PSV - FC Kopenhagen | Donderdag 10 maart | Eindstand 4-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gelukkig hebben we een heel seizoen kunnen oefenen op tegenstanders die de bus parkeren. Dat wordt dus een hele stugge wedstrijd, want FCK speelt dus alles behalve aanvallend voetbal en zullen dat zeker niet anders gaan doen in Eindhoven.
 
Onze supercoach kennende geeft hij onze beste 11 rust. Fijn dat hij zo begaan is!
 
Laatste Europese prijs dateert alweer van 34 jaar geleden. Dat is zo ongeveer een gemiddeld voetballeven. Laat PSV bewijzen dat er leven na de dood is.
 
Persoonlijk vond ik die 7-1 tegen Esbjerg het mooiste.
Na 1 minuut 0-1 achter, na 2 minuten 1-1 gelijk, na 8 minuten 2-1 voor en bij rust al 4-1.
Eindstand 7-1. Aggregate 11-4. En dan te bedenken dat we in het eerste duel al snel met 2-0 achterstonden en een afgang dreigde.
Maar vanavond ben ik al blij als we de 100 procent thuisscore via een kleine zege in stand houden.
Tijden dat we Europees 7x scoorden lijken voorbij.
En met 2-0 zitten we denk ik ook goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben allang blij dat deze pot op een tijdstip is dat ik 'm ook helemaal kan zien..
 
Ik voelde dit al aankomen, dus ben verplaatst naar West. :maniac:

Zonder grappen, zou eerst niet gaan omdat er niemand kon. Uiteindelijk toch iemand gevonden, maar kon niet meer op mijn eigen plek dus zit nu een keer op West.
In het westen wil je uiteindelijk toch zijn.. 😁
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan