PSV in de (sociale) media

Luuk de Jong was namens de selectie bij Thijs langsgekomen (terwijl hij met Gerbrand en een notaris bezig was met zijn financiële situatie om z’n gezin zorgeloos achter te laten) om te vertellen dat de selectie financieel ging bijdragen. Ook oud -spelers en de club hebben bijgedragen.
Wat een mooie club hebben we toch.. zo mooi
 
Wat heerlijk om te zien, echt genieten. Deze waren de afgelopen jaren toch altijd wat bedrukt, beladen of ronduit bedroevend. Er was altijd wel wat: verneukt in Europa, worstelend in de competitie, financiele druk + gedoe met spelers verkopen voor de boekhouding of gewoon een algemene zwaarmoedige sfeer rond de club. Nu zie je dit halfjaar terug en realiseer je je nog maar eens hoeveel stappen we hebben gezet en er gezet worden. Hopelijk blijft dit zich voortzetten. PSV is eindelijk weer een club om trots op te zijn.
 
Wat heerlijk om te zien, echt genieten. Deze waren de afgelopen jaren toch altijd wat bedrukt, beladen of ronduit bedroevend. Er was altijd wel wat: verneukt in Europa, worstelend in de competitie, financiele druk + gedoe met spelers verkopen voor de boekhouding of gewoon een algemene zwaarmoedige sfeer rond de club. Nu zie je dit halfjaar terug en realiseer je je nog maar eens hoeveel stappen we hebben gezet en er gezet worden. Hopelijk blijft dit zich voortzetten. PSV is eindelijk weer een club om trots op te zijn.
Er wordt ook meerdere malen gezegd dat ze ook niet willen verslappen of het nu 0-0 of 8-0 staat. Iets wat toch jarenlang een probleem was, door de ondergrens op belangrijke momenten heen zakken. Zo te horen is de selectie bewust voor de 2e seizoenshelft waar tegenstanders zich ongetwijfeld gaan aanpassen aan het psv spel..
Dat toont volwassenheid bij de selectie
 
Er wordt ook meerdere malen gezegd dat ze ook niet willen verslappen of het nu 0-0 of 8-0 staat. Iets wat toch jarenlang een probleem was, door de ondergrens op belangrijke momenten heen zakken. Zo te horen is de selectie bewust voor de 2e seizoenshelft waar tegenstanders zich ongetwijfeld gaan aanpassen aan het psv spel..
Dat toont volwassenheid bij de selectie
Mijn enige kritiek op het filmpje, en noem me gerust een zuurpruim, is dat ik dan liever een Veerman voor de camera heb voor de praatjes tussendoor. Die media getrainde uitspraken van Benitez en Ramalho zijn zo nietszeggend. ''We needed to do better, so we did'', ''The coach said the right thing and we won'', ''we want to keep winning'' etc. Haalt de vaart uit het filmpje. Laat dan een Veerman gewoon even zijn ongezouten mening geven, over alle dingen die leuk zijn en de paar dingen die kut zijn of waren. Veel meer beleving.
 
Mijn enige kritiek op het filmpje, en noem me gerust een zuurpruim, is dat ik dan liever een Veerman voor de camera heb voor de praatjes tussendoor. Die media getrainde uitspraken van Benitez en Ramalho zijn zo nietszeggend. ''We needed to do better, so we did'', ''The coach said the right thing and we won'', ''we want to keep winning'' etc. Haalt de vaart uit het filmpje. Laat dan een Veerman gewoon even zijn ongezouten mening geven, over alle dingen die leuk zijn en de paar dingen die kut zijn of waren. Veel meer beleving.
Ik denk dat Veerman ongeveer hetzelfde had gezegd. Iets in de trant van 'goede voorbereiding, betere selectie en dat het nog beter kan'.
 

Ah, daar heb je weer zo’n open deuren downplayer.

“Je kunt niet verwachten dat PSV 102 punten gaat halen, dat lijkt me uitgesloten. Maar het lijkt me wel een ploeg die tussen de 85 en 90 punten kan halen", aldus Elfrink.

Nou nou nou wat een gewaagde teksten.

PSV staat 16 - 48.
Als je uitgaat van 85 punten heeft PSV dan in de resterende 18 wedstrijden nog 37 punten nodig.

37 uit 18.
12 overwinningen, 1 gelijk en 5 nederlagen.

Gelijk tegen AZ-thuis.
Verlies tegen Ajax-uit, Twente-thuis, Go Ahead-uit, Feyenoord-thuis en Volendam-uit.

Lijkt mij een erg logisch scenario…met langdurige blessures van Dest, Benitez, Lang, LdJ, Pepi, Schouten, Veerman, Boscagli, Tillman, Vertessen, Teze en last but not least PvA.

Als hij nou gezegd had: 85 punten mét halve finale CL, dan had ik hem wel begrepen.
 
Het heeft iets Jiskefets maar stiekem best grappig dit

Leuk om Schouten eens wat meer te horen, vond hem altijd n beetje op de achtergrond blijven.

Dit soort content is overigens echt top, leuk om de spelers zo te zien. Maakt het toch wat "menselijker".
 
Terug
Bovenaan Onderaan