PSV - FC Kopenhagen | Donderdag 10 maart | Eindstand 4-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Spelers laten zich niet of zelden inspireren door bier op de tribune. :lmao:
Dat toeschouwers naar bier grijpen om de ellende die ze voorgeschoteld krijgen weg te zuipen is een andere verhaal. :proost: ;)
Zonder bier geen plezier.
 
-----------------------------Drommel(s)------------------------
Mauro---------------Teze----------------Boscagli----------Max
----------------------------------Guti----------------------------
----------------------Sangaré-------------Veerman-------------
Madueke-----------------------Götze--------------------Gakpo

Zo maar afspreken dan?
 
-----------------------------Drommel(s)------------------------
Mauro---------------Teze----------------Boscagli----------Max
----------------------------------Guti----------------------------
----------------------Sangaré-------------Veerman-------------
Madueke-----------------------Götze--------------------Gakpo

Zo maar afspreken dan?
Dit vind ik ook een lastige, gezien het feit dat Götze al vaker heeft laten zien niet te renderen in de spits.
Je gaat met deze opstelling spelen zonder spits, dat is vaker bewezen dat dit niet werkt.
Echter, wie ga je laten banken van Guti,Sangaré, Veerman of Götze ? ik zie het liefst óók alle 4 starten en dat kan naar mijn inziens alleen in deze opstelling.
Gakpo in de spits is voor mij overigens ook geen optie, die moet gewoon links starten. Dus wellicht zou ik ook zo starten zoals jij aangeeft, maar dat komt ook omdat we verder alleen maar drama spitsen hebben.
 
Nou weet ik niet hoe de CV-positie ingevuld wordt bij Kopenhagen, maar ik zou Vinicius toch wel weer eens een kans willen geven. Is veel meer een spits die als aanspeelpunt kan fungeren dan Zahavi, waardoor er kansen kunnen komen voor bijsluitende spelers zoals Gakpo, Madueke, Veerman en Götze.
 
Prima affiche tegen FC Kopenhagen. Was de jaren hiervoor gewoon een EL wedstrijd geweest.

Ik verwacht een creatief potje van beide kanten.
 
Iemand een idee hoeveel toeschouwers er momenteel verwacht worden?
Europees sfeertje is namelijk een stuk beter dan tegen Heracles thuis.
 
Prima affiche tegen FC Kopenhagen. Was de jaren hiervoor gewoon een EL wedstrijd geweest.

Ik verwacht een creatief potje van beide kanten.
Als je deze wint sta je al in de kwartfinale, beetje gunstige loting en je bent al heel erg ver in dit toernooi
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan