Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Ben bang dat RTL morgen deze beelden al laat verwijderen ivm copyrightMoet echt een topic komen met mooie posts. Zonde als dit soort beelden de diepte in verdwijnen op het forum.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ben bang dat RTL morgen deze beelden al laat verwijderen ivm copyrightMoet echt een topic komen met mooie posts. Zonde als dit soort beelden de diepte in verdwijnen op het forum.
Heb wel zo een soort topic aangemaakt.Ben bang dat RTL morgen deze beelden al laat verwijderen ivm copyright![]()
Maar als de tweet door twitter verwijderd wordt ivm schenden copyright ben je m kwijt.Heb wel zo een soort topic aangemaakt.
Ja juist zulk soort posts.Maar als de tweet door twitter verwijderd wordt ivm schenden copyright ben je m kwijt.
Valt de transfer-periode-bingo-kaart hier ook onder dat ie in dat topic kan?
Wie kwam je tegen?Ja, was mooi om te zien, stond er zo'n 15 meter vanaf.
Maar goed, de wedstrijd, de 'analyse' in bullits
- 0 schoten op de goal tegen. Zulks kan je echt niet wijten aan 3 corona-gevallen.
- PSV was scherp en gretig.
- Alle goals voor de neus, das wel prettig
- sfeertje in het stadion was top
- 2e helft geen goals, jammer met iets meer scherpte was t wel mogelijk zeg ik van grote afstand?
- 2e helft was vervelender voor de tegenstander, PSV had meerdere malen zeer lang de bal, tegen t vernederende aan op een zeker moment
- blij dat niet alsnog die 3-1 aan het einde viel, was echt zuur geweest
- Ramalho is een baas
- En leuk om ff een forummer live te spreken in t stadion
Wie kwam je tegen?
Nee, dezelfde man die mij gister al doordringend aankeek op de EHVse kermis maar toen niet vroeg of ik Joop was. Onze eigenste enige echte huishagenees die aardig ABN spreekt, was wel van tevoren contact geweest, was geen toevalligheid.
En dat voor slechts 2,5M, geweldenaar.Ramalho, man man, wat een top aankoop!
Was anders naar alle waarschijnlijkheid in de linkerhoek belandt.2-0Mario Götze
lucky afketser![]()
Zou kunnen, maar er is ook nog een keeper.Was anders naar alle waarschijnlijkheid in de linkerhoek belandt.
Een standbeeld voor Jan Boskamp? Is gelijk al het brons op…Haha Jantje. Die man moeten ze ook een standbeeld geven, top gozer.
Een standbeeld voor Jan Boskamp? Is gelijk al het brons op…
Overigens gefeliciteerd met de 3-0, moon resultaat!
Ooh Fritsje Philips,We zijn geen sociale werkplaats maar voor Nilis moet altijd plek vrij gemaakt worden in wat voor functie dan ook. Verkloot hij zijn leven weer dan help je hem of laat hem even los om hem daarna weer binnen te halen. Nilis heeft een vaste plek in de PSV all time 11.
Lijkt me idd ook wel leuk om mensen eens te ontmoeten van dit forum, kunnen we bekvechten in de kroegWie kwam je tegen?
Die kun je gewoon als spitsen trainer de hele week op de herdgang neerzetten, van het eerste tot de onderbouw! HeldWe zijn geen sociale werkplaats maar voor Nilis moet altijd plek vrij gemaakt worden in wat voor functie dan ook. Verkloot hij zijn leven weer dan help je hem of laat hem even los om hem daarna weer binnen te halen. Nilis heeft een vaste plek in de PSV all time 11.
Anders was het wel knap geweest. Goed je te zien.Nee, dezelfde man die mij gister al doordringend aankeek op de EHVse kermis maar toen niet vroeg of ik Joop was. Onze eigenste enige echte huishagenees die aardig ABN spreekt, was wel van tevoren contact geweest, was geen toevalligheid.