PSV - De Graafschap | Zondag 14 april | Uitslag 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als de resterende vier wedstrijden winnend worden afgesloten, prolongeert PSV de landstitel. Dat stelt verdediger Daniel Schwaab.

Zegt de man die ons vandaag bijna WEER de kampioenschap koste, die 4% hoop die nog over is :FP:
Hopelijk zijn 4 laatste matches ongeacht de kampioenschap

Dat is een Schöne uitspraak van Schwaab.
:unsure: Zou hij al een voorcontract bij Ajax getekend hebben? :cautious: ;)
 
Inderdaad. Guti moet wel heel erg tegenvallen op de trainingen, of zou MvB gewoon koste wat kost zich vastklampen aan 2 verdedigende middenvelders uit angst of iets dergelijks?.

Ikzelf irriteer me al weken aan het feit dat Hendrix- en in mindere mate Rosario- falen, zonder dat Guti eens de kans krijgt. Ik denk dat het met Guti alleen maar beter lopen dan nu. Of in ieder geval niet slechter dan wat we nu al weken te zien krijgen.
 
Wat moet die Guti ongelofelijk slecht zijn....

Krankzinnig toch hoe die steenhard genegeerd wordt door Markje? Guti, de man die nog altijd betere statistieken heeft dan Rosario, Hendrix en Sadilek bij elkaar. Triest hoe die jongen wordt behandeld hier. Jongen was met gigantisch veel verwachting gekomen, in Europa spelen met zijn beste maatje Lozano, maar helaas is het tot nu toe een nachtmerrie voor hem. Krijgt amper kansen meer, sterker nog, krijgt nooit kansen meer, terwijl zo Rosario iedere wedstrijd 50 keer de bal mag inleveren bij de tegenstander.

Inderdaad. Guti moet wel heel erg tegenvallen op de trainingen, of zou MvB gewoon koste wat kost zich vastklampen aan 2 verdedigende middenvelders uit angst of iets dergelijks?.

Ikzelf irriteer me al weken aan het feit dat Hendrix- en in mindere mate Rosario- falen, zonder dat Guti eens de kans krijgt. Ik denk dat het met Guti alleen maar beter lopen dan nu. Of in ieder geval niet slechter dan wat we nu al weken te zien krijgen.

Ik denk helaas het laatste. Markje gaat echt niet meer afstappen van dat 2 controleurs gedoe. Volgende week stelt die gewoon weer Rosario en Sadilek/Hendrix op, met Ihattaran op 10. Heb het zwaar te doen met Guti en Pereiro. De ene krijgt nooit kansen meer, en de ander speelt 2 wedstrijden op rij in de basis, om vervolgende in de rust gewisseld te worden, en daarna 3 wedstrijden weer op de bank zit. Lekker joh, dat geeft echt veel vertrouwen. Not.
 
Wat moet die Guti ongelofelijk slecht zijn....

Ik probeer al een tijdje dat artikel te vinden waarin het rendement van Guti en Perreiro tegenover Ihattaren en, ik meen, Sadilek wordt gezet.
Compleet onvergelijkbaar. Nog even los van de 17 miljoen kapitaalvernietiging die Mark pleegt.

Daarnaast zijn wij natuurlijk ook wel strontvervelend. Eerst wilde hij de vaste jongens niet wisselen, dat stopte. Toen wisselde hij altijd veel te laat, toen vlogen er al een paar in de rust naar de bank. Eerlijk gezegd heb ik ook geen antwoord maar ik zou Guti toch graag eens zien spelen.

Wat betreft het geklooi achterin; daar zitten we aan vast.
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer al een tijdje dat artikel te vinden waarin het rendement vn Guti en Perreiro tegenover Ihattaren en, ik meen, Sadilek wordt gezet.
Compleet onvergelijkbaar. Nog even los van de 17 miljoen kapitaalvernietiging die Mark pleegt.

Daarnaast zij natuurlijk ook wel strontvervelend. Eerst wilde hij de vaste jongens niet wisselen, dat stopte. Toen wisselde hij altijd veel te laat, toen vlogen er al een paar in de rust naar de bank. Eerlijk gezegd heb ik ook geen antwoord maar ik zou Guti toch graag eens zien spelen.

Wat betreft het geklooi acterin; daar zitten we aan vast.

Gutierrez en Pereiro, samen goed voor 15 goals en 10 assist's in alle competities.

Tegenover Hendrix, Rosario, Sadilek, en Ihattaran die alle vier samen goed zijn voor 3 goals en 4 assist's in alle competitie's.

Tja. Nogal logisch dat je geen scorendvermogen hebt op het middenveld als je Gutierrez nooit de kans geeft, en met Pereiro blijft rotzooien.
 
Dat snap ik. Overtuigend winnen is altijd leuker.

Maar als we toch kampioen worden, zal de smaak van de overwinning op dat arrogante Ajax heerlijk zijn.
Ook in het seizoen van Vergoossen, was ik dolblij met het kampioenschap.

Arrogant...een Van Bommel die denkt dat je 14 doelpunten kan inlopen...dat is arrogant....in A'dam laten ze tenminste nog wat voetbal zien met een zwaar programma...maar goed na een week balen zit ik elk weekend weer met vol vertrouwen en hoop op een goede pot voetbal te wachten
 
Rosario leuk voor erbij, naast een hele goede controleur, om het vuile werk op te knappen, maar Hendrix is daar in veel beter. Sadilek is een goede wisselspeler, rennen en vliegen, maar gaat nooit het nivo basisspeler PSV halen
 
Dat is een Schöne uitspraak van Schwaab.
:unsure: Zou hij al een voorcontract bij Ajax getekend hebben? :cautious:;)

Ik moet dan wel eens aan Willems terugdenken, met zijn 99% kans in t seizoen dat de Graafschap Ajax weerhield de titel te grijpen..

Ik snap het goed dat bij veel van ons de kritiek erg groot is. Echter zo kun je ook alles natuurlijk affakkelen. Van Bommel passeerde Hendrix (vooraf hard om geroepen hier) en brengt met Malen een extra aanvaller. Viergever en Schwaab schelden begin tweede helft flink op t middenveld dat niet beweegt en zich aanbiedt en prompt volgt n fase met een bal op de lat en een drietal kansen die erin moeten (maar niet gaan). De drie punten zijn t belangrijkste (een cliche maar wel waar).

En zo'n uitpraak, op een vraag: "denk je dat jullie de titel nog kunnen pakken?" Wat moet je antwoorden dan? Zeggen dat het doelsaldo nog wel gaat lukken lijkt me weinig realistisch. Zeggen dat t niet lukt dit seizoen lijkt me een schande bij gedeeld eerste op punten bij n kleine hand vol resterende potjes. Alles winnen en dan kan t nog steeds lijkt me eigenlijk n prima antwoord? Vergeet niet dat ook Ajax wel eens n pot heeft waarin t niet loopt + vol programma + risico's van schorsingen en blessures.

Dat gezegd hebbende, wat n bedroevende pot voor teveel van onze spelers vandaag zeg, bah. Dat uitgerekend nu vier spelers hun slechtste performance van t seizoen hadden maakt t echt tenenkrommend.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet dan wel eens aan Willems terugdenken, met zijn 99% kans in t seizoen dat de Graafschap Ajax weerhield de titel te grijpen..

Ik snap het goed dat bij veel van ons de kritiek erg groot is. Echter zo kun je ook alles natuurlijk affakkelen. Van Bommel passeerd Hendrix (vooraf hard om geroepen hier) en brengt met Malen een extra aanvaller. Viergever en Schwaab schelden begin tweede helft flink op t middenveld dat niet beweegd en zich aanbied en prompt volgt n fase met ern bal op de lat en een drietal kansen die erin moeten (maar niet gaan). De drie punten zijn t belangrijkste (een cliche maar wel waar.

En zo'n uitpraak, op een vraag: "denk je dat jullie de titel nog kunnen pakken?" Wat moet je antwoorden dan? Zeggen dat het doelsaldo nog wel gaat lukken lijkt me weinig realistisch. Zeggen dat t niet lukt dit seizoen lijkt me een schande bij gedeeld eerste op punten bij n kleine hand vol resterende potjes. Alles winnen en dan kan t nog steeds lijkt me eigenlijk n prima antwoord? Vergeet niet dat ook Ajax wel eens n pot heeft waarin t niet loopt + vol programma + risico's van schorsingen en blessures.

Dat gezegd hebbende, wat n bedroevende pot voor teveel van onze spelers vandaag zeg, bah. Dat uitgerekend nu vier spelers hun slechtste performance van t seizoen hadden maakt t echt tenenkrommend.

Stam+t a.u.b. :confused:
 
Heb de tweede helft niet gezien, maar het zal hooguit iets minder ruk dan de eerste helft geweest zijn, neem ik aan. Die van Bommel is echt een eigenwijze flapdrol zeg. Bergwijn en Lozano zijn allebei hopeloos uit vorm of doodmoe (ik denk dat laatste meer nog dan dat eerste) en we hebben twee uitstekende vervangers klaarstaan met Malen en Gakpo. Maar nee hoor, keer op keer toch weer die twee spelers opstellen die alle scherpte missen en het gewoon niet kunnen brengen.

Ik begin echt te twijfelen aan de verstandelijke vermogens van Van Bommel. Het is net of hij maar 1 opstelling en 1 tactiek kent en niet in staat is zich ooit aan te passen aan de ontwikkelingen. En wij maar schamper doen over Ten Hag, die weliswaar ook niet alles foutloos doet, maar die denkt tenminste nog iedere week na voordat hij een elftal het veld in stuurt.
 
Wat een geweldige aanvallende tactiek, wetende dat we veel doelpunten nodig hebben! :cautious:

Maar in het algemeen: het tot kansen komen is het probleem blijkbaar niet, maar het vizier op scherp krijgen wel. Kan Van Nistelrooij niet even een masterclass op doel schieten geven?

Dat worden nog 4 frustrerende wedstrijden...
 
Vooraf had ik hier zeker voor getekend maar het verval is zo belachelijk groot na de winter dat ik nu weinig vreugde beleef aan de wedstrijden. En ja we kunnen nog steeda kampioen worden, ik gooi de handdoek ook nog niet in de ring.

Goed punt. En dan ga je toch af vragen wat is het grote verschil tussen eerste seizoenshelft en tweede seizoenshelft. Veel mensen zeggen dat het slechte spel momenteel komt omdat we met 2 controleurs spelen. Maar de hele eerste seizoenshelft speelde we ook met 2 controleurs. Daar ligt het dus niet aan.

Als ik dan nog eens harder ga nadenken die zie ik 1 groot verschil tussen eerste seizoenshelft en tweede en dat is... Pereiro. In de eerste seizoenshelft was Pereiro eigenlijk altijd basisspeler. En in de tweede seizoenshelft blijft Pereiro veel wedstrijden zelfs helemaal op de bank. Zou Pereiro dan toch meer invloed hebben dan wij denken?
 
Goed punt. En dan ga je toch af vragen wat is het grote verschil tussen eerste seizoenshelft en tweede seizoenshelft. Veel mensen zeggen dat het slechte spel momenteel komt omdat we met 2 controleurs spelen. Maar de hele eerste seizoenshelft speelde we ook met 2 controleurs. Daar ligt het dus niet aan.

Als ik dan nog eens harder ga nadenken die zie ik 1 groot verschil tussen eerste seizoenshelft en tweede en dat is... Pereiro. In de eerste seizoenshelft was Pereiro eigenlijk altijd basisspeler. En in de tweede seizoenshelft blijft Pereiro veel wedstrijden zelfs helemaal op de bank. Zou Pereiro dan toch meer invloed hebben dan wij denken?
Het verschil is dat:
1. Een aantal jonge spelers vermoeid is en niet meer zo alert/scherp reageert in het veld. Hierdoor worden voorin kansen gemist en wordt op het middenveld te vaak balverlies geleden.
2. De tegenstanders PSV op een andere manier benaderen dan in de eerste helft van het seizoen en Van Bommel denkt dat hij, volgens zijn taakomschrijving, maar 1x per jaar een opstelling en een tactiek hoeft te bedenken.
 
PSV wint ook de slechte wedstrijden, Ajax niet. Ajax gaat zeker nog punten verspelen. 4x winnen = kampioen worden

Onlangs Zwolle thuis en PSV thuis nog.

Die gaan dinsdag een klap krijgen door uitgeschakeld te worden. Dan spelen ze in een week tegen Vitesse en Groningen-uit, dat zullen ze mentaal lastig vinden.
Mocht ajax die twee wedstrijden (Groningen, vitesse) winnen, is het vrees ik wel voorbij.

Nadat je thuis 1-1 hebt gespeeld tegen de titelkandidaat en je uit verliest en uit de CL ligt, krijg je geen klap. Dit is al enorm knap en kan je alleen maar motivatie en vertrouwen uit krijgen. Tevens is je focus dan volledig op de Eredivisie en verlies je denk ik juist minder snel een wedstrijd.
 
Onlangs Zwolle thuis en PSV thuis nog.



Nadat je thuis 1-1 hebt gespeeld tegen de titelkandidaat en je uit verliest en uit de CL ligt, krijg je geen klap. Dit is al enorm knap en kan je alleen maar motivatie en vertrouwen uit krijgen. Tevens is je focus dan volledig op de Eredivisie en verlies je denk ik juist minder snel een wedstrijd.
Je kan het inderdaad op veel verschillende manieren benaderen. Maar ik zie psv op deze manier ook geen 4 wedstrijden winnen. Het verval wordt steeds groter.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan