PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
87888719_10158144307408953_8674143632065822720_o.jpg


De namen zijn bekend, Madueke zit op de bank.

Zelfde elf, zelfde mensen er nog steeds in die fout op fout mogen maken.
 
Zelfde elf, zelfde mensen er nog steeds in die fout op fout mogen maken.
Wie bedoel je hiermee specifiek, vorige week was (obv statistieken) geen speler slecht te noemen. En geef meteen aan wie uit de selectie je d'r voor in de plaats wil zien.
 
Wie bedoel je hiermee specifiek, vorige week was (obv statistieken) geen speler slecht te noemen. En geef meteen aan wie uit de selectie je d'r voor in de plaats wil zien.
Laat maar. Rosario kan er niks van, ook al speelt hij een goede wedstrijd zoals vorige week en de week daarvoor. En ja, ik zie ook wel dat hij een hele tijd slecht heeft gespeeld. En over Schwaab is eigenlijk iedereeen het wel eens, die is niet geod genoeg en zou eigenlijk niet moeten spelen. Maar ja, Baumi kan er nog minder van en andere smaken hebben we niet.
 
Wie bedoel je hiermee specifiek, vorige week was (obv statistieken) geen speler slecht te noemen. En geef meteen aan wie uit de selectie je d'r voor in de plaats wil zien.

Ik weet dat velen het niet met me eens zullen zijn, maar sowieso zie ik veel liever Baumgartl dan Schwaab. Rosario (die vorige week wel wat beter was) heb ik liever op de bank en Guti erin, maar vooral Schwaab mag er van mij af.
 
Ik weet dat velen het niet met me eens zullen zijn, maar sowieso zie ik veel liever Baumgartl dan Schwaab. Rosario (die vorige week wel wat beter was) heb ik liever op de bank en Guti erin, maar vooral Schwaab mag er van mij af.
Gevoelsmatig maakt t verdedigend niet veel uit of je Schwaab of Baumi hebt. Maar volgens mij is Schwaab beter in staat om een directe pass van achteruit op de voorste linie te geven. Guti vs Rosario verschillen wij van mening.
 
Ik weet dat velen het niet met me eens zullen zijn, maar sowieso zie ik veel liever Baumgartl dan Schwaab. Rosario (die vorige week wel wat beter was) heb ik liever op de bank en Guti erin, maar vooral Schwaab mag er van mij af.
Ik denk dat je op zich best een punt hebt, zeker zoals ik al eerder zei met Schwaab. Guti heb ik, op z'n debuutwedstrijd na, nog niet kunnen betrappen op een goede wedstrijd, dus voor mij is het echt onduidelijk wat men in Guti ziet.

Maar, mijn belangrijkste punt is eigenlijk, dat we na een absurd bizarre slechte reeks, nu eindelijk weer eens 2 acceptable wedstrijden hebbenn gespeeld en gewonnen. En het zou in mijn ogen echt waanzin zijn om nu de selectie weer overhoop te halen.
 
Weer die verdwaalde Duitser achterin. Zelfs bij PEC Zwolle zou die niet in de basis spelen.

Rosario hoop ik maar dat die een goed vervolg geeft van vorige week.
 
Ben wel heel benieuwd naar t 'gevecht' tussen Berghuis en Rodriquez. Hoop dat ie Steven helemaal gek speelt.
 
Oh, sorry, mijn automatische bashrosariogenerator te vroeg aangezet.

"Hendrix pakt zo nog wel een rode kaart!"
"Unnerstal geweldig op de lijn, maar man man met de voet zo slecht"
"Gakpo kan je beter als invaller gebruiken"
"Lammers oogt nog steeds niet helemaal fit"
"Mo kan niet dit hele elftal op sleeptouw nemen"
"Gelukkig hebben we de inzet van Dumfries nog"
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan