PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lekker, een ouwerwetse fittie.

Wel nee, ik ga alleen niet mee met de bullshit van alles aanprijzen wat een PSV shirt draagt, of kritiek op een zeer softe manier brengen want ja.. heeft een PSV shirt :FP: Om het grof en kort samen te vatten, fu*k hun allemaal, PSV is heilig, alle passanten die komen en gaan is vaak bijzaak :)
 
Wel nee, ik ga alleen niet mee met de bullshit van alles aanprijzen wat een PSV shirt draagt, of kritiek op een zeer softe manier brengen want ja.. heeft een PSV shirt :FP: Om het grof en kort samen te vatten, fu*k hun allemaal, PSV is heilig, alle passanten die komen en gaan is vaak bijzaak :)
Maar jij lijkt weer alleen spelers te kunnen prijzen als ze Ronaldo/Romario 2.0 zijn. De tijden van absolute toppers zijn voorbij. Je kan best wel eens de goede momenten van een talent uitlichten.
 
Wel nee, ik ga alleen niet mee met de bullshit van alles aanprijzen wat een PSV shirt draagt, of kritiek op een zeer softe manier brengen want ja.. heeft een PSV shirt :FP: Om het grof en kort samen te vatten, fu*k hun allemaal, PSV is heilig, alle passanten die komen en gaan is vaak bijzaak :)

:unsure: Kun je me hier 1 persoon aanwijzen die alles aanprijst wat een PSV-shirt draagt? Ben best benieuwd.
 
Wel lievvv om te zien hoe lovend men is over Gakpo en Lammers vaak, schattige ventjes maar nog steeds te licht voor het niveau wat PSV hoort na te streven, kans dat ze falen of slagen is haast altijd 50/50 wat gewoon een te grote gok is

Lammers is beter dan Mitroglou.
Gakpo is beter dan Bruma.

Beters heb je niet. Laat deze twee zich maar ook goed ontwikkelen en zien we tot de zomer wel verder.
 
:unsure: Kun je me hier 1 persoon aanwijzen die alles aanprijst wat een PSV-shirt draagt? Ben best benieuwd.

99,7% is zo hier. psv-all-the-way-met-alles, en als men dan toch kritiek moet uiten dan is dat zo zacht en netjes dat de kritische waarde daalt met 95% :FP: :ROFL:
 
Heb jij 90% van het Forum op je negeerlijst staan? Vind het namelojk best knap dat je in de afgelopen tijden over die bak kritiek hier heen hebt kunnen kijken :lol:

Quagmire versus de wereld.

Karakter trekje, gok ik. Hoort ook een bubbel bij.
 
Heb jij 90% van het Forum op je negeerlijst staan? Vind het namelojk best knap dat je in de afgelopen tijden over die bak kritiek hier heen hebt kunnen kijken :lol:

No shit, als je 12 potjes achter elkaar verneukt, dan pas breekt de pleuris uit hier, nu gaat het 2 goed en men is weer in de wolken, we walsen over iedereen heen en al onze vorige tekortkomingen zijn spontaan opgelost of onzichtbaar :ROFL: Zo snel kan het gaan met de optimisten. Ik blijf er bij dat het los zand is met figuren die niet bij PSV horen, dus kan het morgen makkelijk 2-0 of 0-2 worden, afhankelijk hoe alle factoren of corona's mee werken.
 
Ik denk dat het een tactisch steekspel gaat worden (lees: saaie wedstrijd) met 1-1 als einduitslag. Hendrix mag er van mij wel in. Rosario eruit en toch maar Guti erin. En nog het liefst Baumgartl voor Schwaab. (al zullen velen het niet met me eens zijn wat betreft Guti en Baumgartl)
 
No shit, als je 12 potjes achter elkaar verneukt, dan pas breekt de pleuris uit hier, nu gaat het 2 goed en men is weer in de wolken, we walsen over iedereen heen en al onze vorige tekortkomingen zijn spontaan opgelost of onzichtbaar :ROFL: Zo snel kan het gaan met de optimisten. Ik blijf er bij dat het los zand is met figuren die niet bij PSV horen, dus kan het morgen makkelijk 2-0 of 0-2 worden, afhankelijk hoe alle factoren of corona's mee werken.

Waar lees jij dat dan? Ik zie hier namelijk letterlijk niet 1 iemand die aan jouw bovenstaande beschrijving voldoet, laat staan 99.7% van het forum. Het lijkt erop dat Vedette's opmerking de waarheid redelijk nauwkeurig benadert. :unsure:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan