PSV - FC Barcelona | Woensdag 28 november | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lozano zal wel weggaan, wellicht Pereiro, als er iemand wat vor wil geven. Dan hebben we idd het team van volgend jaar gezien, denk ik. Guti voopr Pereiro en Malen/Maxi voor Lozano. Dan gaan we er niet echt op achteruit (overigens ook niet vooruit).

Denk trouwens dat Luuk ook nog eens de sprong wil wagen, zoals hij de laatste tijd speelt, en aan Angelino gaat ook getrokken worden.
 
Even een kleine ode....Ik weet dat in de media nu het idee zal zijn dat Ajax de gouden tijd van weleer doet herleven - en niet onterecht, met echt mooie spelers. Maar geef mij maar dit PSV. Een prachtige combinatie van vechtlust en techniek. Veel snelheid, passie... Mooi hoog spel, deze pot, vroeg storen - achterin zat het gewoon dicht. Gewoon top.

Als Ajacied kan ik dit beamen. Ik vind PSV ook oprecht een mooi team. Zeker wanneer je Guti ipv Hendrix opstelt. De meesten hier zullen een hekel hebben aan Ajax maar we mogen ook best eens koesteren dat we momenteel twee top ploegen hebben in Nederland waar je je internationaal niet voor hoeft te schamen.
 
Nou had veel balverlies en de 1e goal makkelijk kunnen voorkomen door een overtreding te maken op Messi of dacht ie dat hij niet de gevaarlijkste is van Barca. Daarnaast veel verkeerde keuzes aan de bal.
n overtreding op Messi maken is moeilijker dan je denkt, springt vaak op tijd weg en ziet zulks aankomen.
 
Nou had veel balverlies en de 1e goal makkelijk kunnen voorkomen door een overtreding te maken op Messi of dacht ie dat hij niet de gevaarlijkste is van Barca. Daarnaast veel verkeerde keuzes aan de bal.
Soms wil je gewoon iets zien wat er niet is.

Het is dat Luuk wederom zo achterlijk goed speelde, anders had Pereiro de beste man van het veld geweest. Op die ene magiër in het geel na dan.

Jongens, dat is toch gewoon fraude? De beste speler allertijden.
 
Als Ajacied kan ik dit beamen. Ik vind PSV ook oprecht een mooi team. Zeker wanneer je Guti ipv Hendrix opstelt. De meesten hier zullen een hekel hebben aan Ajax maar we mogen ook best eens koesteren dat we momenteel twee top ploegen hebben in Nederland waar je je internationaal niet voor hoeft te schamen.
Dat zei ik al voor de start van dit toernooi. Zowel Ajax als PSV konden dit seizoen hoge ogen gooien. Ajax heeft aan die verwachting voldaan, PSV niet. Alleen vind ik wel dat PSV het naar behoren heeft gedaan. Zoveel pech daar is niemand tegenop gewassen, en dat begon al met de loting. Ajax heeft niet eens zozeer een makkelijke loting zoals er veel wordt geroepen, eigenlijk gewoon standaard. En daarom is het knap wat zij presteren. Het jammere is dat PSV letterlijk uit iedere pot de zwaarste tegenstander heeft getroffen.

En dan nog zo spelen. Ik ben oprecht trots. Wat een mooi team mogen wij wekelijks naar kijken.
 
Soms wil je gewoon iets zien wat er niet is.

Het is dat Luuk wederom zo achterlijk goed speelde, anders had Pereiro de beste man van het veld geweest. Op die ene magiër in het geel na dan.

Jongens, dat is toch gewoon fraude? De beste speler allertijden.

Barça zonder Messi had het tegen dit PSV niet gered. Ik heb geen woorden voor zijn goal. Wie kan na zo'n actie scoren in de korte hoek? Het is een soort biljart. Let nog eens op Zoet, die kijkt niet eens opzij, heeft niet door wat er gebeurt.

Dat gezegd hebbende... De goal van onze Luuk was ook knap, jongens.
 
Zoet mag dan inderdaad een belabberde spelervaring hebben, maar wat die Ter Stegen liet zien aan spelhervattingen was helemaal lachwekkend. Sowieso vond ik Barcelona erg slordig en was er maar 1 man geniaal, hun reddende engel Messi...
 
Denk trouwens dat Luuk ook nog eens de sprong wil wagen, zoals hij de laatste tijd speelt, en aan Angelino gaat ook getrokken worden.
Luuk is gestoord als hij weg gaat. Gaat het in geen enkel buitenland maken. Moet lekker een held bij PSV worden/blijven. En Angelino laten we niet gaan, is hier pas 1 jaar, tenzij een niet te weigeren bod, 35-40m of meer, en dat gaat niet gebeuren
 
Dat zei ik al voor de start van dit toernooi. Zowel Ajax als PSV konden dit seizoen hoge ogen gooien. Ajax heeft aan die verwachting voldaan, PSV niet. Alleen vind ik wel dat PSV het naar behoren heeft gedaan. Zoveel pech daar is niemand tegenop gewassen, en dat begon al met de loting. Ajax heeft niet eens zozeer een makkelijke loting zoals er veel wordt geroepen, eigenlijk gewoon standaard. En daarom is het knap wat zij presteren. Het jammere is dat PSV letterlijk uit iedere pot de zwaarste tegenstander heeft getroffen.

En dan nog zo spelen. Ik ben oprecht trots. Wat een mooi team mogen wij wekelijks naar kijken.

Eens. Het heeft jullie niet mee gezeten qua loting en in de wedstrijden ook niet echt. Als je vervolgens ook nog eens scheidsrechters treft die overduidelijk de topclubs bevoordelen, houdt het helemaal op.
 
Luuk is gestoord als hij weg gaat. Gaat het in geen enkel buitenland maken. Moet lekker een held bij PSV worden/blijven. En Angelino laten we niet gaan, is hier pas 1 jaar, tenzij een niet te weigeren bod, 35-40m of meer, en dat gaat niet gebeuren

Ik HOOP het...
 
Soms wil je gewoon iets zien wat er niet is.

Het is dat Luuk wederom zo achterlijk goed speelde, anders had Pereiro de beste man van het veld geweest. Op die ene magiër in het geel na dan.

Jongens, dat is toch gewoon fraude? De beste speler allertijden.

Hopelijk heb ik het mis en maakt hij in de winterstop een transfer. En blijven Lozano en De Jong.
 
Er zit maar 10 keer meer voetbal in de ploeg met Guti in plaats van Hendrix. Zo'n Hendrix kun je er tegen NAC wel bij hebben maar zo gauw het iets sneller gaat is het een opeenstapeling van balverlies en tikkies terug.
 
Luuk is gestoord als hij weg gaat. Gaat het in geen enkel buitenland maken. Moet lekker een held bij PSV worden/blijven. En Angelino laten we niet gaan, is hier pas 1 jaar, tenzij een niet te weigeren bod, 35-40m of meer, en dat gaat niet gebeuren

Ja, joh! Luuk moet nog zes jaar blijven. Hij kan daarin nog vier keer kampioen worden, twee keer topscorer eredivisie worden, drie maal cahampions league spelen en één maal tweede ronde CL en één maal tweede ronde EL halen. En dat allemaal als aanvoerder.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan