Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
De zure nasmaak over het wederom volkomen onnodige puntverlies waardoor we de voorsprong van 9 punten in sneltreinvaart hebben zien slinken tot slechts 4, verdwijnt pas zodra we in de competitie onze voorsprong hebben vergroot.Fijn dat we weer zo snel spelen. Zure nasmaak snel wegspoelen.
Die 1-6 is wel een trauma voor je he? Het komt vaak terug bij jeDe zure nasmaak over het wederom volkomen onnodige puntverlies waardoor we de voorsprong van 9 punten in sneltreinvaart hebben zien slinken tot slechts 4, verdwijnt pas zodra we in de competitie onze voorsprong hebben vergroot.
Dus pas - hopelijk komend weekend - mits wij winnen bij PEC en Heerenveen zich voor eén keertje niet als "lamb to the slaughter" gedraagt tegen Ajax.
Winst op Excelsior mag echter wel verondersteld worden waardoor de mogelijkheid open blijft het seizoen met twee van de drie hoofdprijzen af te sluiten.
Maar sinds de 1-6 ooit tegen Wageningen mag geen enkel duel, dus ook niet tegen een KKD ploeg , worden onderschat.
Nee hoor, zo erg is het nu ook weer niet.Die 1-6 is wel een trauma voor je he? Het komt vaak terug bij jeik heb hem gelukkig niet meegemaakt ik stroomde in 84/85 in als jong menneke als psv supporter en ging in ‘87 voor het eerst naar het stadion om in ‘92 mijn eerste ssc te bemachtigen en sindsdien altijd aanwezig te zijn
Verrek. Tis morgen al inderdaadFijn dat we weer zo snel spelen. Zure nasmaak snel wegspoelen.
Wij hebben eigenlijk geen reserves. Het zijn allemaal basis spelersRik Elfrink (@rikelfrink.bsky.social)
Vanavond worden zo'n 22.000 toeschouwers verwacht bij PSV-Excelsior (21.00 aftrap). Laat tijdstip speelt wellicht mee bij dat aantal. Wellicht volgt nog een eindsprintje richting een wat betere bezetting.bsky.app
Hmmm, niet echt vol dus. Had overigens geen diee hoe Excelsior het doet, maar die staan 2e in de KKD. Begrijp dat Bosz met een aantal reservespelers wil beginnen, hoop niet dat het een herhaling wordt van v Bommels wedstrijd tegen RKC.
Spreek je nog wel als Obispo en Land vanavond in de basis staanWij hebben eigenlijk geen reserves. Het zijn allemaal basis spelers![]()
Veel te vroeg.Rentree Dest voor de laatste vijf minuten..?
Ik hoop voor jullie dat Bosz geleerd heeft van de bekeruitschakeling met Ajax tegen Cambuur. Hij stelde teveel wisselspelers op en Ajax ging echt kansloos onderuit.Rik Elfrink (@rikelfrink.bsky.social)
Vanavond worden zo'n 22.000 toeschouwers verwacht bij PSV-Excelsior (21.00 aftrap). Laat tijdstip speelt wellicht mee bij dat aantal. Wellicht volgt nog een eindsprintje richting een wat betere bezetting.bsky.app
Hmmm, niet echt vol dus. Had overigens geen diee hoe Excelsior het doet, maar die staan 2e in de KKD. Begrijp dat Bosz met een aantal reservespelers wil beginnen, hoop niet dat het een herhaling wordt van v Bommels wedstrijd tegen RKC.
Als ik het zo lees twijfel ik daar aan.Ik hoop voor jullie dat Bosz geleerd heeft van de bekeruitschakeling met Ajax tegen Cambuur. Hij stelde teveel wisselspelers op en Ajax ging echt kansloos onderuit.
Rik Elfrink (@rikelfrink.bsky.social)
Tja, hier werkt de wederhelft een late dienst, anders had ik het ook overwogen.Ooehh als ik dat van tevoren had geweten was ik misschien wel gegaan. Kaartjes zijn best goedkoop en geen clubcard nodig volgens mij. Helaas morgen naar kantoor.