el berber
Jeugdspeler
The Tillmanator!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
The Tillmanator!
Het zou veel triester zijn als je dit seizoen niet kampioen wordt.Niet om de vreugde te verpesten, maar de eerste titel sinds 2018. Hoe triest is dat dan?![]()
Maakt het alleen maar mooier.Niet om de vreugde te verpesten, maar de eerste titel sinds 2018. Hoe triest is dat dan?![]()
Niet om de vreugde te verpesten, maar de eerste titel sinds 2018. Hoe triest is dat dan?![]()
Klotewedstrijd. Ik zie het niet meer zitten dit seizoen; we geven het helemaal weg. Benitez is een waardeloze lijnkeeper, tijd om door te selecteren. Luuk had allang op de bank gemoeten voor Pepi. Bakayoko is niet meer dan een hype.
Nee, ik geloof er niet meer in..
Haha maar toch als Feyenoord had gewonnen in Volendam had de druk er toch anders opgestaan denk ik.Klotewedstrijd. Ik zie het niet meer zitten dit seizoen; we geven het helemaal weg. Benitez is een waardeloze lijnkeeper, tijd om door te selecteren. Luuk had allang op de bank gemoeten voor Pepi. Bakayoko is niet meer dan een hype.
Nee, ik geloof er niet meer in..
Veerman bereikte vandaag inderdaad een akelig niveau van perfectie. Met dit niveau zou hij in Oranje Frenkie naar de bank moeten spelen.De cijfertjes dan maar:
Benitez 7
Teze 7,5
Schouten 7,5
Boscagli 7,5
Dest 7
Mauro Junior 8
Veerman 9
Til 6,5
Bakayoko 9,5
Tillman 8
De Jong 8
En natuurlijk extra vermeldingen voor:
Ramalho 7,5
Uneken 7
Kunnen we eindelijk dat biertje nemen op PSV'er in Amsterdam.Niet om de vreugde te verpesten, maar de eerste titel sinds 2018. Hoe triest is dat dan?![]()
Zonder blessures van hem waren we al kampioen.Veerman bereikte vandaag inderdaad een akelig niveau van perfectie. Met dit niveau zou hij in Oranje Frenkie naar de bank moeten spelen.
Als Frenkie fit is speelt ie. Barcelona speler..Veerman bereikte vandaag inderdaad een akelig niveau van perfectie. Met dit niveau zou hij in Oranje Frenkie naar de bank moeten spelen.
Dus Uneken komt er in de 88e minuut in, scoort na drie minuten, en dan denk jij: die zal ik maar zowat de laagste waardering geven. Apart.De cijfertjes dan maar:
Benitez 7
Teze 7,5
Schouten 7,5
Boscagli 7,5
Dest 7
Mauro Junior 8
Veerman 9
Til 6,5
Bakayoko 9,5
Tillman 8
De Jong 8
En natuurlijk extra vermeldingen voor:
Ramalho 7,5
Uneken 7
Zou Frank Berghuis ook zo genieten van zijn zoon?
Dit is toch genieten
Dus Uneken komt er in de 88e minuut in, scoort na drie minuten, en dan denk jij: die zal ik maar zowat de laagste waardering geven. Apart.