PSV - AZ | Zaterdag 5 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
PCyZIBb.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Schijnt dat Guti er niet bij is omdat ie 2 dagen daarvoor nog met Mexico moet spelen. Dus hopen dat Sangaré vandaag wordt uitgeschakeld.. Anders wordt het veerman van ginkel denk ik en weet niet of we het daarmee gaan redden.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Schijnt dat Guti er niet bij is omdat ie 2 dagen daarvoor nog met Mexico moet spelen. Dus hopen dat Sangaré vandaag wordt uitgeschakeld.. Anders wordt het veerman van ginkel denk ik en weet niet of we het daarmee gaan redden.

Ik had niet eens door dat er deze week een interlandbreak was
 
0-1

PSV scoort een geldig doelpunt, maar de VAR kan niet goed zien of de bal over de doellijn is en de grensrechter zegt van niet. In de tegenstoot scoort AZ vanuit buitenspelpositie, maar de VAR was nog te druk met het doelpunt van PSV en de scheidsrechter fluit te snel voor de aftrap waardoor de VAR niks meer kan doen.
 
Laatst bewerkt:
0-1

PSV scoort een geldig doelpunt, maar de VAR kan niet goed zien over de bal over de doellijn is en de grensrechter zegt van niet. In de tegenstoot scoort AZ vanuit buitenspelpositie, maar de VAR was nog te druk met het doelpunt van PSV en de scheidsrechter fluit te snel voor de aftrap waardoor de VAR niks meer kan doen.
We spelen niet tegen ajax dit keer
 
0-1

PSV scoort een geldig doelpunt, maar de VAR kan niet goed zien over de bal over de doellijn is en de grensrechter zegt van niet. In de tegenstoot scoort AZ vanuit buitenspelpositie, maar de VAR was nog te druk met het doelpunt van PSV en de scheidsrechter fluit te snel voor de aftrap waardoor de VAR niks meer kan doen.
Eerlijk is eerlijk. Deze is heel grappig. Hardop zitten lachen.
 
Aangezien Schmidt geen een topper gewonnen heeft, kan je zelf wel invullen hoe dit gaat aflopen..
( fruitschaal telt niet mee is geen ED )
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan