PSV - FC Barcelona | Woensdag 28 november | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het zegt heel wat dat Barcelona 10 minuten lang volop moest tijdrekken om deze over de streep te trekken. Groot applaus voor alle spelers! :PSV:
 
Tja. Wederom hadden we weer ietsiepietsie meer verdiend. Aan de andere kant: Als je zo veel kansen krijgt tegen Barca en er maar eentje maakt...
 
Tja, stomme keuzes van PSV.....dit had gewoon 3-2 moeten zijn als eindstand.....maar goed, als PSV precies zo gedreven aanstaande zondag tegen Feyenoord speelt, dan moet een overwinning voor PSV redelijk eenvoudig te doen zijn....wat dat betreft kwam deze wedstrijd tegen Barcelona op het juiste moment als een goede sparring tegen een wereldclub....maar dan moeten we zondag wel veel preciezer passen en de kansen ook direct en zuiver afmaken, ipv dat getreuzel en foute keuzes voor het doel van de tegenstander.....
 
Ik hoop het... We zagen natuurlijk ook in de laatste fase wel de contouren van het nieuwe PSV, denk ik: Guti, Romero, Malen...
Lozano zal wel weggaan, wellicht Pereiro, als er iemand wat vor wil geven. Dan hebben we idd het team van volgend jaar gezien, denk ik. Guti voopr Pereiro en Malen/Maxi voor Lozano. Dan gaan we er niet echt op achteruit (overigens ook niet vooruit).
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan