Ralf Edström
Assistent Coach
Uneken geschorst voor Jong mag dan wel meedoen met PSV 1. Wel apart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Och heden, ik zie weer een verkapte vraagAZ dit seizoen over twee wedstrijden met 9-1 verslagen. Dat is vast een (klein) record
Dan is t gewoon goed dat ik het ff herhaaldeNee, maar wel dat ie klot floot.
Mauro was ook zeker bij de betereVond Schouten de minste vandaag. Heb erg genoten van baka en veerman. Man man het gaat gewoon gebeuren, zo lekker.
Hij deed wel zijn best, maar als wij swingen kan ie dat niet tegenhouden.aaaajjj,higler is de scheidsrechter,die gaat ons weer naaien
Misschien "last" van de Ramadan...?? Dat zou betekenen dat hij zaterdag 13 april wel inzetbaar zou moeten zijn...Schouten is er bij. Saibari en Lozano niet. Saibari heeft zeker weer zo'n mysterieuze PSV blessure die in plaats van 1 maand uiteindelijk anderhalf jaar blijkt te duren
Hij had zijn schorsing vrijdag uitgezeten volgens mij. Toen was hij er niet bij met Jong.Uneken geschorst voor Jong mag dan wel meedoen met PSV 1. Wel apart.
Was top inderdaad. Onze vaste linksback voor volgend jaar!Mauro was ook zeker bij de betere
Had de scheids het spel niet stil moeten leggen voor hoofd blessure Uneken? Wordt zo vaak op zijn hoofd geslagen door Bakayoko.
Niet alleen Baka, luister t interview met Joey maar terugHad de scheids het spel niet stil moeten leggen voor hoofd blessure Uneken? Wordt zo vaak op zijn hoofd geslagen door Bakayoko.
Vind het een mooi interview. Het laat zien dat jonge jongens goed worden opgevangen in de selectie en het vertrouwen hebben van de andere.Niet alleen Baka, luister t interview met Joey maar terug
Zing ik Fritsje Philips!
Inderdaad vreemd. In het amateurvoetbal mag dat blijkbaar niet. Uitgezocht voor mijn junior. Dat staat ook al een tijd op de rand van een schorsing.Uneken geschorst voor Jong mag dan wel meedoen met PSV 1. Wel apart.
Als hij vrijdag geschorst was bij JPSV dan heeft hij door vrijdag niet te spelen die schorsing uitgezeten?Inderdaad vreemd. In het amateurvoetbal mag dat blijkbaar niet. Uitgezocht voor mijn junior. Dat staat ook al een tijd op de rand van een schorsing.
Het is toch "singing Fritsje Philips"?
singing frietjes en pilsjes dat heb ik wel een keer gezongen toen ik diep in het glas keek.Het is toch "singing Fritsje Philips"?
Bekijk bijlage 6561
Zeg het maar, is het beter dan de 8-0 uit 2000/01?
meer dan 9 goals tegen AZ in 2 wedstrijden hebben we niet gered, wel gehaald in 1984/85
minder dan 1 goal tegen hebben we wel diverse keren gehaald.
Vergeet Teze niet. Al jaren geen PSV-niveau. En wie haalt nu Veerman? Allemaal de schuld van JdJ!!!!Klotewedstrijd. Ik zie het niet meer zitten dit seizoen; we geven het helemaal weg. Benitez is een waardeloze lijnkeeper, tijd om door te selecteren. Luuk had allang op de bank gemoeten voor Pepi. Bakayoko is niet meer dan een hype.
Nee, ik geloof er niet meer in..