Basc
Routinier
PSV - Steaua!Je hebt een Spanje-Nederland 2014 scenario in gedachten![]()
En dan in plaats van een uitzinnige commentator die roept 'Romario Sousa Faria!!' wordt het nu 'Armindo Tué Na Bangna!!'
PSV - Steaua!Je hebt een Spanje-Nederland 2014 scenario in gedachten![]()
PSV - Steaua!
En dan in plaats van een uitzinnige commentator die roept 'Romario Sousa Faria!!' wordt het nu 'Armindo Tué Na Bangna!!'
Alsjeblief , geen penalties en liefst ook geen verlenging.Winnen met Penalty's.![]()
Dat wordt nu: Mertens,Lozano, InsignePff, heb ook al aardig de kriebels in mijn buik te pakken. Kan me niet meer herinneren dat ik zo zenuwachtig ben geweest voor een wedstrijd van PSV. Ben vooral nieuwsgierig of een vervolg krijgen op de eerste of tweede helft van de vorige wedstrijd. In de eerste helft was Benfica toch wel weer ijzingwekkend goed. Hoop vooral dat Madueke zijn goede flow weer hervindt en Gakpo op dezelfde voet doorgaat als in de tweede helft tegen Benfica. Waar ik ook heel benieuwd naar ben is wat er op de transfermarkt gebeurt als we deze wedstrijd winnen. Ergens heb ik het gevoel dat er leuke namen in de coulissen staan te wachten die alleen haalbaar zijn omdat we de financiële middelen van CL nodig hebben of dat die spelers bereid zijn te komen als ze in de CL kunnen spelen. Zou wat zijn als we weer zo'n transferspektakelstuk krijgen als destijds met Mertens, Gini en Strootman![]()
Luuk, Arias, Jetro, Pieters en Jeffrey BrumaDat wordt nu: Mertens,Lozano, Insigne![]()
Die eerste 3 zou nog kunnen ook.Luuk, Arias, Jetro, Pieters en Jeffrey Bruma
Marcelo mag ook weg bij Lyon dus......Luuk, Arias, Jetro, Pieters en Jeffrey Bruma
Als we dezelfde posities van destijds aanhouden: buitenspeler, '10 en cvm, wat toevalligerwijs ook overeenkomt met wat we nu weer nodig hebben, dan zou ik zeggen: Sinistera, Xavi Simons en Cheikh Doucouré.Dat wordt nu: Mertens,Lozano, Insigne![]()
Sinistera, hmm, Dat gaat Feyenoord niet doen.Als we dezelfde posities van destijds aanhouden: buitenspeler, '10 en cvm, wat toevalligerwijs ook overeenkomt met wat we nu weer nodig hebben, dan zou ik zeggen: Sinistera, Xavi Simons en Cheikh Doucouré.
Sinistera, hmm, Dat gaat Feyenoord niet doen.
Noni is fit verklaard
![]()
Schmidt geeft duidelijkheid over Madueke en spreekt zich uit over Sangaré
www.voetbalzone.nl
Jantje is ook terug bij Benfica......
it was a tough match but only CBs played 90min and it was an one-side game meaning they just defend all game so our CBs didn't run that much.Benfica also played today and had to go pretty deep in my opinion: 0-2 win, but with the first goal in the 84th minute
Ik weet niet of mijn hart het daar mee eens is.....2-0 is genoeg.
1-0 bij rust en de 2-0 scoren in de allerlaatste seconde van de 2e helft, zodat Benfica niets meer terug kan doen.
Tja jantje kan cody en noni toch niet bijbenenNoni is fit verklaard
![]()
Schmidt geeft duidelijkheid over Madueke en spreekt zich uit over Sangaré
www.voetbalzone.nl
Jantje is ook terug bij Benfica......