PSV - Girona FC | Dinsdag 5 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Blijkbaar is dit onze grootste CL overwinning ooit van PSV? Dat vind ik toch wel verrassend.
4-0 verliezen van PSV is net zo verrassend. Wel veel geblesseerden maar die hebben wij ook. Hoe kan een ploeg uit LaLiga met 4-0 verliezen van een eredivisie ploeg? PSV doet het gewoon prima in de CL wanneer we alleen de uitslagen zien en even vergeten hoeveel kansen we hebben gemist. Bosz moet dit echt gaan managen zodat deze inzet ook in de eredivisie getoond gaat worden. Ik mis daarin een beetje de passie van een Farioli, en ook een Priske vind ik een prima uitstraling hebben. Bosz heeft dat toch wat minder lijkt het.

Volop perspectief PSV voor volgende ronde:
Shaktar: 3 punten. Vergane glorie
Brest: 3 punten. Staan 11e ligue 1
Rode Ster: 3 punten
Liverpool: 0 punten

Kunt het zelfs in de EL zwaarder treffen

Snap wat jullie zeggen. Maar ik ben t heel erg beu om na elke goal maar af te wachten of de VAR niet een ietsepietse mini foutje kan vinden.

Als er is gescoord en de scheids wijst naar de stip, wil ik gewoon kunnen juichen.

Kvind er een stuk minder aan zo.
Ja ik snap dat wel. Aan de andere kant heb je ook gelijk. Tis ook wel een beetje een systeem fout hoor, bedenk ik met net. Als je gewoon (wat heel vaak is gezegd) met een challenges systeem werkt dan had Girona hier nooit hun challenge voor gebruikt. Het is jammer dat vernieuwingen in conservatief voetballand zo langzaam gaan.

1x winst en 2x gelijk uit deze potten (of 2x winnen ongeacht resultaat andere potten) is waarschijnlijk al genoeg voor de playoffs. Dat zou geen probleem mogen zijn. Zelfs tegen Liverpool maak je misschien nog een kansje, aangezien die waarschijnlijk al lang en breed geplaatst zijn tegen die tijd.

Veldonderzoek :sneaky:
Ik bedoelde de telefoon gebruiken, terwijl je in de auto zit. Of klopt dat niet?

Brest heeft al 7 uit 3 in deze CL. Lijkt me geen makkie.

Kijk ook een keer niet, mis ik zo’n mooie pot.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan