PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Duhhhh, meestal tovert die iets uit zijn kleine hoed waardoor dingen lukken. Fabertje moet nu al beginnen met bidden dat die op tactisch gebied niet uitgebluft word zondag.

Net zoals de Robben wissel; was ook zo tactisch briljant. Nee, wij staan duidelijk lijnrecht tegenover elkaar wat betreft het op waarde schatten van Dickie's tactische kwaliteiten. Overigens, het zou me niet verbazen dat als Dick PSV had gecoacht en Faber Feyenoord, je Dick had afgekraakt en Faber had opgehemeld :cautious:
 
Net zoals de Robben wissel; was ook zo tactisch briljant. Nee, wij staan duidelijk lijnrecht tegenover elkaar wat betreft het op waarde schatten van Dickie's tactische kwaliteiten. Overigens, het zou me niet verbazen dat als Dick PSV had gecoacht en Faber Feyenoord, je Dick had afgekraakt en Faber had opgehemeld :cautious:
'Who else but Quagmire'?
 
Net zoals de Robben wissel; was ook zo tactisch briljant. Nee, wij staan duidelijk lijnrecht tegenover elkaar wat betreft het op waarde schatten van Dickie's tactische kwaliteiten. Overigens, het zou me niet verbazen dat als Dick PSV had gecoacht en Faber Feyenoord, je Dick had afgekraakt en Faber had opgehemeld :cautious:

Ervaring kan je niet afkraken, gepruts wel. Dat je met ervaring er soms naast zit kan dan gebeuren. Daarom lach ik om mensen die Afellay ervaren vinden :ROFL: Want ja.. gespeeld in de top enzo. Als wij in augustus met hem begonnen waren dan waren de afgelopen maanden echt wel anders geweest, en opstelling ook :)

Schoppen tegen amateurs als Faber en Bommel is easy, maar iemand als Dicky kan je echt niet zomaar onderuit halen. Hij is ook geen 100% garantie op succes maar zijn succes-ratio is velen malen beter dan zijn faalgehalte.
 
Laatste 6 thuiswedstrijden tegen Feyenooit:

3 keer gewonnen
1 keer gelijk
1 keer verloren
1 keer Super Cup verloren.

En aangezien we uit nooit winnen, zijn ze wel degelijk een angstgegner. Ik speel ook liever tegen Ajax dan tegen Feyenooit om eerlijk te zijn.

Ik vind dit geen cijfers voor een Angstgegner, eerlijk gezegd. Het wordt gewoon 2-0.
 
Ik vind dit geen cijfers voor een Angstgegner, eerlijk gezegd. Het wordt gewoon 2-0.
Misschien heb je gelijk.

Ik heb gewoon trauma's van El Ahmadi (0-3 in de beker) en die 0-1 van Botteghin.
En die overwinning tegen 10 man, waarin Feijenoord met een man minder gewoon veel beter was....

En aangezien we uit in Rotterdam bijna altijd verliezen, heb ik een natuurlijke angst voor die havenslaven.

Maar als de bondscoach zegt dat we winnen, is het zo
Thanks! Ik voel me stukken beter
 
Ik moet overigens toegeven dat die Bijlow wel echt een prima keeper is. Heeft in ieder geval een goede fase.
Dat in combinatie met weinig stootkracht van PSV-zijde zou wel een dingetje kunnen worden...
 
Al die keren dat men hier dikke overwinningen voorspelden ging het met PSV mis, ik maak me nu extra zorgen juist :FP:
Dit psv was in jaren niet zo onstabiel + dit feyenoord was in jaren niet zo stabiel,
 
Al die keren dat men hier dikke overwinningen voorspelden ging het met PSV mis, ik maak me nu extra zorgen juist :FP:
Dit psv was in jaren niet zo onstabiel + dit feyenoord was in jaren niet zo stabiel,

U bent vergeten dat er iemand ontslagen is (edit: opgestapt natuurlijk) dit seizoen bij Feyenoord vanwege de slechte resultaten en het ontzettend slechte voetbal? Da's nog niet zo lang geleden, hoor..

Ze hebben dat wellicht van zich afgeworpen, maar om nou te stellen dat dit het stabielste Feyenoord in jaren is is opportunisme ten top.
 
Ze hebben dat wellicht van zich afgeworpen, maar om nou te stellen dat dit het stabielste Feyenoord in jaren is is opportunisme ten top.

Ze zijn altijd al los zand geweest, ook in hun kampioensjaar waar ze veel geluk mee hadden dat de concurrentie er niet bepaald zin had. Maar nu zit het geluk ze mee + ze spelen zeer degelijk en goed voor hun doen. Men doet hier nu alsof wij 'ineens' weer zo goed zijn omdat er 1 goede poppetje bij gekomen is, dat alle problemen ineens weg zijn en we feyenoord zomaar van de mat spelen :ROFL:

Schwaab, Bruma, Rosario, genoeg prutsers die er nog zijn waar je niks aan hebt en die makkelijk weer kunnen falen en het geheel naar beneden trekken.
 
Ze zijn altijd al los zand geweest, ook in hun kampioensjaar waar ze veel geluk mee hadden dat de concurrentie er niet bepaald zin had. Maar nu zit het geluk ze mee + ze spelen zeer degelijk en goed voor hun doen. Men doet hier nu alsof wij 'ineens' weer zo goed zijn omdat er 1 goede poppetje bij gekomen is, dat alle problemen ineens weg zijn en we feyenoord zomaar van de mat spelen :ROFL:

Schwaab, Bruma, Rosario, genoeg prutsers die er nog zijn waar je niks aan hebt en die makkelijk weer kunnen falen en het geheel naar beneden trekken.

Of wij zó goed zijn, neuh. Dat deel ik niet. Dat Feyenoord nu opeens zó goed is, neuh. Dat ook niet.

Je kunt gewoon verliezen tegen Feyenoord, simpel zat. Maar ik maak me nog niet meteen zorgen. Zo indrukwekkend zijn ze nu ook weer niet.

Ik trek pas naderhand conclusies over wat ik heb gezien. Het wordt een interessante wedstrijd.
 
Of wij zó goed zijn, neuh. Dat deel ik niet. Dat Feyenoord nu opeens zó goed is, neuh. Dat ook niet.

Je kunt gewoon verliezen tegen Feyenoord, simpel zat. Maar ik maak me nog niet meteen zorgen. Zo indrukwekkend zijn ze nu ook weer niet.

Ik trek pas naderhand conclusies over wat ik heb gezien. Het wordt een interessante wedstrijd.
De conclusie of het een interessante wedstrijd is geweest trek ik wel naderhand 😀
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan