PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jeetje was me helemaal niet bewust van het feit dat we 3 voorrondes moeten spelen :(
Was vergeten dat het komt door de winst van Villareal in de finale… Straks kom je twee rondes door en dan tref je een Leicester of zo..

Nee waarschijnlijk Shaktar Donetz
 
Vond de tegengoal eerlijk gezegd niet heel verrassend .... het lag een keer of drie helemaal open bij ons achterin
Ja en nee. We hebben wel een overtal achterin steeds. Die dramatische scènes waarin we 1 op 1 staan zijn er gelukkig wel uit. Praise Schmidt.
 
Jeetje was me helemaal niet bewust van het feit dat we 3 voorrondes moeten spelen :(
Was vergeten dat het komt door de winst van Villareal in de finale… Straks kom je twee rondes door en dan tref je een Leicester of zo..
Ik heb geen enkele overtuiging dat PSV überhaupt de groepsfase gaat bereiken. Dus elk leuk potje met aardig voetbal is mooi meegenomen.
 
Leuk dat de interviewer vraagt wíé bij PSV opvalt, terwijl de analist niet verder komt dan de TEAMtactiek. Hij kan ook niet anders.

Een goed team zonder uitblinkers, maar waar per wedstrijd zomaar een paar zouden kunnen excelleren, dat lijkt het PSV van komend seizoen te worden.
 
PSV moet dit vandaag afmaken. Straks zijn die 3 spelers van hen terug en krijg je het in Turkije echt zwaar…
 
Deze kopstoot was gewoon écht heel hard. Ik vind niet dat je deze op Drommel kunt afschuiven.
PSV verdedigde lucht niet alleen de doelpuntenmaker stond helemaal vrij. er stond nog een speler naast helemaal vrij. PSV verdedigers kijken naar de bal van waaruit die voorgetrokken wordt i.p.v. naar de tegenstanders die voor de goal staan. Amateuristisch falen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan