Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Jemig...wat hebben wij thuis beroerde statistieken tegen AZ zeg.....
Tijd om daar mee te breken. Minstens gelijkspelen om de rest van de wedstrijden iets rustiger door te komen.Jemig...wat hebben wij thuis beroerde statistieken tegen AZ zeg.....
Hoog tijd om maar weer even te winnen.Jemig...wat hebben wij thuis beroerde statistieken tegen AZ zeg.....
6-6?1-1
2-2
Kiest u maar...
Ik ben daar niet zo van. We mogen nog 2 keer verliezen. Doe maar gewoon winnen en zorgen dat we die schaal binnen halen. Is al weer veel te lang geleden. En billenknijpen doe ik liever niet, hoe eerder het beslist is, hoe beter.Eens kijken. Als F'noord alle 7 wint komen ze op 86. Doelsaldo gaan ze never nooit evenaren.
Dus nog 4 winnen en 2 verlies, of zelfs 3 winnen en 2 gelijk plus een verlies, maakt kampioen.
Het zou schitterend zijn zaterdag die hondsberoerde reeks te breken en wat meer ontspannen die laatste vijf in te gaan. Wordt een kluif maar in ieder geval spelen we tegen een team wat ook gaat voetballen.
Toch is het wel goed om een beetje te relativeren. We hebben nog veel marge.Ik ben daar niet zo van. We mogen nog 2 keer verliezen. Doe maar gewoon winnen en zorgen dat we die schaal binnen halen. Is al weer veel te lang geleden. En billenknijpen doe ik liever niet, hoe eerder het beslist is, hoe beter.
Gewoon 5-1 winnen.1-1
2-2
Kiest u maar...
Aannemende dat Feyenoord van Volendam wint staan we 7 punten voor. Aangezien Feyenoord dat verschil in doelsaldo inderdaad vermoedelijk niet goed gaat maken is het volgens mij simpel: je mag er 2 verliezenEens kijken. Als F'noord alle 7 wint komen ze op 86. Doelsaldo gaan ze never nooit evenaren.
Dus nog 4 winnen en 2 verlies, of zelfs 3 winnen en 2 gelijk plus een verlies, maakt kampioen.
Het zou schitterend zijn zaterdag die hondsberoerde reeks te breken en wat meer ontspannen die laatste vijf in te gaan. Wordt een kluif maar in ieder geval spelen we tegen een team wat ook gaat voetballen.
35-01-1
2-2
Kiest u maar...
Nu heeft Feyenoord ook niet zo'n makkelijk programma de resterende wedstrijden.PSV 75
Feyenoord 68 (als ze van Volendam winnen)
Als PSV 2x verliest en 1x gelijkspeelt heeft PSV 85 punten en als Feyenoord alles wint 86 punten, dus die gelijkspel mag dan niet meer.
Oh ja. Maar toch. Normaalgesproken genoeg marge.PSV 75
Feyenoord 68 (als ze van Volendam winnen)
Als PSV 2x verliest en 1x gelijkspeelt heeft PSV 85 punten en als Feyenoord alles wint 86 punten, dus die gelijkspel mag dan niet meer.
Veel marge wil ik het niet noemen. 2x verliezen en de marge is slechts 1. Doe daar een gelijkspel bij en je staat gelijk (wel met beter doelsaldo).Toch is het wel goed om een beetje te relativeren. We hebben nog veel marge.
Of 6x winnen.Idd het is of 2 verliezen of 2x gelijk en 1 verlies of 3x gelijk
Je gaat al hypothetisch uit van 2x verliezen van ons (iets wat slechts 1x in 27 wedstrijden eerder gebeurde) daarnaast ga je ook uit van 2 overwinningen van Feyenoord.Veel marge wil ik het niet noemen. 2x verliezen en de marge is slechts 1. Doe daar een gelijkspel bij en je staat gelijk (wel met beter doelsaldo).
Nee, veel marge is minimaal 10 punten.
Ik blijf nog steeds nachtmerries houden over seizoen '92-'93 toen de marge halverwege 12 was. In het 2 punten tijdperk.