Weltmeister
Internationale Legende
Typische Nederlandse Europese wedstrijd: veel beter zijn, maar toch niet zeker zijn of je hem wel gaat winnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Speel je voorronde CL, is het nog geen graadmeterOh ik vind hem wel aardig eigenlijk. Zet behoorlijk druk.
Dit Gala is vanavond rijp voor de slacht.
Ik vraag me wel af hoe ver PSV is gezien de chaos daar.
Verdedigend vind ik Mwene echt de zwakste schakel vandaag. Laat zich te makkelijk wegzetten. Maar ja, als je op die leeftijd nog bij Mainz speelt ben je natuurlijk niet echt een topper. Doe mij Teze maar.En Mwene liet em ook vrij makkelijk voorgeven.
En MoCody en Propper er in 2e helft kom aan.
Mwah valt opzich wel mee, aanvaller helemaal vrijgelaten door verdediging. Niet perse drommels schuld lijkt meDie drommel houd geen bal. Deze was ook houdbaar. In de voorbereiding heeft hij ook niets gestopt. Mvogo maar weer
Ja nog FF vrijstaan inkoppen van 5 meter. Dekkings foutDie drommel houd geen bal. Deze was ook houdbaar. In de voorbereiding heeft hij ook niets gestopt. Mvogo maar weer
Klopt, enig voordeel is dat de andere linies wel beter lijken te staan waardoor de tegenstander niet vaak zo ver komt tot nu toe. En Sangare weet gelukkig weer vaak de bal naar een PSVer te spelen ja.Achterin is het nog altijd erg kwetsbaar en fragiel met spelers als Max en Mwene. Zo vrij mogen koppen bij die goal, dat kan echt niet op dit niveau. Te nonchalant allemaal. Sangare speelt sterk.
Jammer van die tegengoal? Dat mag je gewoon niet gebeuren zo vlak voor rust. Ben je met goed en gedreven spel op 2-0 gekomen. Dan moet je die meenemen de pauze in ook.Best een goede eerste helft, jammer van die tegengoal. Tweede helft Cody erin voor Vertessen, andere wissels hoeven nog niet perse gelijk van mij.
Ik heb de voorbereiding gezien. Heeft niets tegengehouden. Echt een onzekere factor. Op een of andere manier was ik hier al bang voor.Mwah valt opzich wel mee, aanvaller helemaal vrijgelaten door verdediging. Niet perse drommels schuld lijkt me
Dan heb jij de voorbereiding niet volledig gezien. Laatste wedstrijd had hij in de 1e helft sowieso een goede ingreep.Ik heb de voorbereiding gezien. Heeft niets tegengehouden. Echt een onzekere factor.
Sangare wisselen? Waarom? Hij corrigeert veel fouten en helpt ook achterin. Een paar keer in de passing heel zwak maar van Ginkel laat het ook in die zin afweten terwijl hij de betere voetballer is van de twee.Spelen goed. Alleen mag vertessen voor gakpo en sangare voor propper. Die bal was houdbaar
Deze kopstoot was gewoon écht heel hard. Ik vind niet dat je deze op Drommel kunt afschuiven.Die drommel houd geen bal. Deze was ook houdbaar. In de voorbereiding heeft hij ook niets gestopt. Mvogo maar weer