PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
We just lost our right back Diogo Goncalves. Injured. Our other options are very bad. If Almeida is the chosen one, I think it's changes everything and you guys are the favourites.

I kinda lost my confidence to tomorrow :S:
So Benfica are vulnerable on the right defensively.
PSV is too.
I think we have the same problem in that regard tomorrow.
I'm looking forward to tomorrow, and I'm hoping for a historic night of football.
I suspect you think the same ;)
 
Good news for Cody. Try catching that eel with defenders with poor acceleration and mobility. ;) Do you think Vertonghen will be a starter at the centreback?
if its Almeida the chosen one to substitute Diogo, Gakpo will go off
it'll look like the 2nd half of 1st leg

I'm really "praying" for Gilberto to start and he's not even that good :lmao:
 
It's really hard to say as coach Jorge Jesus is quite unpredictable, specially in these decisive matches. But I would say that Vertoghen should start on the bench. Regarding the RB both Almeida and Gilberto, in my very personal opinion, defend better than Gonçalves but weaker on attack.
this Almeida, in 2021 and after a serious knee injury, isn't better than anyone on either side of the pitch:S:
Gilberto at least brings some intensity
 
Pff, heb ook al aardig de kriebels in mijn buik te pakken. Kan me niet meer herinneren dat ik zo zenuwachtig ben geweest voor een wedstrijd van PSV. Ben vooral nieuwsgierig of een vervolg krijgen op de eerste of tweede helft van de vorige wedstrijd. In de eerste helft was Benfica toch wel weer ijzingwekkend goed. Hoop vooral dat Madueke zijn goede flow weer hervindt en Gakpo op dezelfde voet doorgaat als in de tweede helft tegen Benfica. Waar ik ook heel benieuwd naar ben is wat er op de transfermarkt gebeurt als we deze wedstrijd winnen. Ergens heb ik het gevoel dat er leuke namen in de coulissen staan te wachten die alleen haalbaar zijn omdat we de financiële middelen van CL nodig hebben of dat die spelers bereid zijn te komen als ze in de CL kunnen spelen. Zou wat zijn als we weer zo'n transferspektakelstuk krijgen als destijds met Mertens, Gini en Strootman :love:
Ik hoop vooral ook dat Schmidt een goed strijdplan heeft, want die trainer van Benfica komt naar Eindhoven om PSV volledig uit het ritme te halen. Dat is wat me vooral opviel de eerste helft vorige week.
 
Ik hoop vooral ook dat Schmidt een goed strijdplan heeft, want die trainer van Benfica komt naar Eindhoven om PSV volledig uit het ritme te halen. Dat is wat me vooral opviel de eerste helft vorige week.

Lijkt me heel ingewikkeld om met een goed strijdplan te komen. Enerzijds moet je heel offensief spelen, omdat je een goal moet scoren en de Portugezen heel stug hun verdediging dicht kunnen houden. Tegelijkertijd zijn ze dodelijk in de omschakeling. Ga er maar aan staan. De teleurstelling zal groot zijn als we het net bij de finishlijn niet redden, maar ergens vind ik deelname aan de EL meer dan een troostprijs nu de mindere teams uitgesloten zijn en in de conference league zijn geloost. Maar goed: 35 miljoen, groene seinen voor grote aankopen, top affiches tegen grote Europese ploegen, Madueke die 100 miljoen waard wordt....oijojjoj...staat veel op het spel
 
Somehow I feel pretty good about it. A Philips Stadium sold out for 2/3 and the game in the second half of the previous game gives good hope. Hopefully we make the 1-0 early. And I know that from this feeling the disappointment would be great if...
But we don't think about that, we just go for it! :PSV:
could someone please send me a link where it says you can fill 2/3 of the stadium for tomorrow's match? i'm not doubting you but some people asked me and I don't have proves besides someone in a forum:lmao:

I searched in english and couldn't find anything

Thanks!
 
could someone please send me a link where it says you can fill 2/3 of the stadium for tomorrow's match? i'm not doubting you but some people asked me and I don't have proves besides someone in a forum:lmao:

I searched in english and couldn't find anything

Thanks!

 
Lijkt me heel ingewikkeld om met een goed strijdplan te komen. Enerzijds moet je heel offensief spelen, omdat je een goal moet scoren en de Portugezen heel stug hun verdediging dicht kunnen houden. Tegelijkertijd zijn ze dodelijk in de omschakeling. Ga er maar aan staan. De teleurstelling zal groot zijn als we het net bij de finishlijn niet redden, maar ergens vind ik deelname aan de EL meer dan een troostprijs nu de mindere teams uitgesloten zijn en in de conference league zijn geloost. Maar goed: 35 miljoen, groene seinen voor grote aankopen, top affiches tegen grote Europese ploegen, Madueke die 100 miljoen waard wordt....oijojjoj...staat veel op het spel
Volgens Toon scheelt het slechts 15 miljoen. Hoorde ik gisteren in de AD voetbalpodcast.
 
Volgens Toon scheelt het slechts 15 miljoen. Hoorde ik gisteren in de AD voetbalpodcast.
nog een extra reden om je bedenkingen te hebben dat er gewacht wordt met aankopen. minder dan een week voor minimaal 4 aankopen of er is onzin gezegd. Vanavond 3-1.
 
Ik wou dat ik mijn aangeboren pessimisme een dagje uit kon schakelen.
Doe maar. Ik heb er hoop op. Mocht het niet lukken... ach ja, EL is ook leuk. Mja .... dit is zo belangrijk. Benfica zal gaan zuigen, tenzij PSV snel scoort. Laten we maar gewoon binnen een kwartier in 1 leggen!
 
Ik wou dat ik mijn aangeboren pessimisme een dagje uit kon schakelen.

Ik ook. Ik kan gewoon niets anders dan uitgaan van een teleurstelling vanavond. Althans, als je verwacht dat we het gaan redden. Ik verwacht een geslepen kutploeg die met gezeur, acteerwerk en tijdrekken een gelijkspel uit trekt, waarna het duel als een nachtkaars uit gaat. Niks ten nadele van onze jongens.

Misschien is het ook wel dat ik bij de gedachte aan succes vanavond zo blij wordt dat ik mijzelf maar alvast instel op een teleurstelling. Dan doet het minder zeer.
 
Guys, could you help me out here?
I have the PSV club card and the ticket for the match (printed). Is it necessary any action to upload the ticket on the club card?

thanks in advance
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan