PSV - De Graafschap | Zondag 14 april | Uitslag 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voor de technische staf is dit inderdaad niks om voor te juichen. Zij zouden zich moeten schamen voor deze wanvertoning

Inderdaad , tegen een degradatiekandidaat met de billen toe en twee controlerende middenvelders die zo goed als tussen de verdediging ( moeten ??) spelen. Niks creativiteit en voetballend vermogen in het middenveld , blijkbaar is de verplichte regel één bal naar voor en dan er vier naar achter. Er zit na nieuwjaar zo goed als geen " lijn "meer in het team . We beginnen weer twee minuten vol drive om vervolgens geen enkele vlotte actie meer voor mekaar te krijgen de eerste helft. Als een lukrake bal dan toch eens goed valt wringen we de kansen dan ook maar de nek om.
Hoop doet echter leven ........
 
Inderdaad , tegen een degradatiekandidaat met de billen toe en twee controlerende middenvelders die zo goed als tussen de verdediging ( moeten ??) spelen. Niks creativiteit en voetballend vermogen in het middenveld , blijkbaar is de verplichte regel één bal naar voor en dan er vier naar achter. Er zit na nieuwjaar zo goed als geen " lijn "meer in het team . We beginnen weer twee minuten vol drive om vervolgens geen enkele vlotte actie meer voor mekaar te krijgen de eerste helft. Als een lukrake bal dan toch eens goed valt wringen we de kansen dan ook maar de nek om.
Hoop doet echter leven ........

Komt bij dat die 2 controlerende middenvelders verdedigend hélemaal niets toevoegen en aan alle kanten voorbij gelopen worden. Je kunt er net zo goed Room neerzetten of 2 extra aanvallers. In ieder geval verbaast het mij vooral dat van Bommel maar halsstarrig blijft vasthouden aan die controleurs. Geef de creativiteit eens wat kansen
 
Het is gewoon geweldig. We staan 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen gedeeld eerste.

We zijn al zeker van voorronde CL.

Als je me dat had verteld, nadat Ajax Tadic en Blind kocht, had ik je voor gek verklaard. Spelers uit de premier League kopen is ongekend...

Dat we te veel punten laten liggen na de winterstop is doodzonde.
Maar we kunnen nog steeds kampioen worden!

Soms lijkt het wel alsof we op degraderen staan, als je de reacties hier leest...
 
Het is gewoon geweldig. We staan 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen gedeeld eerste.

We zijn al zeker van voorronde CL.

Als je me dat had verteld, nadat Ajax Tadic en Blind kocht, had ik je voor gek verklaard. Spelers uit de premier League kopen is ongekend...

Dat we te veel punten laten liggen na de winterstop is doodzonde.
Maar we kunnen nog steeds kampioen worden!

Soms lijkt het wel alsof we op degraderen staan, als je de reacties hier leest...
Vooraf had ik hier zeker voor getekend maar het verval is zo belachelijk groot na de winter dat ik nu weinig vreugde beleef aan de wedstrijden. En ja we kunnen nog steeda kampioen worden, ik gooi de handdoek ook nog niet in de ring.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vooraf had ik hier zeker voor getekend maar het verval is zo belachelijk groot na de winter dat ik nu weinig vreugde beleef aan de wedstrijden. En ja we kunnen nog steeda kampioen worden, ik gooi de handdoek ook nog niet in de ring.
Dat snap ik. Overtuigend winnen is altijd leuker.

Maar als we toch kampioen worden, zal de smaak van de overwinning op dat arrogante Ajax heerlijk zijn.
Ook in het seizoen van Vergoossen, was ik dolblij met het kampioenschap.
 
Dat is ook allemaal zo. Al gaat het nog 4x stroef. Resultaat boven alles. Ook dat gejank van VI berichten en dan die reacties. Walgelijk!
 
Dat snap ik. Overtuigend winnen is altijd leuker.

Maar als we toch kampioen worden, zal de smaak van de overwinning op dat arrogante Ajax heerlijk zijn.
Ook in het seizoen van Vergoossen, was ik dolblij met het kampioenschap.

Ik denk dat iedereen kan genieten van een kampioenschap, al is het inderdaad alleen maar om de prijs voor Ajax's neus weg te kapen. Maar ik zit er persoonlijk helemaal doorheen. Je speelt kei en kei zaad, geen enkele spelvreugde te herkennen. Ingooien duurt eeuwen. Ballen regelmatig terug. Dan kom je ineens 0-1 achter en het tempo wat je wil zien komt ineens naar boven (geheel volgens verwachting overigens). Dan zie je een PSV wat eigenlijk geen enkele moeite meer heeft met de tegenstander, maar zelf zo nerveus is dat de meest eenvoudige kansen niet meer worden afgerond. Menig speler durft zelf niet meer te schieten en vele passes komen niet meer goed aan. Je vreet jezelf op van binnen, niet van de zenuwen, maar vanwege de frustraties. Als ik terugkijk op die wedstrijden die we met 4-3 hebben gewonnen thuis, dat is heerlijk. Dan zie je een overtuigend elftal dat tegenslagen krijgt te verwerken. Zelfde met de 2-3 tegen AZ vorig jaar. Dan ga je misschien dood van de zenuwen, maar van binnen sterf ik niet aan teleurstelling, wat ik vandaag of in het seizoen 2016-2017 wel deed, toen PSV ook zo nerveus oogde en alles, maar dan ook alles tegen zat.
 
Het is gewoon geweldig. We staan 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen gedeeld eerste.

We zijn al zeker van voorronde CL.

Als je me dat had verteld, nadat Ajax Tadic en Blind kocht, had ik je voor gek verklaard. Spelers uit de premier League kopen is ongekend...

Dat we te veel punten laten liggen na de winterstop is doodzonde.
Maar we kunnen nog steeds kampioen worden!

Soms lijkt het wel alsof we op degraderen staan, als je de reacties hier leest...

Je kan toch niet ontkennen dat het vandaag voetballend weer heel zwak was of mag dat niet gezegd worden .
Het loopt al weken stroef en stram en met wat meer(veel meer) zelfkritiek van trainer en ploeg hadden we de acht punten mogelijk niet zo snel zien wegsmelten (dit is gewoon realiteit.)
 
Realiteit is vrees ik dat dit team de eerste seizoenshelft boven zichzelf is uit gestegen.

Natuurlijk ben ik niet tevreden met het spel.

Maar deze laatste partijen passen meer bij de kwaliteit van deze selectie, dan de wedstrijden in de eerste seizoenshelft...

Dus is gedeeld eerste GEWELDIG!!!
 
Het is gewoon geweldig. We staan 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen gedeeld eerste.

We zijn al zeker van voorronde CL.

Als je me dat had verteld, nadat Ajax Tadic en Blind kocht, had ik je voor gek verklaard. Spelers uit de premier League kopen is ongekend...

Dat we te veel punten laten liggen na de winterstop is doodzonde.
Maar we kunnen nog steeds kampioen worden!

Soms lijkt het wel alsof we op degraderen staan, als je de reacties hier leest...
Kijk, jij weet iemand op te beuren hier in Mensfort, Woensel...Dikke Chapeau voor jou...Me:metal:Met een likey voor jou, ook dat nog....o.O
 
Realiteit is vrees ik dat dit team de eerste seizoenshelft boven zichzelf is uit gestegen.

Natuurlijk ben ik niet tevreden met het spel.

Maar deze laatste partijen passen meer bij de kwaliteit van deze selectie, dan de wedstrijden in de eerste seizoenshelft...

Dus is gedeeld eerste GEWELDIG!!!

Ieder zo zijn ding. Ik kan dus echt nooit tevreden zijn met minder dan een kampioenschap, ongeacht de verhoudingen.

Ook heb ik het na Rutten, Advocaat en Cocu helemaal gehad met dit trieste schijtbakkenvoetbal en ben pas tevreden als er ook goed gespeeld wordt. Ben ook wel een beetje klaar met dat met de hakken over de sloot een kampioenschap binnenhalen met spel dat niet om aan te gluren is. Een kampioenschap is dan niet meer dan een pleister op de wond. En op die manier winnen heeft ook invloed op de marktwaarde van de spelers. Geen enkele topclub zal voor veel geld bij PSV gaan vissen als de club zo'n onaantrekkelijk voetbal op de mat legt, en ook in de CL zul je niks klaar kunnen spelen en dus geen hoge ogen kunnen gooien. Dan moet je het doen met een eenmalige uitkering vanuit de CL en een minimaal aantal bonussen voor gescoorde doelpunten oid zoals PSV nu.
 
Realiteit is vrees ik dat dit team de eerste seizoenshelft boven zichzelf is uit gestegen.

Natuurlijk ben ik niet tevreden met het spel.

Maar deze laatste partijen passen meer bij de kwaliteit van deze selectie, dan de wedstrijden in de eerste seizoenshelft...

Dus is gedeeld eerste GEWELDIG!!!

Is gewoon zo.
En sinds wanneer is de tweede seizoenshelft belangrijker dan de eerste? Waarom roept er niemand "dat ajaks speelde voor de winterstop zo ultra-slecht, die hebben gewoon geen recht op de titel? En over vertrouwen; misschien lezen de spelers hier wel eens op het forum en zijn ze gaan denken: "wij zijn zo ongelofelijk slecht en kunnen niets, eigenlijk heeft het geen zin meer"
 
Realiteit is vrees ik dat dit team de eerste seizoenshelft boven zichzelf is uit gestegen.

Natuurlijk ben ik niet tevreden met het spel.

Maar deze laatste partijen passen meer bij de kwaliteit van deze selectie, dan de wedstrijden in de eerste seizoenshelft...

Dus is gedeeld eerste GEWELDIG!!!

Een 2-1 tegen De Graafschap past meer bij deze selectie. Klinkt alsof je PSV inschat als een van de clubs die tegen degradatie strijd :lmao:
 
Een 2-1 tegen De Graafschap past meer bij deze selectie. Klinkt alsof je PSV inschat als een van de clubs die tegen degradatie strijd :lmao:
Dit soort wedstrijden zitten er tussen in een seizoen.
Als je die wel weet te winnen, kan je kampioen worden.

8-0 zoals Ajax tegen de Graafschap deed, dat past niet bij de kwaliteit van de selectie van het huidige PSV.
Helaas is dat zo.


Neemt niet weg: we staan gedeeld eerste!!!
 
Dit soort wedstrijden zitten er tussen in een seizoen.
Als je die wel weet te winnen, kan je kampioen worden.

8-0 zoals Ajax tegen de Graafschap deed, dat past niet bij de kwaliteit van de selectie van het huidige PSV.
Helaas is dat zo.


Neemt niet weg: we staan gedeeld eerste!!!
Je bent echt krankzinnig.....

Maar ik geniet van je positiviteit :grin:!
 
Misschien aan de interviews achteraf? Van Bommel die telkens bij puntenverlies geroepen heeft dat ze nog boven Ajax staan. Dat is voor mij een teken dat ze laks zijn geweest. De Jong, Dumfries met teksten dat ze dat puntverlies allemaal niet zo ernstig vinden want ze stonden toch nog 2 punten voor...
De Jong en
Vooraf had ik hier zeker voor getekend maar het verval is zo belachelijk groot na de winter dat ik nu weinig vreugde beleef aan de wedstrijden. En ja we kunnen nog steeda kampioen worden, ik gooi de handdoek ook nog niet in de ring.
stem is naar de klote, heb gigantisch gescholden en gevloekt. Daarna de stad in gegaan en enkele trappisten nar binnen gegoten. Stem is nog steeds verrot, morgen heb ik koppijn en we staan nog steeds (gedeeld weliswaar naar toch). Heb nog steeds hoop maar het is een heel dun draadje
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan