PSV - FC Barcelona | Woensdag 28 november | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eigenlijk vind ik dat vanaf nu in elke post op dit forum - of het nu het topic 'racisme en discriminatie' is, of 'vragen en mededelingen van de forumleiding' of voor mijn part 'mooiste vrouw'- een positieve verwijzing moet worden gemaakt naar Luuk de Jong. Een beetje a la Ceterum censeo Carthaginem esse delendam - maar dan positief.
Ja Marianne Thieme :p
 

Guy Habets / VoetbalPrimeur: was vandaag niet erg in vorm en heeft een vreemde kijk op het cijfers geven aan voetballers van een team dat in de 1e helft Barcelona van de mat speelde en met 3-0 de rust in had kunnen gaan als ze wat meer geluk hadden gehad in de afronding.
Hopelijk is hij volgende keer wat beter in staat om de juiste cijfers toe te kennen. Deze week krijgt hij een 4.


(Penalty/PSV Forum)
 
"De aanvalsleider van PSV, die bij balverlies als extra middenvelder fungeerde, was vooral in de eerste helft van onschatbare waarde voor de Eindhovenaren. De kopkracht, spelintelligentie en werklust van De Jong waren van hoog niveau."

Een typische 7 dus...
Had ie Frenkie de Jong geheten was het een 10- geweest..
 
Eigenlijk vind ik dat vanaf nu in elke post op dit forum - of het nu het topic 'racisme en discriminatie' is, of 'vragen en mededelingen van de forumleiding' of voor mijn part 'mooiste vrouw'- een positieve verwijzing moet worden gemaakt naar Luuk de Jong. Een beetje a la Ceterum censeo Carthaginem esse delendam - maar dan positief.
Zoals dit? (beste poging gewaagd in mijn handtekening)
 
Laten ze nou zondag eerst maar eens van feyenoord winnen. Als we die verliezen lopen we de kans dat het seizoen als een nachtkaars uitgaat, en als het wat etgenzit al heel vroeg.

Ik vind al dat optimisme wat eng. We hebben 4 keer het gevoel gehad mee te kunnen doen in de CL en 0 punten gehaald. We zijn 1 keer helemaal weggespeeld, en haalden daar een punt. Wellicht zijn we wat te naief gewesst in de CL en hadden we ons gewoon aan moeten passen.

Anderzijds ben ik toch wel blij dat PSV zich niet heeft aangepast en meestal gewoon goed en gedurfd heeft gespeeld tegen deze ploegen. Ja, je aanpassen en ingraven kan misschien meer resultaat opleveren, maar je niet aanpassen en gewoon met je eigen spel en vol bravoure de strijd aangaan met zulke ploegen voelt stiekem toch wel goed en verfrissend hoor, ook al levert het uiteindelijk niks op. 9 van de 10 keer verliest PSV ook wel van zulke ploegen als ze zich wel aanpassen. Nu blijft er iig nog een goed gevoel over, wat niet onbelangrijk is richting de cruciale wedstrijd tegen Feyenoord.
 
Anderzijds ben ik toch wel blij dat PSV zich niet heeft aangepast en meestal gewoon goed en gedurfd heeft gespeeld tegen deze ploegen. Ja, je aanpassen en ingraven kan misschien meer resultaat opleveren, maar je niet aanpassen en gewoon met je eigen spel en vol bravoure de strijd aangaan met zulke ploegen voelt stiekem toch wel goed en verfrissend hoor, ook al levert het uiteindelijk niks op. 9 van de 10 keer verliest PSV ook wel van zulke ploegen als ze zich wel aanpassen. Nu blijft er iig nog een goed gevoel over, wat niet onbelangrijk is richting de cruciale wedstrijd tegen Feyenoord.
Is ook weer waar
 
Zo geweldig spelen en toch Barcelona geen (zware) nederlaag toegebracht. Weer een kutscheids die het moest hebben van klassejustitie.
 
Ik had 'm inderdaad gejat uit het LdJ topic. Heb jij 'm gemaakt? Hoe dan ook gruwelijk mooi. Doet het ook geweldig als achtergrond op de telefoon en als bureaublad op de computer. ?

Nee ik heb hem niet zelf gemaakt. Alleen geplaatst in het Luuk de Jong topic. Mooi dat hij bij jou een Avatar bestemming heeft gekregen. :D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan