PSV - AZ | Zaterdag 5 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Beste speler van de Afrika Cup is er weer bij. Top. Spijtig voor die jongen natuurlijk dat die met Ivoorkust is uitgeschakeld via penaltys tegen Egypte. Maar Sangare is kei en keihard nodig. Blij dat die in ieder geval erbij is tegen AZ.
 
Als AZ een topper is, klopt je stelling niet gezien de uitwedstrijd. Als AZ geen topper is, heeft de stelling hier niks mee te maken.
Dat laatste dus. Het is een door de media gecreeërde topper, niet meer dan dat. Er is dan een wedstrijd tussen 2 van de traditionele top 3, en die ene die dan overbleef moest dan maar tegen de best of the rest op dezelfde dag, en dan werd dat maar opgeklopt tot 'topper'.
 
Het wordt sowieso de start van een drukke periode. Die Conference League zit middenin een best pittig e.d. programma..
 
Aangezien Schmidt geen een topper gewonnen heeft, kan je zelf wel invullen hoe dit gaat aflopen..
( fruitschaal telt niet mee is geen ED )
Schmidt heeft al gewonnen tegen AZ?

Of je vind AZ geen topclub en je comment zegt eigenlijk dat we zeker gaan winnen. Wat ik dan weer optimistisch van je vind.

Edit: haha zie nu pas dat dit een oud comment was en dat het punt al gemaakt was. Excuus!
 
Vind AZ eigenlijk vaak net zo 'top' als Feyenoord. Eindigen best vaak boven Feyenoord en hebben, op dit jaar na, vaker beter voetbal laten zien.
In het door jou geciteerde stukje ben ik cynisch over PSV, omdat ik vind dat PSV niet meer als topclub bestuurd wordt, en omdat de resultaten tegen de top 4 zo abominabel slecht zijn onder Schmidt, maar zoals jij er tegenaan kijkt kan ook.

Voor mij komt er meer bij kijken voordat ik een club een topclub ga noemen. Dan denk ik allereerst aan de prijzenkast (de club moet op z'n minst dubbele cijfers hebben qua landstitels), de aanhang/achterban, het aanzien in binnen- en buitenland, europese prijzen gehaald hebben, en dan telt AZ niet mee, maar Feyenoord wel. Je ziet het ook met Slot: die zat bij AZ, maar hij zag Feyenoord toch als een stap omhoog. En nu merkt ie ook het verschil; draait hij bij AZ een slechte eerste seizoenshelft, dan komt het zo af en toe eens voorbij in de media, maar doet hij het bij Feyenoord slecht, ligt het toch allemaal onder een vergrootglas en komt het regelmatig voorbij in de media.
 
Ongezouten Psv is in Nederland gewoon een topclub. Ongeacht of we op dit moment toppers winnen of niet.

Europees heb je helemaal gelijk en presteren we al een tijd ondermaats. Als dit bestuur het niet voor elkaar krijgt volgend seizoen op z'n minst overwinteren El haalt mag de bubs van mij weg.
 
Ongezouten Psv is in Nederland gewoon een topclub. Ongeacht of we op dit moment toppers winnen of niet.

Europees heb je helemaal gelijk en presteren we al een tijd ondermaats. Als dit bestuur het niet voor elkaar krijgt volgend seizoen op z'n minst overwinteren El haalt mag de bubs van mij weg.
Zoals ik al aangaf in de post boven de jouwe, was het een cynische opmerking, uit frustratie over de prestaties van PSV en het beleid. De bubs heeft nu al vaak genoeg gefaald, zelfs bij Heerenveen en andere clubs worden er dan maatregelen getroffen. PSV heeft heel onnodig de europese campagne verprutst, en daar hoef je wmb niet tot nog een seizoen voor te wachten om daar gevolgen aan te hangen. Ook zit er voetballend nog steeds geen stijgende lijn in het spel van PSV. Het blijft op en neer gaan; op een gegeven moment moet je dan concluderen dat het niet werkt en de trainer de laan uit sturen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zoals ik al aangaf in de post boven de jouwe, was het een cynische opmerking, uit frustratie over de prestaties van PSV en het beleid. De bubs heeft nu al vaak genoeg gefaald, zelfs bij Heerenveen en andere clubs worden er dan maatregelen getroffen. PSV heeft heel onnodig de europese campagne verprutst, en daar hoef je wmb niet tot nog een seizoen voor te wachten om daar gevolgen aan te hangen. Ook zit er voetballend nog steeds geen stijgende lijn in het spel van PSV. Het blijft op en neer gaan; op een gegeven moment moet je dan concluderen dat het niet werkt en de trainer de laan uit sturen.
Voetballend een stijgende lijn is lastig met de constante blessuregolf. Ik ben niet voor het wegsturen van Schmidt. Ik heb al eerder gezegd dat plek 2 en overwintering El mijn grens was met hem en de uitschakeling is een flinke min. Dat kan ie dan nog repareren met dat toernooi wat we nu spelen..
 
Het blijft op en neer gaan; op een gegeven moment moet je dan concluderen dat het niet werkt en de trainer de laan uit sturen.
Hoewel ik je gevoel deels deel en ik het met je eens ben dat een topclub niet een of twee maar veel landstitels op haar conto heeft, is AZ tegenwoordig een ploeg van het niveau Feijenoord.
Voortaan knokkend om plek 3 waar wij een abonnement hebben genomen op plek 2.
Ik ben er tegen om Schmidt weg te sturen en er een derde coach tegenaan te gooien in de paar jaar na het vertrek van Cocu.
Die brouwt er echt niet meer van vrees ik, met dit materiaal.
Van mij krijgt Roger nog steeds het voordeel van de twijfel. Zeker nu hij duidelijk benoemt waarom hij die toppers tegen Ajax niet kon winnen. ;)
Een probleem benoemen kan het begin zijn van een oplossing. Door blijven wegkijken verandert er nooit iets.
Het duel met AZ is voor mij overigens nog te ver weg om er nu al iets meer over te zeggen.
 
Graag iedereen de petitie tekenen om de stadions weer vol te krijgen op
Sradionsvol.petitie.nl
Alvast bedankt namens alle supporters (Van PSV😀👍).

Wel goed doen he:


Al getekend trouwens. Met deze maatregelen sla ik over. Ik ga naar een stadion om met vrienden lekker een biertje te doen, potje voetbal te kijken en gewoon met z'n allen een gezellige avond te hebben. Dat valt door deze maatregelen weg, en dan zit ik liever thuis. Daarnaast kost het alle clubs alleen maar geld door het stadion open te gooien voor die paar duizend mensen.
 
Wel goed doen he:


Al getekend trouwens. Met deze maatregelen sla ik over. Ik ga naar een stadion om met vrienden lekker een biertje te doen, potje voetbal te kijken en gewoon met z'n allen een gezellige avond te hebben. Dat valt door deze maatregelen weg, en dan zit ik liever thuis. Daarnaast kost het alle clubs alleen maar geld door het stadion open te gooien voor die paar duizend mensen.
.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan