PSV - FC Kopenhagen | Donderdag 10 maart | Eindstand 4-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
HH4ZREk.png


34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg

Eerdere duels​

PSV - FC Kopenhagen1 - 0
UEFA Europa League, 22 oktober 2009

Ticket-info.
 
Laatst bewerkt:
Ook weinig animo zag ik bij kaartverkoop, of wacht iedereen op de 1e uitslag?
Prijs en bereikbaarheid ook hoog en lastig.
Voor de thuiswedstrijd zijn ook best weinig kaarten verkocht. Ring nog niet in de verkoop, en in alle beschikbare vakken zijn nog plaatsen vrij.
 
Hoe bedoel je ring?
Heb gewoon kaarten Oost boven gekocht. Dus alles was vrij om te kiezen.

Als ik nu kijk is niks op de ring te kiezen muv UU

Gezien de tijd is gaan met moeders de vrouw geen optie, maar ben nog aan t kijken of ik wel ga, zit dan bij voorkeur boven oost :)
 

Als ik nu kijk is niks op de ring te kiezen muv UU

Gezien de tijd is gaan met moeders de vrouw geen optie, maar ben nog aan t kijken of ik wel ga, zit dan bij voorkeur boven oost :)

Oh bijzonder, ja ik had 2 geselecteerd maar had wel moeite om ook 2 naast elkaar aan te vinken. Steeds zo'n stomme melding.

Moeders de vrouw?
Mijn moeder gaat mee :lol:
 
Dan is de hele ring misschien uitverkocht? Zou kunnen.
Denk het niet. Lange zijden zijn asociaal duur in verhouding t.o.v. West of Oost boven.
Ze zullen de ring eerst wel geblokkeerd houden en mogelijk open gooien zodra er meer animo is.

Jammer, gelukkig zitten we bijna bij de reling zodat we niet als enige ergens zitten.
 
Denk het niet. Lange zijden zijn asociaal duur in verhouding t.o.v. West of Oost boven.
Ze zullen de ring eerst wel geblokkeerd houden en mogelijk open gooien zodra er meer animo is.

Jammer, gelukkig zitten we bijna bij de reling zodat we niet als enige ergens zitten.
oe, fijne plek, voorste rijen VV was een tijd lang een semi-vaste plek voor mij in de eerste jaren van de EL.
 
Ook weinig animo zag ik bij kaartverkoop, of wacht iedereen op de 1e uitslag?
Prijs en bereikbaarheid ook hoog en lastig.
Weinig animo? We spelen tegen het grote fc Kopenhagen.. de kaarten zouden niet aan te slepen moeten zijn... 😁
 
Weinig animo? We spelen tegen het grote fc Kopenhagen.. de kaarten zouden niet aan te slepen moeten zijn... 😁
Tja, na 2 jaar met zelden een wedstrijd die je kan bezoeken maakt t mij geen r**t uit wie de tegenstander is, gewoon er weer bij zijn :PSV: :PSV:. Maar heb dan ook menig vooronde/playoff EL wedstrijd bezocht.
 
Tja, na 2 jaar met zelden een wedstrijd die je kan bezoeken maakt t mij geen r**t uit wie de tegenstander is, gewoon er weer bij zijn :PSV: :PSV:. Maar heb dan ook menig vooronde/playoff EL wedstrijd bezocht.
Plek zat in ieder geval..
 
Misschien gratis bier dan? Zelfs carnavalsmuziek wordt geniaal als er genoeg alcohol inzit...
Ze kunnen ook gewoon de prijzen van de kaarten verlagen en de salarissen van de spelers.
Prijzen van kaarten en salarissen relateren aan prestaties.
Bier in stadions eerder verbieden gezien de ontwikkelingen met doorgedraaide toeschouwers die van alles op het veld gooien waardoor wedstrijden gestaakt moeten worden.
Al eerder gememoreerd: Betaald voetbal is ziek. Doodziek. :sick:
 
Ze kunnen ook gewoon de prijzen van de kaarten verlagen en de salarissen van de spelers.
Prijzen van kaarten en salarissen relateren aan prestaties.
Bier in stadions eerder verbieden gezien de ontwikkelingen met doorgedraaide toeschouwers die van alles op het veld gooien waardoor wedstrijden gestaakt moeten worden.
Al eerder gememoreerd: Betaald voetbal is ziek. Doodziek. :sick:
Allemaal aan de thee dan. Daar worden de wedstrijden ook niet beter van ben ik bang...
 
Allemaal aan de thee dan. Daar worden de wedstrijden ook niet beter van ben ik bang...
Spelers laten zich niet of zelden inspireren door bier op de tribune. :lmao:
Dat toeschouwers naar bier grijpen om de ellende die ze voorgeschoteld krijgen weg te zuipen is een andere verhaal. :proost: ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan