PSV in de (sociale) media

Nou.
PSV 1-1 tegen nr 5-uit.
Mij benieuwen of Studio Voetbal ook vanuit die invalshoek analyseert.

Oh, leuk, Stewart bij SV. Dan wel een uitzending vanuit PSV-perspectief uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
- Goed zo, Ibi, de beuk erin met Stewart naast je over de zwakste schakel Ramalho. Met als eerste eindconclusie dat Ramalho geen nieuw contract wordt aangeboden en er een nieuwe RCV komt: goed nieuws.

- Bij Dest geen aanvullende voorwaarden. Bij Tillman dus wel.
 
Ik weet niet of dit al ergens is gepost en anders nog maar een keer, want nondeju wat is me dit uit het PSV-hart gegrepen.

 
Ik weet niet of dit al ergens is gepost en anders nog maar een keer, want nondeju wat is me dit uit het PSV-hart gegrepen.

Verdient dit niet om in meerdere topics op ons forum te worden gepost? ;)
Een geweldig stuk humor waarmee Rob Scheepers wat mij betreft het erelidmaatschap van onze mooie club verdient.
 
Ik weet niet of dit al ergens is gepost en anders nog maar een keer, want nondeju wat is me dit uit het PSV-hart gegrepen.

Is er ee timestamp in de podcast waar de monoloog begint? Of ongeveer?
 
Ik weet niet of dit al ergens is gepost en anders nog maar een keer, want nondeju wat is me dit uit het PSV-hart gegrepen.


GE-WEL-DIG!

Die dis naar Overmars, met directie dat de ballen toont, is echt fantastich :ROFL:
 
"Ik wil een directie die laat zien dat ze ballen heeft, zonder dat die daarvoor gefotografeerd moeten worden op het toilet!". :lmao:

Ajacieden op X kunnen er niet mee lachen.

Ik wilde het, omwille van het spoilergehalte, niet helemaal uittypen :maniac:

Briljant is ie!

Ajacieden zijn sowieso niet zo van t lachen anno 2023/2024.
 
Raar verhaal op FCUpdate, vaag verhaal over een tweet, financiële incorrecties, Feyenoord en PSV worden genoemd. Volgens mij een baggerverhaal om druk op de ketel te zetten bij PSV. Als het linksom sportief niet lukt om onderuit te halen, dan maar rechtsom. Ja, de tijd om kracht te tonen als team, coaches en directie is begonnen in de strijd om de titel. We naderen het eindspel zoals in een potje schaak, nu moet je de gunstige positie omzetten in een overwinning, het kampioenschap. :PSV:

Ik zag het niet staan elders op het forum, dook op bij zoeken via Google op 'PSV Nieuws'.
 

Kortom, bij PSV zagen we in '58 al het licht.
Geweldige ervaring voor jong en oud toen in 1958.
Je wist niet wat je zag toen dat kunstlicht ging branden, wat immers nog nooit vertoond was.
Overigens waren er geen 20.000 toeschouwers want er konden er maar 18.000 in ons sportpark toendertijd.
En de uitslag was dacht ik 3-2.
De jaarlijkse lichtwedstrijden rond het bevrijdingsfeest van 18 september tegen vooral Engelse topclubs waren ook hoogtepunten.
Dank je voor deze nostalgische beelden.(Y)
 
Wordt dit er eentje voor de quiz eind dit jaar? Ik dat geval bewaar ik 'm even als potentiële vraag 🤔
Gewoon al mijn postst als dusdanig behandelen. Voor je het weet vraag ik wat de lichtopbrengst in lumen was van deze lichtinstallatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan