PSV - AZ | Zondag 27 oktober | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waarom niet gewoon 3-5-2..? Ben je af van dat linksback probleem..
Zoet
Baumgartl-Schwaab-Boscagli
Dumfries-Rosario-Ihattaren-Thomas-Bruma
Bergwijn-Malen

Toch maar mijn voorstel uitproberen tegen AZ en Doan als linksback uitproberen ipv Sadilek...?? Na wat ik gisteren gezien heb van Sadilek, zou ik het zeker uitproberen.....Doan kan nooit slechter zijn dan Sadilek als LB.

Van rechtsbuiten naar LB? Een soort reverse-Cocu, ben jij!

Waarom niet gewoon 3-5-2..? Ben je af van dat linksback probleem..
Zoet
Baumgartl-Schwaab-Boscagli
Dumfries-Rosario-Ihattaren-Thomas-Bruma
Bergwijn-Malen
Dan kun je ook gewoon tegen Denzel zeggen dat hij meer naar voren moet staan, en tegen Bruma zeggen dat hij moet inzakken. Ben je er ook.

Kan Pereiro inmiddels niet weer spelen? Want die kan je inmiddels wel gebruiken. Kan ook een doelpunt maken, niet onbelangrijk lijkt me.

Nee. Die ga je het hele jaar niet zien. Probeer maar is aan speelminuten te komen als je vierde keus bent.

Stengs gaat morgen een leuke avondje beleven tegen meneer 40 keer balverlies Sadilek.

Nee. Die ga je het hele jaar niet zien. Probeer maar is aan speelminuten te komen als je vierde keus bent.

Stengs gaat morgen een leuke avondje beleven tegen meneer 40 keer balverlies Sadilek.
Dat denk ik ook! Al is sadilek verdedigend wel fel. Alleen met een bal kan hij niks, maar dat zijn er wel meer in de verdediging.

Sadilek gaat morgen echt niet spelen.

Nee, Boscagli LB en Sadilek dan op het middenveld om te helpen Stengs af te stoppen; zo zal MvB wel gaan denken.

Haha, inderdaad. Bommeltje vind altijd wel een manier om zijn lievelingetje Sadilek op te stellen. Het zal mij niks verbazen als die Boscagli op linksback zet en Sadilek naast Rosario. Over angst gesproken tegen AZ. Ja, tuurlijk heeft AZ een goed aanval. Maar kom op man, wij zijn PSV en spelen thuis. Bovendien mag je hier ook winnen, anders raak je Ajax langzamerhand kwijt en staat Vitesse na het weekend tweede. Zucht. Tis te hopen dat Malen en Bergwijn erbij zijn morgen.

Toch maar mijn voorstel uitproberen tegen AZ en Doan als linksback uitproberen ipv Sadilek...?? Na wat ik gisteren gezien heb van Sadilek, zou ik het zeker uitproberen.....Doan kan nooit slechter zijn dan Sadilek als LB.
Nee, dat lijkt me nu echt een drama. Een Erik Meijertje.

Haha, inderdaad. Bommeltje vind altijd wel een manier om zijn lievelingetje Sadilek op te stellen. Het zal mij niks verbazen als die Boscagli op linksback zet en Sadilek naast Rosario. Over angst gesproken tegen AZ. Ja, tuurlijk heeft AZ een goed aanval. Maar kom op man, wij zijn PSV en spelen thuis. Bovendien mag je hier ook winnen, anders raak je Ajax langzamerhand kwijt en staat Vitesse na het weekend tweede. Zucht. Tis te hopen dat Malen en Bergwijn erbij zijn morgen.
Gezien de tussenstand bij Vitesse ADO is dat scenario niet heel waarschijnlijk

Gezien de tussenstand bij Vitesse ADO is dat scenario niet heel waarschijnlijk

Verrassend verloren thuis van het arme ADO.

Maar goed, we zullen wel zien morgenmiddag. Indien Malen en Bergwijn er niet bij zijn morgen:

Zoet, Dumfries, Baumgaurtl, Schwaab, Boscagli, Rosario, Guti, Ihattaran, Bruma, Mitroglou, Doan.

Ff geen Gapko in de basis. Valt altijd tegen als die in de basis staat.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan