PSV - De Graafschap | Zondag 14 april | Uitslag 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben teleurgesteld in alles, de prutsers op het veld, amateur op de bank, fans die zo braaf en 'respectvol' zijn en het allemaal maar best vinden, alles is een grote dieptepunt waar men grapjes over maakt ipv de ernst er van in te zien.

Like i said. Teleurgesteld dat PSV alsnog heeft gewonnen, volgende week weer een kans vriend. Misschien maakt ADO jouw weekend goed.
 
O, dus de enige manier om te laten zien dat je het niet best vindt is door als n kleuter te gaan schelden? Volgens mij is niemand hier tevreden met de wijze waarop wij vanmiddag gewonnen hebben. Echter, t gros is ver genoeg volwassen om daar op een goede wijze mee om te gaan.

In het stadion is het niet netjes, op het forum is het niet nodig, daarom zal dit psv voor aankomende 100 jaar nog steeds de kleine loserbroertje zijn van de grote randstad club. Maar wij zijn volwassen :)

Van mij part gooi je wel rotte tomaten tegen de bus, is het nog verantwoord. Maar nee foei foei
 
Ik hoop graag met je mee. De vraag is natuurlijk ook wat PSV zelf gaat doen. Dat vind ik belangrijker dan te weten wat Ajax zal doen.
We zijn afhankelijk van Ajax. Doelsaldo gaan we niet goedmaken. Ajax speelt komende twee wedstrijden eerder, dus mogen best een beetje naar Ajax kijken.
 
In het stadion is het niet netjes, op het forum is het niet nodig, daarom zal dit psv voor aankomende 100 jaar nog steeds de kleine loserbroertje zijn van de grote randstad club. Maar wij zijn volwassen :)

Van mij part gooi je wel rotte tomaten tegen de bus, is het nog verantwoord. Maar nee foei foei
Misschien is dit iets voor je?

Supporter zijn betekend dat je voor PSV bent, of ze nu 1e of 18e staan. Niet dat je als een verongelijkt kind gaat lopen mauwen als het even niet loopt.
 
daar zou t echt wel eens mogen knetteren ja. Maar ik heb niet de illusie dat na de wedstrijd Luuk hier inlogt om het commentaar van ons aan de spelersgroep over te brengen.
Nee die zijn te druk met oneliners te gooien dat het eigenlijk niet zo slecht gaat de tweede helft van het seizoen.
 
Ik word het een beetje zat dat je dit forum gebruikt om je frustraties op af te reageren. Wat wil je daar nou mee bereiken? Dat wij zeggen: o, de grote Quagmire heeft gelijk. We gaan ook allemaal onze club en 'brave' supporters afzeiken. Hou nou gewoon eens keertje op, man.

Ergste is dat de grote Quagmire alles goed heeft voorspeld laatste weken, terwijl ik traditiegetrouw er vaak naast zat in de laatste jaren. Dat maakt het extra pijnlijk voor mij en jullie momenteel. Maar goed ik zal proberen me wat in te houden, al sta ik weken te koken van frustratie en teleurstelling om dit allemaal
 
Ergste is dat de grote Quagmire alles goed heeft voorspeld laatste weken, terwijl ik traditiegetrouw er vaak naast zat in de laatste jaren. Dat maakt het extra pijnlijk voor mij en jullie momenteel. Maar goed ik zal proberen me wat in te houden, al sta ik weken te koken van frustratie en teleurstelling om dit allemaal
Een vriend van me stond jaren te koken van woede en teleurstelling. Hij heeft het simpel weten op te lossen. Hij is nu geen kok meer maar accountant.
 
Spelen wel aardig hoor dat Ajax, maar het is ook wel een beetje een hype. Denk dat wij ook dit Real Madrid hadden kunnen verslaan. We kunnen het alleen in de eredivisie niet opbrengen en dat is kwalijk.

Eens met de hype, maar ik denk niet dat PSV Real had verslagen; en al helemaal niet in deze belabberde vorm. Hooguit het PSV van de eerste paar thuiswedstrijden; dat zag er fris en vol vertrouwen uit. Maar dit zooitje zou niks in te brengen hebben tegen Real.

Misschien is dit iets voor je?

Supporter zijn betekend dat je voor PSV bent, of ze nu 1e of 18e staan. Niet dat je als een verongelijkt kind gaat lopen mauwen als het even niet loopt.

Als ze stelselmatig niet meer om het kampioenschap strijden haak ik af hoor, maar goed, ik beschouw mezelf dan ook niet echt als een supporter.
 
Spelen wel aardig hoor dat Ajax, maar het is ook wel een beetje een hype. Denk dat wij ook dit Real Madrid hadden kunnen verslaan. We kunnen het alleen in de eredivisie niet opbrengen en dat is kwalijk.
Je vergeet smiley`s!!!
 
Ergste is dat de grote Quagmire alles goed heeft voorspeld laatste weken, terwijl ik traditiegetrouw er vaak naast zat in de laatste jaren. Dat maakt het extra pijnlijk voor mij en jullie momenteel. Maar goed ik zal proberen me wat in te houden, al sta ik weken te koken van frustratie en teleurstelling om dit allemaal

Ik snap die frustratie en teleurstelling (hoewel ik ook wel denk: relativeer een beetje, uiteindelijk is het maar voetbal, en Ajax heeft nu eenmaal de beste selectie). Maar dat geldt voor ons allemaal.
 
Laten we overigens ook niet vergeten dat het vandaag niet bepaald lag aan gebrek aan kansen creëren. Toch is het spel stroperig, en wordt er weinig gescoord. Hoe kan dat toch?
 
Laten we overigens ook niet vergeten dat het vandaag niet bepaald lag aan gebrek aan kansen creëren. Toch is het spel stroperig, en wordt er weinig gescoord. Hoe kan dat toch?
Weinig creativiteit is een oorzaak. Maar de grootste oorzaak is de motivatie en het slechte zelfbeeld. Hoe kunnen ze nou elke week in interviews verklaren dat het of tegenzit of dat er niks aan de hand is.

Mentaliteit onder van Bommel is ver te zoeken, verwacht je niet.
 
Weinig creativiteit is een oorzaak. Maar de grootste oorzaak is de motivatie en het slechte zelfbeeld. Hoe kunnen ze nou elke week in interviews verklaren dat het of tegenzit of dat er niks aan de hand is.

Mentaliteit onder van Bommel is ver te zoeken, verwacht je niet.
De Jong beweerde vandaag dat we 3-1 / 4-1 konden voorstaan bij rust. Wat is dat voor een klinklare onzin. Het was de eerste helft niet om aan te zien en Graafschap had ook nog een grote kans op 0-2.
 
De Jong beweerde vandaag dat we 3-1 / 4-1 konden voorstaan bij rust. Wat is dat voor een klinklare onzin. Het was de eerste helft niet om aan te zien en Graafschap had ook nog een grote kans op 0-2.

Ze hadden niet eens 3-4 kansen gecreëerd in de eerste helft, dus hoe komt ie erbij inderdaad. Dat is een ander facet wat PSV de das om doet inderdaad; het gebrek aan zelfreflectie.
 
Weinig creativiteit is een oorzaak. Maar de grootste oorzaak is de motivatie en het slechte zelfbeeld. Hoe kunnen ze nou elke week in interviews verklaren dat het of tegenzit of dat er niks aan de hand is.

Mentaliteit onder van Bommel is ver te zoeken, verwacht je niet.

Voor mij is `motivatie` altijd een heel onduidelijk begrip. Waar zie je dat aan af?

Je kunt evengoed zeggen dat dit team het toppunt van motivatie is, als je kijkt hoe vaak ze dit seizoen zich al van een achterstand hebben terug geknokt. Vandaag niet anders.

Ik weet in ieder geval zeker, dat mocht PSV alsnog kampioen worden (de kans is klein, maar ook weer niet onmogelijk, hè. In punten staat het gewoon gelijk, laten we dat niet vergeten), dit juist de boeken in gaat als een titel 'op motivatie en karakter'. Ben ik van overtuigd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ze hadden niet eens 3-4 kansen gecreëerd in de eerste helft, dus hoe komt ie erbij inderdaad. Dat is een ander facet wat PSV de das om doet inderdaad; het gebrek aan zelfreflectie.
Helemaal mee eens. Van Bommel en De Jong zijn daar bepalend in en dat slaat ben ik bang over op de rest.
 
Voor mij is `motivatie` altijd een heel onduidelijk begrip. Waar zie je dat aan af?

Je kunt evengoed zeggen dat dit team het toppunt van motivatie is, als je kijkt hoe vaak ze dit seizoen zich al van een achterstand hebben terug geknokt. Vandaag niet anders.

Ik weet in ieder geval zeker, dat mocht PSV alsnog kampioen worden (de kans is klein, maar ook weer niet onmogelijk, hè. In punten staat het gewoon gelijk, laten we dat niet vergeten), dit juist de boeken in gaat als een titel 'op motivatie en karakter'. Ben ik van overtuigd.

Je zou kunnen zeggen, motivatie houdt in dat je vanaf de aftrap laat zien dat je er vol voor gaat; niet dat je eerst op achterstand moet komen om je dan keer op keer terug te knokken in de wedstrijd omdat je zo slap begonnen bent.
 
Voor mij is `motivatie` altijd een heel onduidelijk begrip. Waar zie je dat aan af?

Je kunt evengoed zeggen dat dit team het toppunt van motivatie is, als je kijkt hoe vaak ze dit seizoen zich al van een achterstand hebben terug geknokt. Vandaag niet anders.

Ik weet in ieder geval zeker, dat mocht PSV alsnog kampioen worden (de kans is klein, maar ook weer niet onmogelijk, hè. In punten staat het gewoon gelijk, laten we dat niet vergeten), dit juist de boeken in gaat als een titel 'op motivatie en karakter'. Ben ik van overtuigd.

Misschien aan de interviews achteraf? Van Bommel die telkens bij puntenverlies geroepen heeft dat ze nog boven Ajax staan. Dat is voor mij een teken dat ze laks zijn geweest. De Jong, Dumfries met teksten dat ze dat puntverlies allemaal niet zo ernstig vinden want ze stonden toch nog 2 punten voor...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan