Wat een zaadpot. Wat is er aan de hand jongens met ons PSV. Je zo laten kennen tegen een eerste divisie ploeg in eigen huis. Schrikbarend gewoon. Ik zie dit niet snel beter worden en hou mijn hart vast. Mijn tip aan het management: Obispo gratis naar Fc Dordrecht sturen.
En waar is Jeroen Greuter nu met zijn achterlijke vragen. Ik had wel verwacht dat hij de scheids wat vragen zou stellen..Iets in de trend van: "Het feit dat jij hem niet geeft, na alles wat er is gebeurd tussen PSV enerzijds en de knvb anderzijds en heel de media aandacht omtrent de strafschop tegen Az, maakt dat het saillant?" Of een column van Hugo Borst die moord en brand schreeuwt.
Wat een aanfluiting die Lindhout en zijn VAR team. Ik zag ook nog een aanslag op Perisic langskomen. Had makkelijk zwaar geblesseerd kunnen raken. Daar werd even makkelijk overheen gepraat omdat het geel was. Was gewoon een rode kaart.
Allereerst een compliment aan Der Jaufe die zo treffend omschreef waar we naar hebben zitten kijken. "The ministry of silly whistles." verwijzend naar Monty Python.
Dan over jouw alinea 1; Inderdaad weinig vertrouwenwekkend hoe PSV bezig is. Alsof spelers het niet meer kunnen opbrengen om elke wedstrijd tot het gaatje te gaan.
Alleen Luuk straalt wel steeds uit wat nodig is om kampioen te worden. ELK duel 100 procent focus en inzet gedurende ruim 90 minuten.
Zonder die instelling gaat het , ook al door het kwetsbare Bosz systeem, waarschijnlijk nog fout aflopen .
Alinea 2; Je slaat de spijker op de kop. Triest, heel triest die media.
Zelfs een serieuze krant als Trouw kopte maandag dat PSV blij moest zijn met Makkelie zonder de dubieuze vrije trap voor 1-2 te vermelden.
Nu zwijgen al die subjectieve "kenners" in medialand in alle talen.
Alinea 3; inderdaad waren we bijna , net als vorig jaar in de Kuip door een KNVB lid uitgeschakeld.
Bij eerlijke arbitrage was de ruststand 2-0 geweest - doelpunten van Bakayoko en Luuk uit een strafschop - en dan was dit gewoon een gemakkelijke overwinning geworden.
Wat Lindhout en de VAR bezielde komen we uiteraard niet aan de weet gezien de opvattingen in Zeist over communicatie.
Laten we maar blij zijn met de goede afloop.
Knap om na 1-3 toch tegen 13 tegenstanders nog te winnen en gelukkig dat de beste speler in onze selectie, Perisic de onbeschofte aanslag overleefd heeft.
Wat zullen we hem missen in Belgrado.