PSV in de (sociale) media

In 1963 werden de spelers ook nog met zo'n paard en wagen naar het stadhuis gereden.
Ik heb niet meer op het netvlies of de platte kar in de huidige vorm bij de titel in 1975 of pas later van stal werd gehaald.
Al gok ik op 1975 , na 12 jaar - is heeeeel lang - wachten.
Wat zal het mooi zijn hem weer eens voorbij te zien trekken ergens op de Wal komend voorjaar. :)
 
Volgens mij heeft de psv pr nog geen overzicht gemaakt dus dan maar deze. Ook genoeg te genieten 😁
 
Grappig weetje die helaas niet bij Der Jaufe in z'n quiz stond. Ik zag het in de top 2000 a gogo waar Leo Blokhuis het had over Jack White, oud psv voetballer die na zn carrière schlagerzanger werd en succesvol muziek producent.

En verantwoordelijk voor deze song. Enorm fout, maar wel ex psver, dus dan mag het 🤔

Ik voel een muziekeditie aankomen met Noa, Memphis en Jack.
 
In 1963 werden de spelers ook nog met zo'n paard en wagen naar het stadhuis gereden.
Ik heb niet meer op het netvlies of de platte kar in de huidige vorm bij de titel in 1975 of pas later van stal werd gehaald.
Al gok ik op 1975 , na 12 jaar - is heeeeel lang - wachten.
Wat zal het mooi zijn hem weer eens voorbij te zien trekken ergens op de Wal komend voorjaar. :)
Ik dacht heel even dat je een anekdote ging vertellen over hoe het in 1923 ging. :lol:
 

Mooi stukje ook over de spelersgroep en dan met name over Luuk.
Ik wilde het net plaatsen. Heel mooi artikel!
 

Mooi stukje ook over de spelersgroep en dan met name over Luuk.
Mooi hoor
 
En zo draagt het internet bij aan taalverloedering?
Of is dit hulp aan 15 jarigen op school die geen normale brief meer kunnen begrijpen? ;)
Wat probeer je te zeggen, kan je de post even nogmaals plaatsen. Ditmaal zodat deze voldoet aan taalniveau B1?
 
Terug
Bovenaan Onderaan