PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die Denen zijn weliswaar geen maatstaf en de echte krachtmetingen moeten er nog komen maar het feit dat de ploeg niet tevreden is na de 3-0 is iets wat ik al sinds heel lang miste bij PSV. Of het nou tegen de amateurs is of tegen wie dan ook, een ploeg die duidelijk meer wil, steelt altijd mijn hart. Jullie wisten het misschien nog niet :maniac: Schmidt is niet mijn favoriete trainer, maar hij heeft de ploeg goed geprepareerd richting deze twee wedstrijden. Hopelijk trekken ze die lijn gewoon door!
 
Die Denen zijn weliswaar geen maatstaf en de echte krachtmetingen moeten er nog komen maar het feit dat de ploeg niet tevreden is na de 3-0 is iets wat ik al sinds heel lang miste bij PSV. Of het nou tegen de amateurs is of tegen wie dan ook, een ploeg die duidelijk meer wil, steelt altijd mijn hart. Jullie wisten het misschien nog niet :maniac: Schmidt is niet mijn favoriete trainer, maar hij heeft de ploeg goed geprepareerd richting deze twee wedstrijden. Hopelijk trekken ze die lijn gewoon door!
Die Denen en Turken zijn zeker wel een maatstaf. Vorig seizoen zou je door beiden uitgeschakeld zijn.
 
Die Denen en Turken zijn zeker wel een maatstaf. Vorig seizoen zou je door beiden uitgeschakeld zijn.
Ook mede door het feit dat ze beide vorig seizoen veel sterker waren dan dit seizoen waarin ze met een veredelde B elftal tegen PSV moesten optreden, om allerlei redenen. Ik was overigens niet van plan om de prestaties van PSV te relativeren maar je antwoord behoeft wel enige correctie ;)
 
Die Denen en Turken zijn zeker wel een maatstaf. Vorig seizoen zou je door beiden uitgeschakeld zijn.
Vind ik ook. Zo’n keeper bijvoorbeeld wist het gewoon echt niet meer. PSV liet hem er slecht uitzien. Die gast is toch basisklant normaal?

En vanuit de andere kant bezien en dat zegt ook veel: Obispo zag er de hele wedstrijd goed uit, mede omdat het vaak makkelijk is in een goed draaiend elftal mee te doen.

Ik weet het alleen nog niet zo goed met de backs en met de keeper van PSV. En of Gakpo sterallures en nare individualistische trekjes krijgt, maar dat hij in zijn schoenen blijft staan. Ik vind het niet zo’n goed idee om hem reserveaanvoerder te maken, eigenlijk.
 
Afgelopen 3 “Europese wedstrijden” 10 doelpunten voor 2 tegen. Tegen ploegen als Gala en Midtjylland doe je dat toch echt goed. Hopelijk als we doorgaan, kunnen we Benfica/Spartak verslaan, maar dat wordt heel lastig. Zou mooi zijn als we CL halen alles kan, het team is goed op elkaar ingespeeld, spelers lijken fit en de groepschemie oogt ook goed. Ik sluit niks uit. Mocht je toch in de EL komen, heb je een team waarmee je daar echt wel ver in het toernooi komt. Maar we gaan volle bak voor die CL en als je Benfica/Spartak verslaat kan het in de groepsfase ook nog wel is heel gezellig worden met het spel wat we nu spelen.
 
Vind ik ook. Zo’n keeper bijvoorbeeld wist het gewoon echt niet meer. PSV liet hem er slecht uitzien. Die gast is toch basisklant normaal?

En vanuit de andere kant bezien en dat zegt ook veel: Obispo zag er de hele wedstrijd goed uit, mede omdat het vaak makkelijk is in een goed draaiend elftal mee te doen.

Ik weet het alleen nog niet zo goed met de backs en met de keeper van PSV. En of Gakpo sterallures en nare individualistische trekjes krijgt, maar dat hij in zijn schoenen blijft staan. Ik vind het niet zo’n goed idee om hem reserveaanvoerder te maken, eigenlijk.
Gakpo is een slimme jongen, met een verstandige familie om hem heen (althans zo oogt het uit video’s die ik zag). Die wordt echt wel gecorrigeerd mocht die dit gedrag vertonen.
 
Afgelopen 3 “Europese wedstrijden” 10 doelpunten voor 2 tegen. Tegen ploegen als Gala en Midtjylland doe je dat toch echt goed. Hopelijk als we doorgaan, kunnen we Benfica/Spartak verslaan, maar dat wordt heel lastig. Zou mooi zijn als we CL halen alles kan, het team is goed op elkaar ingespeeld, spelers lijken fit en de groepschemie oogt ook goed. Ik sluit niks uit. Mocht je toch in de EL komen, heb je een team waarmee je daar echt wel ver in het toernooi komt. Maar we gaan volle bak voor die CL en als je Benfica/Spartak verslaat kan het in de groepsfase ook nog wel is heel gezellig worden met het spel wat we nu spel
Mocht dat lukken en in de CL ook nog eens een redelijke loting hebt, dan is de 3e plek ook niet zo verkeerd.
 
Echt een jaar om even 70 miljoen uit de CL te halen dus laten we het nu echt afmaken.
Laten we ook hopen dat Feyenoord en Vitesse de punten gaan pakken en een mooi seizoen ervan maken in Europa. In dat geval mag Ajax zijn 6 poulewedstrijden wel verliezen. 😄
 
Mvogo en Teze, definitief hun basisplaats kwijtgeraakt. Heel mooi dat Obispo het mag laten zien. Met die Viergever, ben ik inmiddels wel klaar mee. Kwam tegen Galatasaray als een oudwijf erin.

Verder logische opstelling. Blijf alleen de rechtsbackpositie zwak vinden. Niet echt kapot van van die Mwene.

Hopelijk een strakke 3-0 winst of meer.
Hopelijk een strakke 3-0 winst of meer. Geen enkel probleem!
 
Vorige week ging het over de matige bank van PSV.
Obispo, Viergever, Mvogo en Teze kunnen de basis makkelijk aan tegen bv Vitesse of Feyenoord.
Pröpper zelfs een trap hoger.
Vertessen heb je nog.
Dat zijn 6 reserves die gewoon mee kunnen doen. Dat is voor de eredivisie toch gewoon competitief tegen Ajax? Volgens mij wel.

Nog een spits erbij. Die wel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan