PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Winnen met Penalty's. :D
Alsjeblief , geen penalties en liefst ook geen verlenging.
Bedenk dat we tot onze 3-0 valt al met samengeknepen billen en met zweet gutsend in de oksels zitten te kijken.
Sorry voor deze plastische omschrijving maar zelfs bij 2-0 zal ik nog angstig en onzeker door de kamer struinen.
Omdat rustig op de bank blijven zitten niet gaat lukken, mezelf kennende.

Dat PSV -Steaua Boekarest scenario had voor mij destijds wel iets gemeen met het PSV- FC Magdeburg scenario
uit voorjaar 1978.
Bij beide duels begonnen we met een 1-0 achterstand en beide malen wilde ik bij de 0-1 in het stadion (0-2 aggregate)
het liefst het stadion verlaten.
Hetgeen ik uiteraard niet heb gedaan. :)

Als het morgen maar zo afloopt als toen.
All's well that ends well zei Shakespeare lang geleden al.
 
Pff, heb ook al aardig de kriebels in mijn buik te pakken. Kan me niet meer herinneren dat ik zo zenuwachtig ben geweest voor een wedstrijd van PSV. Ben vooral nieuwsgierig of een vervolg krijgen op de eerste of tweede helft van de vorige wedstrijd. In de eerste helft was Benfica toch wel weer ijzingwekkend goed. Hoop vooral dat Madueke zijn goede flow weer hervindt en Gakpo op dezelfde voet doorgaat als in de tweede helft tegen Benfica. Waar ik ook heel benieuwd naar ben is wat er op de transfermarkt gebeurt als we deze wedstrijd winnen. Ergens heb ik het gevoel dat er leuke namen in de coulissen staan te wachten die alleen haalbaar zijn omdat we de financiële middelen van CL nodig hebben of dat die spelers bereid zijn te komen als ze in de CL kunnen spelen. Zou wat zijn als we weer zo'n transferspektakelstuk krijgen als destijds met Mertens, Gini en Strootman :love:
 
Pff, heb ook al aardig de kriebels in mijn buik te pakken. Kan me niet meer herinneren dat ik zo zenuwachtig ben geweest voor een wedstrijd van PSV. Ben vooral nieuwsgierig of een vervolg krijgen op de eerste of tweede helft van de vorige wedstrijd. In de eerste helft was Benfica toch wel weer ijzingwekkend goed. Hoop vooral dat Madueke zijn goede flow weer hervindt en Gakpo op dezelfde voet doorgaat als in de tweede helft tegen Benfica. Waar ik ook heel benieuwd naar ben is wat er op de transfermarkt gebeurt als we deze wedstrijd winnen. Ergens heb ik het gevoel dat er leuke namen in de coulissen staan te wachten die alleen haalbaar zijn omdat we de financiële middelen van CL nodig hebben of dat die spelers bereid zijn te komen als ze in de CL kunnen spelen. Zou wat zijn als we weer zo'n transferspektakelstuk krijgen als destijds met Mertens, Gini en Strootman :love:
Dat wordt nu: Mertens,Lozano, Insigne ;)
 
Dat wordt nu: Mertens,Lozano, Insigne ;)
Als we dezelfde posities van destijds aanhouden: buitenspeler, '10 en cvm, wat toevalligerwijs ook overeenkomt met wat we nu weer nodig hebben, dan zou ik zeggen: Sinistera, Xavi Simons en Cheikh Doucouré.
 
Als we dezelfde posities van destijds aanhouden: buitenspeler, '10 en cvm, wat toevalligerwijs ook overeenkomt met wat we nu weer nodig hebben, dan zou ik zeggen: Sinistera, Xavi Simons en Cheikh Doucouré.
Sinistera, hmm, Dat gaat Feyenoord niet doen.
 
We just lost our right back Diogo Goncalves. Injured. Our other options are very bad. If Almeida is the chosen one, I think it's changes everything and you guys are the favourites.

I kinda lost my confidence to tomorrow :S:
 
2-0 is genoeg.
1-0 bij rust en de 2-0 scoren in de allerlaatste seconde van de 2e helft, zodat Benfica niets meer terug kan doen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan