PSV - AZ | Zondag 27 oktober | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Belooft knetterend/spectaculair te worden tussen PSV-AZ anders dan bij die andere zgn classic..double digits?
Hoop voor hun (Feyenrd) dat zich staande zullen houden. :zien:
 
Verrassend verloren thuis van het arme ADO.

Maar goed, we zullen wel zien morgenmiddag. Indien Malen en Bergwijn er niet bij zijn morgen:

Zoet, Dumfries, Baumgaurtl, Schwaab, Boscagli, Rosario, Guti, Ihattaran, Bruma, Mitroglou, Doan.

Ff geen Gapko in de basis. Valt altijd tegen als die in de basis staat.
Grotendeels mee eens, al moet Zoet echt vervangen worden door Unnerstal. Kijk, afgelopen donderdag hebben die Oostenrijkers geen bal binnen de palen gekregen. Maar AZ gaat dat wel doen. En dan weet je het wel bij Zoet. Loopt vaak 1 op 2 in zo'n wedstrijden.
Andere voorwaarde. Dat Bruma nog voor de rust wordt gewisseld voor Gakpo. Gakpo is intelligente teamplayer, en heeft veel van wat Bruma mist.

Waarschijnlijk scenario
Zoet laat eerste 2 ballen op goal door, PSV steekt er veel energie in en volgende wedstrijd spelen Bruma en Zoet niet meer.
Iets met kalf en put. Vergelijkbaar met vorig seizoen #Hendrix. Al is MvB van het type #nietlerendetrainer
 
Ik heb er weer zin in! Over een uurtje richting het stadion! Ik hoop op een mooie pot voetbal. Het is iig DE topper van het weekend! Niet dat potje tussen die twee kemphanen
 
Volgens Arnold Bruggink ontbreken bij PSV zowel Malen als Bergwijn.
Ik weet niet waar hij zijn informatie vandaan heeft, maar als het waar is is dat wel verontrustend.
 
Gelul in de ruimte, de selectie is nog niet bekend gemaakt das over een uur!

We zullen het zien. Hij zegt ook nog dat Gakpo in de spits staat i.p.v Mitroglu en dat Bruma en Doan op de flanken spelen.

link

Opstelling PSV volgens Bruggink: Zoet; Dumfries, Schwaab, Baumgartl, Sadilek; Rosario, Gutierrez, Ihattaren; Doan, Gakpo, Bruma.
 
Gakpo in de spits is te idioot voor woorden, kan dus niet anders dan dat Arnold gelijk heeft..
 
Aiaiai, geen Malen, Bergwijn, Ihattaren, Hendrix en Viergever.

Gaat een pittig wedstrijdje worden. Desondanks succes!

Go AZ!
 
Hij kan zomaar goed gokken, maar niemand van de media wordt vooraf ingelicht over een opstelling of selectie! Dus we zullen het zien Idd!

Ik vermoed dat Bruggink niet zomaar iets roept. Is toch een PSV man. Hij zal vast van een insider info hebben gekregen. Joh, misschien zelfs via Van Bommel zelf.

En dan Van Bommel op het laatste moment toch een andere opstelling neerzetten, om te fucken met de tegenstander.
 
Opstelling PSV
Zoet; Dumfries, Schwaab, Baumgartl, Sadílek, Rosario, Thomas, Guti; Doan, Gakpo, Bruma
Reserves
Ruiter, Unnerstall, Lato, Mitroglou, Teze, Afellay, Pereiro, Boscagli, Ngonge, Ledezma
 
Ja, als je zo veel belangrijke spelers mistd an houd je dit over. Wel Sadilek en geen Mitro, verbaast me niks
 
1572179619320.png

Geen Malen, geen Bergwijn, geen Ihattaren. Sadilek vs Stengs. Ik heb er een beetje een hard hoofd in.
 
Laatst bewerkt:
Opstelling PSV
Zoet; Dumfries, Schwaab, Baumgartl, Sadílek, Rosario, Thomas, Guti; Doan, Gakpo, Bruma
Reserves
Ruiter, Unnerstall, Lato, Mitroglou, Teze, Afellay, Pereiro, Boscagli, Ngonge, Ledezma
De reserves zijn bijna allemaal beter dan de basisspelers.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan