Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Maar Ramalho....Schouten levert 3 keer de bal in in nog geen 8 minuten.
Wtf?
Ja, heerlijk. Deels aantrekkelijk dominant, deels zakelijk dominantBeetje het psv van voor de winterstop vibes tot nu toe
Higler floot echt klotDit dus..consequent fluiten komt niet voor in het grote grijs gebied boek van de knvb.
Had ik al gezegd dat Higler klote flootInderdaad. Dani de Wit is een lompe stormram. Hij had zeker een gele kaart moeten krijgen.
Ja, waanzinnig, zonde van de tegengoalZe spelen AZ helemaal stuk
Diverse hele slechte beslissingen, ja 2x goed voordeel, maar woog niet op tegen de blundersHigler is echt een vieze scheids man
Binnenkort maar eens de 1913 quadruppel koud zetten hier.Kunnen we eindelijk dat biertje nemen op PSV'er in Amsterdam.
Mwah, ik verlang nu wel naar het einde hoor. Deze pot was fijn, maar ook hoog nodig na toch een behoorlijk aantal weken matig voetbal, waarin het nog best gekraakt heeft. Ik wil ook gewoon de schaal zien, de blijdschap, Bosz die zijn negatieve imago doorbreekt door een landstitel te pakken, de napret en dan op hoge noot de transferzomer in.Wat een heerlijke pot. En een geweldig seizoen. Jarenlang snak je naar het einde van het seizoen en elke wedstrijd. Nu is het jammer en verlang je naar meer. Bosz en Stewart hebben echt geweldig werk geleverd.
Is een CV. Schouten is dat nog altijd niet, heeft daar zo nu en dan gespeeld en kun je dit wel eens van verwachten.Maar Ramalho....
Een dingetje is toch wel het niet vervangen van Vertessen geweest in de winterstop. Maargoed, leermomentje voor volgend seizoen..Wat een heerlijke pot. En een geweldig seizoen. Jarenlang snak je naar het einde van het seizoen en elke wedstrijd. Nu is het jammer en verlang je naar meer. Bosz en Stewart hebben echt geweldig werk geleverd.
Maar leg eens uit; wat had hij moeten doen voor zeg 8? Twee keer scoren? En voor een 9,5 als Bakayoko? Een keer of vier scoren in die paar minuten?Haha en waarom zou hij een hogere waardering moeten krijgen dan?
Voor die paar minuten. Als je me volgt dan zie je dat ik normaliter geen cijfers geef aan invallers die zo weinig spelen. Wat ook vrij normaal is…
Maar voor deze ene keer een uitzondering. Wordt niet gewaardeerd door jou merk ik.
Schouten heeft diverse keren heel knullig balverlies geleden, nagenoeg geen onvertogen woord over gevallen in dit topic. Knullig balverlies heeft geen klap te maken met niet gewend zijn om CV te spel. Moet Ramalho eens 1x doen, heb je direct een halve pagina met gezeik over RamalhoIs een CV. Schouten is dat nog altijd niet, heeft daar zo nu en dan gespeeld en kun je dit wel eens van verwachten.
Schouten was gewoon matig met sommige goeie momenten.Schouten heeft diverse keren heel knullig balverlies geleden, nagenoeg geen onvertogen woord over gevallen in dit topic. Knullig balverlies heeft geen klap te maken met niet gewend zijn om CV te spel. Moet Ramalho eens 1x doen, heb je direct een halve pagina met gezeik over Ramalho
Had dan blijkbaar een slechte dag. Misschien toch niet helemaal fit/scherp. Maar Schouten heeft zoveel goede wedstrijden gespeeld dat je er dan niet veel anders over kunt zeggen dan dat het ondermaats was. Bij Ramalho is het toch een patroon geweest. Dan is de zoveelste keer niet balvast zijn een grotere irritatiefactor.Schouten heeft diverse keren heel knullig balverlies geleden, nagenoeg geen onvertogen woord over gevallen in dit topic. Knullig balverlies heeft geen klap te maken met niet gewend zijn om CV te spel. Moet Ramalho eens 1x doen, heb je direct een halve pagina met gezeik over Ramalho
Schouten was totaal niet op zijn gemak achterin. Toen Ramalho erin kwam voor Til en Schouten een linie opschoof, was hij weer helemaal in zijn element. Ramalho bracht ook meer rust op een moment dat het echt nodig was. Die geforceerde opstellingen om maar een plaats in te ruimen voor de volstrekt overbodige Til zijn totaal onnodig.Schouten heeft diverse keren heel knullig balverlies geleden, nagenoeg geen onvertogen woord over gevallen in dit topic. Knullig balverlies heeft geen klap te maken met niet gewend zijn om CV te spel. Moet Ramalho eens 1x doen, heb je direct een halve pagina met gezeik over Ramalho
Zowel Schouten als Veerman hadden beiden een verkeerde pass vanuit de laatste linie. Die van Schouten was het meest pijnlijk. Veerman gaf een totaal mislukte soort van breedtebal net voor eigen 16..Vond Schouten de minste vandaag. Heb erg genoten van baka en veerman. Man man het gaat gewoon gebeuren, zo lekker.
Nee, maar wel dat ie klot floot.Higler floot echt klot
Had ik al gezegd dat Higler klote floot