PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Jerommeke

Routinier
Ik heb genoten van de wedstrijd; lang geleden dat ik dat heb kunnen zeggen. Jammer dat er niet meer gescoord werd in de tweede helft, maar ze bleven wel gaan. Max vond ik vandaag prima, ook in verdedigend opzicht; Mwene vond ik als enige ondermaats, maar hij zakt ook weer niet door een ondergrens. Teze hoort in het centrum.
Heb je afgelopen twee weken niet kunnen genieten? 😮

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Die Denen zijn weliswaar geen maatstaf en de echte krachtmetingen moeten er nog komen maar het feit dat de ploeg niet tevreden is na de 3-0 is iets wat ik al sinds heel lang miste bij PSV. Of het nou tegen de amateurs is of tegen wie dan ook, een ploeg die duidelijk meer wil, steelt altijd mijn hart. Jullie wisten het misschien nog niet :maniac: Schmidt is niet mijn favoriete trainer, maar hij heeft de ploeg goed geprepareerd richting deze twee wedstrijden. Hopelijk trekken ze die lijn gewoon door!

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Die Denen zijn weliswaar geen maatstaf en de echte krachtmetingen moeten er nog komen maar het feit dat de ploeg niet tevreden is na de 3-0 is iets wat ik al sinds heel lang miste bij PSV. Of het nou tegen de amateurs is of tegen wie dan ook, een ploeg die duidelijk meer wil, steelt altijd mijn hart. Jullie wisten het misschien nog niet :maniac: Schmidt is niet mijn favoriete trainer, maar hij heeft de ploeg goed geprepareerd richting deze twee wedstrijden. Hopelijk trekken ze die lijn gewoon door!
Die Denen en Turken zijn zeker wel een maatstaf. Vorig seizoen zou je door beiden uitgeschakeld zijn.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Die Denen en Turken zijn zeker wel een maatstaf. Vorig seizoen zou je door beiden uitgeschakeld zijn.
Ook mede door het feit dat ze beide vorig seizoen veel sterker waren dan dit seizoen waarin ze met een veredelde B elftal tegen PSV moesten optreden, om allerlei redenen. Ik was overigens niet van plan om de prestaties van PSV te relativeren maar je antwoord behoeft wel enige correctie ;)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan