PSV - AZ | Zondag 27 oktober | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik stel de volgende opstelling voor tegen AZ :

Gakpo ....Malen ....Bergwijn

Rosario .....Ihattaren ....Guti

Doan ....Schwaab ...Baumgartl ...Dumfries

Unnerstall / Zoet

Ik zou Doan eens een keer als back willen zien ipv Sadilek....Doan is technisch veel beter, heeft veel snelheid, loopt gaten dicht en kan met zijn passing helpen met de opbouw van achteren. In ieder geval, slechter dan hoe Sadilek het de afgelopen 2 maanden doet kan haast niet...daarom experiment met Doan als linksback...

Dan de voorspelling. Als Mark voor mijn voorstel opstelling kiest, dan geloof ik wel in een goede afloop. In dat geval denk ik aan een 3-2 eindstand. Blijft Mark koppig, star en naief, dan voorspel ik wederom een nederlaag voor PSV. In dat geval wordt de eindstand 1-3 ....
Doan als back... Tja wel in de lijn van Mark...
 
Doan als back... Tja wel in de lijn van Mark...
Ja, een aanvallende middenvelder inzetten als linksback. Daar zal het team vast van opknappen.
Toch is het niet zo'n heel gek idee. We moeten het gevaar van Stengs uit de wedstrijd halen. Als verdediger zijn zowel Sadilek als Boscagli kansloos tegen Stengs, dus moet je ervoor zorgen dat Stengs achter onze linksback aan gaat lopen. En Stengs zal niet achter Sadilek of Boscagli aangaan. Je ziet dat elke tegenstander Sadilek (en Hendrix, Rosario, Baumi, Viergever) graag aan de bal laten zijn, is ongevaarlijk. En ik denk dat dat voor Doan toch anders is, daar zal Stengs wel achteraan gaan, want die is nl wel gevaarlijk aan de bal. Weet niet of het de oplossing zal zijn, maar het proberen waard. Ik ben namelijk erg bang dat met Sadilek als linksback, we het niet gaan redden. En ik vermoed dat Doan wel kort op Stengs zal gaan zitten, Sadilek/Boscagli zeker niet.
 
Toch is het niet zo'n heel gek idee. We moeten het gevaar van Stengs uit de wedstrijd halen. Als verdediger zijn zowel Sadilek als Boscagli kansloos tegen Stengs, dus moet je ervoor zorgen dat Stengs achter onze linksback aan gaat lopen. En Stengs zal niet achter Sadilek of Boscagli aangaan. Je ziet dat elke tegenstander Sadilek (en Hendrix, Rosario, Baumi, Viergever) graag aan de bal laten zijn, is ongevaarlijk. En ik denk dat dat voor Doan toch anders is, daar zal Stengs wel achteraan gaan, want die is nl wel gevaarlijk aan de bal. Weet niet of het de oplossing zal zijn, maar het proberen waard. Ik ben namelijk erg bang dat met Sadilek als linksback, we het niet gaan redden. En ik vermoed dat Doan wel kort op Stengs zal gaan zitten, Sadilek/Boscagli zeker niet.

Volgens mij is bijna iedere speler een verbetering op de LB in vergelijking met Sadilek. Een speler die niet kan verdedigen en niets met de bal kan, daar heb je niets aan als back. Eigenlijk hoort zo'n speler ook gewoon niet in de selectie van PSV.
 
Het komt best vaak voor dat een buitenspeler omgeschoold word tot vleugel verdediger. Bijv. Jesus Navas, Valencia, Zinchenko en Young waren ook ooit buitenspelers.

Ik hoop dat die Lato is een keer wakker wordt. Of dat die Teze meer blijkt te zijn dan opvul materiaal.
Leuk hoor al die Van der Eijdens, Bourdouxhes, Wuytens, Van Ooijen of Boscaglis die jaren lang bij PSV zitten om vervolgens bij een laagvlieger in de Eredivisie of nog lager terecht komen. Dat ze zo iets niet zien aankomen is onbegrijpelijk.

Maar Van Bommel zal toch wel voor de kleurloze Boscagli of Sadilek gaan. Dat is nog niet eens Jupiler league niveau op de vleugel.
En dan ben je de Nederlandse top club PSV , die vorig seizoen gewoon nog de ontzettend belangrijke en uitstekende Angelino hier had spelen.
Op zijn minst is niveau Willems of Brenet toch wel haalbaar zou je denken.
 
Laatst bewerkt:
Toch is het niet zo'n heel gek idee. We moeten het gevaar van Stengs uit de wedstrijd halen. Als verdediger zijn zowel Sadilek als Boscagli kansloos tegen Stengs, dus moet je ervoor zorgen dat Stengs achter onze linksback aan gaat lopen. En Stengs zal niet achter Sadilek of Boscagli aangaan. Je ziet dat elke tegenstander Sadilek (en Hendrix, Rosario, Baumi, Viergever) graag aan de bal laten zijn, is ongevaarlijk. En ik denk dat dat voor Doan toch anders is, daar zal Stengs wel achteraan gaan, want die is nl wel gevaarlijk aan de bal. Weet niet of het de oplossing zal zijn, maar het proberen waard. Ik ben namelijk erg bang dat met Sadilek als linksback, we het niet gaan redden. En ik vermoed dat Doan wel kort op Stengs zal gaan zitten, Sadilek/Boscagli zeker niet.
Stengs zal helemaal niet achter hem aanlopen en gewoon afwachten dat hij de bal krijgt wanneer onze Japanner zich vast heeft gelopen.
 
Wordt een 'leuke' opstelling trouwens

Zoet
Dumfries Baumgartl Schwaab Sadilek
Rosario Guti Ihattaren
Doan Gakpo Bruma

of zoiets. Sadilek blijft natuurlijk linksback en Mitro mag pas na minuut 75 spelen
 
Ik zou ook niet voor Schwaab gaan. Gewoon achterste lijn met Dumfries - Baumgartl - Boscagli - Lato.
Het is een risico met Lato, maar hij moet toch wel wat kunnen. Hij heeft notabene een afkoopsom van € 80.000.000,- o.O in zijn contract staan.
Ben ik blij dat jij niet de trainer van PSV bent. Schwaab is niet snel maar heel stabiel en geeft rust achterin. Hij had er gisteren zomaar 2 binnen kunnen koppen. Ik zou wanneer viergever terug is van een schorsing hem op de back positie zetten. Voor zondag maakt het geen bal uit wie er speelt. Die sadilek is iig echt heel zwak op die back positie
 
Kan Pereiro inmiddels niet weer spelen? Want die kan je inmiddels wel gebruiken. Kan ook een doelpunt maken, niet onbelangrijk lijkt me.
 
Wordt een 'leuke' opstelling trouwens

Zoet
Dumfries Baumgartl Schwaab Sadilek
Rosario Guti Ihattaren
Doan Gakpo Bruma

of zoiets. Sadilek blijft natuurlijk linksback en Mitro mag pas na minuut 75 spelen

Of we doen Schwaab in de spits, hij kan igg op de goal koppen.
 
Toch maar mijn voorstel uitproberen tegen AZ en Doan als linksback uitproberen ipv Sadilek...?? Na wat ik gisteren gezien heb van Sadilek, zou ik het zeker uitproberen.....Doan kan nooit slechter zijn dan Sadilek als LB.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan