Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind dat je keepers ook af moet schaffen. Als je op doel schiet is het lullig als iemand die bal dan gaat tegenhouden. Met de handen nog wel. Het heet toch voetbal?Terecht afgekeurde goal van Saibari. Die verdediger viel, dus dan is het niet eerlijk om door te spelen.
Saibari had geel moeten krijgen voor de manier waarop hij m erin schootTerecht afgekeurde goal van Saibari. Die verdediger viel, dus dan is het niet eerlijk om door te spelen.
Obispo: lichte klachtenSorry, tune net in. TLDR.
Wat is er met Obispo en Perisic?
Ohja, kak. Thanks! Ik ga nog even lekker de wedstrijd kijkenObispo: lichte klachten
Perisic: te laat gehaald om ingeschreven te worden
Als we dat waarmaken dan kunnen we volgens mij een heel aardige matchup verwachten. Dat is ook nog eens leuk aan deze format.Volop perspectief PSV voor volgende ronde:
Shaktar: 3 punten. Vergane glorie
Brest: 3 punten. Staan 11e ligue 1
Rode Ster: 3 punten
Liverpool: 0 punten
Kunt het zelfs in de EL zwaarder treffen
In een file, stilstaand voor een rood licht in een auto waarvan de motor uitgeschakeld was. Volgens de wet geen probleem.Ik bedoelde de telefoon gebruiken, terwijl je in de auto zit. Of klopt dat niet?
Nou vooruitIn een file, stilstaand voor een rood licht in een auto waarvan de motor uitgeschakeld was. Volgens de wet geen probleem.
Laat zich kinderlijk opjutten........... 4 - 0 voor inderdaad dom en onervaren zekerWat is het toch dom om die gele kaarten te pakken.
Dat nieuwe format is inderdaad een flinke verbetering.Als we dat waarmaken dan kunnen we volgens mij een heel aardige matchup verwachten. Dat is ook nog eens leuk aan deze format.
Ik zou sowieso niet terug willen naar de saaie oude format van 3x2 wedstrijden in een poule van vier!
5-0 tegen Porto, en ja dat was voordat de CL CL genoemd werd.Blijkbaar is dit onze grootste CL overwinning ooit van PSV? Dat vind ik toch wel verrassend.
'88/'89 zie ik, 1/8e finale. Was het 2-0 verlies de heenwedstrijd waardoor we deze reactie moesten geven?5-0 tegen Porto, en ja dat was voordat de CL CL genoemd werd.
En Porto was een absolute topclub toen
Het was een Romario show. De allerbeste speler die ooit bij PSV heeft gespeeld'88/'89 zie ik, 1/8e finale. Was het 2-0 verlies de heenwedstrijd waardoor we deze reactie moesten geven?
Volgens mij ben jij in de war met de 5-1 tegen Steaua Boekarest. Wat ik me van deze wedstrijd nog kan herinneren is de snoeiharde pegel van Koeman, die de keeper van Porto alleen maar hoorde.Het was een Romario show. De allerbeste speler die ooit bij PSV heeft gespeeld
Je hebt helemaal gelijkVolgens mij ben jij in de war met de 5-1 tegen Steaua Boekarest. Wat ik me van deze wedstrijd nog kan herinneren is de snoeiharde pegel van Koeman, die de keeper van Porto alleen maar hoorde.