PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dus jij sluit een plotselinge pandemie van een mega-agressieve mutatie van het coronavirus, waardoor de mensheid in enkele dagen volledig is uitgeroeid, uit?
Gewaagd!

Het coronavirus wordt landskampioen en zal komend seizoen zijn debuut maken in de Champions League. Helaas zullen die wedstrijden niet heel spannend worden. De tegenstanders liggen vaak daags voor het treffen op geheel mysterieuze wijze massaal ziek op bed.
 
Ik voel de spanning voor deze wedstrijd aardig oplopen. Is alles bepalend voor het einde van dit seizoen.

Als we deze wedstrijd winnen gaan we, in ieder geval tijdelijk, over Feyenoord heen.
Kans is groot dat we dat dan vast kunnen houden aangezien zij nog tegen de gehele top5 moeten spelen.

Verlies je deze wedstrijd dan sta je 7 verliespunten achter en is er een klein wonder nodig om van de 4e plaats af te komen. Dan is het seizoen klaar.
 
Laatst bewerkt:
Corona ook in Nederland, vermoedelijk in het zuiden. Vrees dat de Super Sunday hier last van zal krijgen.
 
Mijn dochter mag een van de vlaggen dragen voor de wedstrijd. Ze heeft er zin in, enige nadeel ik zit niet op mijn fijne plekje maar wordt ergens in een hoek van het stadion gezet....verder wel weer zin in deze topper! Ik verwacht toch een overwinning simpelweg omdat er eindelijk een team lijkt op te staan en dan komen de individuele kwaliteiten tov Feyenoord goed van pas!
 
PSV'ers door een paar duizend supporters met vuurwerk onthaald

link

694

Heel mooi dat ze het allemaal naar een training gaan, maar zou het wel lekker trainen zijn in die rook? :rolleyes: :sick:
 
Geen Gozu of Makkelie. Gaat niet meevallen voor Feyenoord. Ze zullen het zonder hulp moeten doen. En dan valt dat niet mee. Dus ben blij met de keuze voor scheids en VAR. Higler en Manschot.
Als Faber nou ook nog een hint geeft aan zijn achterhoede dat rondspelen en opbouwen van achteruit geen kernkwaliteiten zijn...dan heb ik er alle vertrouwen in. Faber is waarschijnlijk van 'never change a winning team' maar afgelopen week was niet de enige blunder van Schwaab. Hij is rustig aan de bal, kan wel koppen maar niet voetballen en is traag als dikke...van mij mag hij #duitsertjeruilen
Helaas is Hendrix weer fit. Anders hadden we per ongeluk gezien dat er betere voetballers beschikbaar zijn.
En wij hebben Gakpo en Thomas :)
 
Laatst bewerkt:
Wel lievvv om te zien hoe lovend men is over Gakpo en Lammers vaak, schattige ventjes maar nog steeds te licht voor het niveau wat PSV hoort na te streven, kans dat ze falen of slagen is haast altijd 50/50 wat gewoon een te grote gok is
 
Geen Gozu of Makkelie. Gaat niet meevallen voor Feyenoord. Ze zullen het zonder hulp moeten doen. En dan valt dat niet mee. Dus ben blij met de keuze voor scheids en VAR. Higler en Manschot.
Als Faber nou ook nog een hint geeft aan zijn achterhoede dat rondspelen en opbouwen van achteruit geen kernkwaliteiten zijn...dan heb ik er alle vertrouwen in. Faber is waarschijnlijk van 'never change a winning team' maar afgelopen week was niet de enige blunder van Schwaab. Hij is rustig aan de bal, kan wel koppen maar niet voetballen en is traag als dikke...van mij mag hij #duitsertjeruilen
Helaas is Hendrix weer fit. Anders hadden we per ongeluk gezien dat er betere voetballers beschikbaar zijn.
En wij hebben Gakpo en Thomas :)

Precies. Er blijft achterin en op het middenveld natuurlijk een groot gebrek aan een creatieve opbouw. Dickie zal zijn team sterk georganiseerd neerzetten, dus daar doorheen voetballen wordt gewoon heel moeilijk. We moeten het hebben van de flanken, op beide flanken (Rodriguez/Gakpo en Dumfries/Ihattaren) ligt veel kracht, snelheid en voetballend vermogen. Veld breed houden, en als daarnaast Rosario en Hendrix goed verdedigen - waarvan ik zeker weet dat ze het beide goed kunnen, ondanks hun evidente beperkingen - dan winnen we deze pot. Dwaze rode kaarten, idiote penalties etc. niet meegerekend.
 
Wel sneu om te zien dat bepaalde personen eigen spelers iedere keer moeten afzeiken.

Ga niet zo huilen man, je mag je mening geven over alles. Dat jij met een erectie naar zulke (misschien opkomende toppers) kan kijken is prima, maar er zijn er genoeg die er (nu) niet warm of koud van worden. En ja ik zie er toekomst in maar voor nu een muah gevoel. Omdat het eigen spelers zijn moet ik maar veren in hun aarz douwen uuhuu :FP:
 
Ga niet zo huilen man, je mag je mening geven over alles. Dat jij met een erectie naar zulke (misschien opkomende toppers) kan kijken is prima, maar er zijn er genoeg die er (nu) niet warm of koud van worden. En ja ik zie er toekomst in maar voor nu een muah gevoel. Omdat het eigen spelers zijn moet ik maar veren in hun aarz douwen uuhuu :FP:
Je want tussen afzeiken of verennin de aars douwen zit niks in. Stel je niet zo aan dramaqueen.
 
Ga niet zo huilen man, je mag je mening geven over alles. Dat jij met een erectie naar zulke (misschien opkomende toppers) kan kijken is prima, maar er zijn er genoeg die er (nu) niet warm of koud van worden. En ja ik zie er toekomst in maar voor nu een muah gevoel. Omdat het eigen spelers zijn moet ik maar veren in hun aarz douwen uuhuu :FP:
Je want tussen afzeiken of verennin de aars douwen zit niks in. Stel je niet zo aan dramaqueen.
Lekker, een ouwerwetse fittie.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan