PSV - Girona FC | Dinsdag 5 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Net terug van een mooi avondje. 4-0 afgetekend! Wat ik nog extra wil benoemen.. wat een mooie club zijn wij toch!! Ik had zelf geen idee dat er een minuut stilte gehouden zou worden. Ik dacht vlak voor dat moment nog even bier te kunnen halen en ik zag iedereen.. ook de mensen achter de bar de minuut stilte houden. Niemand sprak. Respect!!! Wat ben ik trots!!!

Terecht afgekeurde goal van Saibari. Die verdediger viel, dus dan is het niet eerlijk om door te spelen.
Ik vind dat je keepers ook af moet schaffen. Als je op doel schiet is het lullig als iemand die bal dan gaat tegenhouden. Met de handen nog wel. Het heet toch voetbal?

Volop perspectief PSV voor volgende ronde:
Shaktar: 3 punten. Vergane glorie
Brest: 3 punten. Staan 11e ligue 1
Rode Ster: 3 punten
Liverpool: 0 punten

Kunt het zelfs in de EL zwaarder treffen
Als we dat waarmaken dan kunnen we volgens mij een heel aardige matchup verwachten. Dat is ook nog eens leuk aan deze format.

Ik zou sowieso niet terug willen naar de saaie oude format van 3x2 wedstrijden in een poule van vier!

Als we dat waarmaken dan kunnen we volgens mij een heel aardige matchup verwachten. Dat is ook nog eens leuk aan deze format.

Ik zou sowieso niet terug willen naar de saaie oude format van 3x2 wedstrijden in een poule van vier!
Dat nieuwe format is inderdaad een flinke verbetering.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan