PSV - FC Kopenhagen | Donderdag 10 maart | Eindstand 4-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
-----------------------------Drommel(s)------------------------
Mauro---------------Teze----------------Boscagli----------Max
----------------------------------Guti----------------------------
----------------------Sangaré-------------Veerman-------------
Madueke-----------------------Götze--------------------Gakpo

Zo maar afspreken dan?
Kan prima, maar dan 4-2-2-2. Madueke en Gakpo voorop.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
-----------------------------Drommel(s)------------------------
Mauro---------------Teze----------------Boscagli----------Max
----------------------------------Guti----------------------------
----------------------Sangaré-------------Veerman-------------
Madueke-----------------------Götze--------------------Gakpo

Zo maar afspreken dan?
Götze meer vanaf rechts en Madueke in de spits.
 
Ik zou gewoon dezelfde opstelling doen als afgelopen zondag. En dan na 45min madueke wisselen voor gakpo. Beide blessure gevoelig(gakpo komt net terug). En je flank blijft fris. Ik vind het toch wel nodig om gewoon met een spitsere spelen ondanks dat ze beide er helemaal niets van kunnen
 
Maar dan niet zeggen dat Max weer zijn man laat lopen. Want dat is zo ongeveer de consequentie van 4-2-2-2.
Na al die tijd is het toch wel duidelijk. Max kan niet verdedigen. Staat verkeerd, loopt verkeerd, stapt te snel in..

Mwene is de beste optie zodra ie weer terug is. Of anders iedere willekeurige speler..
 
Ik zou gewoon dezelfde opstelling doen als afgelopen zondag. En dan na 45min madueke wisselen voor gakpo. Beide blessure gevoelig(gakpo komt net terug). En je flank blijft fris. Ik vind het toch wel nodig om gewoon met een spitsere spelen ondanks dat ze beide er helemaal niets van kunnen
Tsja, je kan ook gewoon beginnen met Gakpo en Madueke en als het niet gaat Bruma en/of Doan brengen. Gakpo en Madueke zijn toch wel degenen die de goals moeten brengen.
 
Ook vanuit Friesland wordt het een latertje. Laatste keer was Sociedad thuis...
Petje af voor jou en al die supporters die telkens stad en land afreizen om PSV in het stadion aan te moedigen.
Ik herinner me een overzicht in het ED van jaren geleden waar je precies kon zien waar onze seizoenkaarthouders
in ons land - en een aantal daarbuiten -woonden.
Het zijn steeds lange reizen voor een aantal van hen.

De wedstrijd zelf wordt uiteraard lastig. Dit duel is niveau Europa League dus in plaats van lacherig te doen over
de Conference League kunnen we beter PSV fanatiek steunen donderdag.
Dat een overwinning , hoe klein ook, noodzakelijk is mag een open deur heten.
Want dan moeten zij in de return in de achtervolging en dat biedt kansen.
Maar eerst maar eens zien te winnen donderdag. Meer efficiency dan tegen Heracles is gewenst.
Forza PSV.
 
Petje af voor jou en al die supporters die telkens stad en land afreizen om PSV in het stadion aan te moedigen.
Ik herinner me een overzicht in het ED van jaren geleden waar je precies kon zien waar onze seizoenkaarthouders
in ons land - en een aantal daarbuiten -woonden.
Het zijn steeds lange reizen voor een aantal van hen.

De wedstrijd zelf wordt uiteraard lastig. Dit duel is niveau Europa League dus in plaats van lacherig te doen over
de Conference League kunnen we beter PSV fanatiek steunen donderdag.
Dat een overwinning , hoe klein ook, noodzakelijk is mag een open deur heten.
Want dan moeten zij in de return in de achtervolging en dat biedt kansen.
Maar eerst maar eens zien te winnen donderdag. Meer efficiency dan tegen Heracles is gewenst.
Forza PSV.
Dat deed ik 8-15 jaar geleden nog wel. Nu is het onbetaalbaar geworden voor me om dat vaak te doen. Soms mis ik dat wel. Hotelletje Londen, Cafeetje Hamburg, Met de bus naar ADO.
 
Als je de Conference league wint, krijg je dan automatisch een plek in de EL. Net zoals bij de EL naar de CL?
 
Dat deed ik 8-15 jaar geleden nog wel. Nu is het onbetaalbaar geworden voor me om dat vaak te doen. Soms mis ik dat wel. Hotelletje Londen, Cafeetje Hamburg, Met de bus naar ADO.
Naast onbetaalbaar kan de leeftijd ook een rol gaan spelen.
Mijn laatste buitenland was de uitwedstrijd (met Ruud van Nistelrooy bij de tegenpartij) bij de Hamburger SV.
Mijn laatste seizoenkaartduel de thuiswedstrijd tegen Emmen waar Maxi de 2-1 inkopte in blessuretijd.
Dat laatste is een leukere herinnering dan ergens in de jaren 60 na een midweekse nederlaag vanuit Deventer
in een supportersbus s'nachts naar huis te moeten hobbelen.
Ja, het bestaan van een fanatieke supporter kent vele ervaringen en totaal verschillende emoties. ;)

Edit; bekerwinst is deelname play off Europa League dacht ik.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan