Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik verwacht toch eigenlijk Guti wel. Die is toch door zijn eigen blessure en de aardige optredens van Hendrix uit de basis verdwenen. Zou toch het meest logisch zijn om hem erin te zetten?Nou, Viergever en Hendrix dus beiden (twee wedstrijden) geschorst. Komt vooral laatstgenoemde goed mee weg.
Dit biedt echter wel mogelijkheden. Ik hoop zelf op Schwaab en Guti/Afellay, maar Van Bommel kennende wordt het het volgende:
Zoet
Dumfries
Baumgartl
Schwaab
Boscagli
Rosario
Sadilek
Ihattaren
En dat wordt huilen met de pet op...
En het kan zo mooi zijn met de Duitse driehoek (Unnerstahl, Schwaab, Baumgartl), een back die wel kan passen (Boscagli) en een voetballer (Guti/Ibi/Thomas) naast Rosario ipv Hendrix 2.0. Toon even wat lef en laat ons genieten van voetballers in plaats van die irritante klunzen.
Nou, Viergever en Hendrix dus beiden (twee wedstrijden) geschorst. Komt vooral laatstgenoemde goed mee weg.
Dit biedt echter wel mogelijkheden. Ik hoop zelf op Schwaab en Guti/Afellay, maar Van Bommel kennende wordt het het volgende:
Zoet
Dumfries
Baumgartl
Schwaab
Boscagli
Rosario
Sadilek
Ihattaren
En het kan zo mooi zijn met de Duitse driehoek (Unnerstahl, Schwaab, Baumgartl), een back die wel kan passen (Boscagli) en een voetballer (Guti/Ibi/Thomas) naast Rosario ipv Hendrix 2.0. Toon even wat lef en laat ons genieten van voetballers in plaats van die irritante klunzen.
Tegen AZ gaat het heel moeilijk worden met een linksback die niet kan verdedigen. Misschein Teze eens proberen tegen AZ?Nou, Viergever en Hendrix dus beiden (twee wedstrijden) geschorst. Komt vooral laatstgenoemde goed mee weg.
Zoet
Dumfries
Baumgartl
Schwaab
Boscagli
Rosario
Sadilek
Ihattaren
Nou, ik heb het andersom. In afgelopen 1,5 seizoen naar 5 uitwedstrijden geweest. 4x gelijk en 1x verloren. Dus ik pak nu alleen nog thuiswedstrijden. Die gaan mij beter af....Ik zit er bij in het stadion, dan wint psv altijd. Dus bedank me maar anders was het weer puntenverspilling geweest
Van Bommel heeft gewoon een trauma overgehouden aan Milan en zal nooit meer met lef zijn elftallen laten voetballen.Het is wel ironisch. Van Bommel een spijkerharde voetballer, een strateeg op het middenveld, kiest voor laf voetbal en het lijkt op dit moment tactisch ook nergens op
Ik zou ook niet voor Schwaab gaan. Gewoon achterste lijn met Dumfries - Baumgartl - Boscagli - Lato.Ik weet niet of ik wel op Schwaab hoop, is wel heel erg traag.. En dan tegen Boadu. Niet dat er alternatieven zijn maar dat zou weleens een probleempunt kunnen worden.
Boscagli zou ik toejuichen, maar die zal wel een zware dag hebben met Stengs. Mag hij na die wedstrijd weer een half seizoen banken. Sadilek op linksback is overigens een nog veel groter drama, maar uiteraard de grote liefde van v Bommel.
Duitse driehoek zou mooi zijn, maar ik maak mij geen illusies dat we Unnerstall nog ooit op doel gaan zien.
Misschien roep ik iets heel geks en ik weet niet of je dit nu tegen AZ moet proberen maar zou Rosario niet centraal achterin kunnen spelen.
Hebben we direct meer ruimte voor creativiteit op het middenveld.
Ook zou ik Ryen Thomas opstellen.
Ik zou ook niet voor Schwaab gaan. Gewoon achterste lijn met Dumfries - Baumgartl - Boscagli - Lato.
Het is een risico met Lato, maar hij moet toch wel wat kunnen. Hij heeft notabene een afkoopsom van € 80.000.000,- in zijn contract staan.
Is dat wel zo of is hij nog steeds niet fit? Wat ik ook raar zou vinden.Lato ga je nooit meer zien. Vergeet het maar. Derde keus geworden. Zit vaak of bijna altijd niet bij de selectie. Erg jammer allemaal dat die op basis van de eerste helft tegen Wolfsburg ( oefenpotje ) geen kansen meer krijgt, terwijl zo Sadilek iedere week laat zien wat voor dramatische speler dat is. Ik weet zeker dat die onder Cocu bijvoorbeeld wel het vertrouwen had gekregen.
Ik stel de volgende opstelling voor tegen AZ :
Gakpo ....Malen ....Bergwijn
Rosario .....Ihattaren ....Guti
Doan ....Schwaab ...Baumgartl ...Dumfries
Unnerstall / Zoet
Ik zou Doan eens een keer als back willen zien ipv Sadilek....Doan is technisch veel beter, heeft veel snelheid, loopt gaten dicht en kan met zijn passing helpen met de opbouw van achteren. In ieder geval, slechter dan hoe Sadilek het de afgelopen 2 maanden doet kan haast niet...daarom experiment met Doan als linksback...
Dan de voorspelling. Als Mark voor mijn voorstel opstelling kiest, dan geloof ik wel in een goede afloop. In dat geval denk ik aan een 3-2 eindstand. Blijft Mark koppig, star en naief, dan voorspel ik wederom een nederlaag voor PSV. In dat geval wordt de eindstand 1-3 ....
Ook geen gek idee, Doan. Weet alleen niet of dit ook tegen AZ kan, hij speelt dan tegen StengsIk stel de volgende opstelling voor tegen AZ :
Gakpo ....Malen ....Bergwijn
Rosario .....Ihattaren ....Guti
Doan ....Schwaab ...Baumgartl ...Dumfries
Unnerstall / Zoet
Ik zou Doan eens een keer als back willen zien ipv Sadilek....Doan is technisch veel beter, heeft veel snelheid, loopt gaten dicht en kan met zijn passing helpen met de opbouw van achteren. In ieder geval, slechter dan hoe Sadilek het de afgelopen 2 maanden doet kan haast niet...daarom experiment met Doan als linksback...
Dan de voorspelling. Als Mark voor mijn voorstel opstelling kiest, dan geloof ik wel in een goede afloop. In dat geval denk ik aan een 3-2 eindstand. Blijft Mark koppig, star en naief, dan voorspel ik wederom een nederlaag voor PSV. In dat geval wordt de eindstand 1-3 ....
Eerlijk gezegd heb ik meer vertrouwen in Doan, dan in Sadilek, Boscagli of Lato op die positie...Ook geen gek idee, Doan. Weet alleen niet of dit ook tegen AZ kan, hij speelt dan tegen Stengs