abonnement te nemen)
 
Laatst bewerkt:
Van wat ik begreep ging het vooral over zijn toewijding, productiviteit en ook wat werk rondom het hele gebeuren rond Slegers. Sowieso valt mij op in podcasts e.d. dat veel collega's van hem behoorlijk weglopen met hem. Misschien hebben wij hier wel een subcultuurtje gegenereerd waarin we hem een beetje onderwaarderen?

Ik denk dat Rik een oprecht geschikte kerel is. Blijft altijd netjes. Informeert goed. Roeptoetert niet zomaar. Wat dat betreft is hij een verademing in de wereld van sportjournalistiek.
 
Hoort ook in dit topic thuis.
Luister maar eens goed naar een paar figuren uit de media wat die na afloop nog voor onzin durven uitkramen.

De beelden gezien hebbend, zo blijkt uit de vragen van Peter Bosz, nog twijfel te durven uitspreken of het wel een strafschop was.
Wellicht allemaal familie of anderzijds gelieerd aan Ruperti, wiens optreden - slechts drie seconden je taak "uitvoeren" als VAR die volgens Dick van Egmond het voetbal "eerlijker heeft gemaakt"- riekt naar ....
Vul zelf maar in, .......

Hoe zouden de media reageren als PSV komende week verder op weg mocht naar de KNVB beker 2024 nadat we op deze manier Feijenoord of Ajax hadden uitgeschakeld?
Oh , sorry, deze vraag hoort in het topic Science Fiction, maar dat hebben we hier nog niet. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan