PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zie je toch vaak bij een hoge score in de 1e helft dat er in de 2e helft niet meer gescoord wordt.

Uitstekende wedstrijd van PSV. In Denemarken moeten ze het niet moeilijk krijgen om door te komen.
Ze kunnen daar ook gemakkelijk een paar keer scoren
 
Gaan we dat nou elke keer doen? Van Ginkel die Koen Wijland interviewt? Hoe lang blijft zoiets leuk?
 
Ah op die fiets. Vond hem verder echt keihard werken en belangrijk in de aanvallen opzetten. Dook op allerlei plekken op. Misschien te weinig in de diepte, maar dan liep er iemand anders dus dat leek bewust.
Komt snelheid tekort, jammer. Verder wel eens
 
Ah ja Boscagli voor en Sangare en Drommel eruit voor Mvogo want dan hadden we er vandaag wel 0 tegen gekregen oh wacht.....
Laten staan is natuurlijk ook prima, of Boscagli toch weer 'gewoon' voor Obispo.
Wat ik vooral bedoel: volgens mij is er weer ee selectie aan het ontstaan waar meer mogelijkheden mee zijn dan alleen een basiself neerzetten. Alleen op de (links)back positie is het nog wat mager...
 
Laten staan is natuurlijk ook prima, of Boscagli toch weer 'gewoon' voor Obispo.
Wat ik vooral bedoel: volgens mij is er weer ee selectie aan het ontstaan waar meer mogelijkheden mee zijn dan alleen een basiself neerzetten. Alleen op de (links)back positie is het nog wat mager...
Ik heb wel vertrouwen in Oppegard als vervanger voor Max. Daar zou ik niet nog iemand voor halen.
 
Laten staan is natuurlijk ook prima, of Boscagli toch weer 'gewoon' voor Obispo.
Wat ik vooral bedoel: volgens mij is er weer ee selectie aan het ontstaan waar meer mogelijkheden mee zijn dan alleen een basiself neerzetten. Alleen op de (links)back positie is het nog wat mager...
Rechts ook. Teze heeft laten zien geen back te zijn.
 
Ook wel zonde dat een speler als Propper op de bank zit. Maar het loopt echt lekker op het moment
Dat is vooralsnog de 1e wissel. Er hoeft maar 1 geblesseerd te raken op 't middenveld en hij is de 1e die basis staat.
 
Dat is vooralsnog de 1e wissel. Er hoeft maar 1 geblesseerd te raken op 't middenveld en hij is de 1e die basis staat.
Daarbij komen er genoeg kansen als we Gotze of van Ginkel rust willen gunnen in de competitie. Propper gaat echt zijn wedstrijden wel krijgen, net als Teze, Vertessen en Obispo.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan